Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היי, שאלה לגבי הורדה מהכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי מקרה כזה...

בוחן רכב שעצר אותי הביא לי הורדה ואמר להתייצב בתחנה לאחר כמה ימים בתאריך מסוים ולהראות לו שסידרתי את ה"ליקויים". אני כמובן לא הגעתי לתחנה. כשבוע מאוחר יותר החלטתי ללכת למשרד התחבורה ולבדוק מה קורה. האוטו עדיין לא היה מורד מהכביש למרות שעבר התאריך שבו הייתי אמור להתייצב. שבוע אחרי זה שוב באתי למשרד התחבורה (בחיפה זה בבניין ליד אגד הישן בקריית אליעזר) ואז כבר ראיתי שהאוטו הורד מהכביש. נסעתי לטסט ואמרתי שאיבדתי את הטופס של ההורדה אז שיבדקו את הרכב כאילו טסט רגיל. בדקו, הכל היה בסדר...רשיונות חדשים:wink:

היה לי מקרה דומה גם עם האיביזה הישנה שלי שבוחן הוריד אותי על החלקת ידיות בדלת, חלונות שחורים, כיסויי פדלים ועוד מלא שטויות. אז בכלל אמרתי שאני רוצה להשפט...

באותו היום החזרתי את האוטו לכביש ובמשפט קיבלתי 300 ש"ח דו"ח.

אגב אם תיסע עם הטפסים של ההורדה לטסט והם יראו שזה על ספויילר אל תתפלא אם הם יצחקו. גם להם נמעס כבר מהשטויות שהשוטרים מורידים אליהם רכבים וגם הם מסכימים שהשוטרים לא מבינים בזה כלום.

כבר קרה שבאתי עם טופס של הורדה לטסט והם לא הבינו מה השוטר רצה ממני....

פורסם
נסעתי לטסט ואמרתי שאיבדתי את הטופס של ההורדה אז שיבדקו את הרכב כאילו טסט רגיל. בדקו, הכל היה בסדר...רשיונות חדשים:wink:

לא ניתן להתקבל לרישוי מחדש עקב הורדה מהכביש ללא טופס "הודעת אי-שימוש".

הבוחן חייב לדעת על אלו ליקויים הרכב הורד, האם אלו ליקויים שדרוש עליהם אישור תיקון ממוסך(הגה, בלמים וכד') או כאלו שאין מצריכים זאת.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני זוכר ב100% שלא הבאתי להם את טופס ההורדה. אחרי שהוצאתי במשרד הרישוי את הרשיונות שרשום אליהם "רשיון הרכב מבוטל" או משהו כזה (לא זוכר בדיוק) באתי אליהם עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...