Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי נסיעה ביום כיפור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אפילו לא יכול לצטט אותך. יש גבול למילים שאני מוכן להעביר דרך המקלדת שלי.

אורח החיים הזה מתאים לך, בבקשה- תהנה.

אל תכפה אותו עליי.

אתה חושב שהעובדה שהחרדיות מתלבשות צנוע עוזר למשהוא?

אז כן- זה עוזר לנתוני הפדופילייה במגזר החרדי לגדול. כל כמה זמן אנו שומעים בחדשות על סוטים מהעדות החרדיות השונות, שעשו הכל-החל ממישוש בחורי ישיבה ועד לישיבה על בחורים ממששים.

נכון, יש את זה גם בעולם החילוני, אבל החרדים גם לא מנסים להזהיר את הילדים שלהם שיש אנשים רעים בעולם. חינוך לקוי משהוא לדעתי. בקשר למה שכתבת על הפדופיליה, על פדופיל חילוני שמוצאים לא עושים חגיגה בתקשורת, כמו שעושים לחרדים , מהסיבה שפשוט מחפשים את החרדים אין מה לעשות , הציבור החילוני לא מצפה שיהיה דבר כזה בציבור הדתי שיש לו כללים מישלו, אבל לא מבינים שפדופליה זו מחלת נפש והיא יכולה להיות ליהודי ערבי חילוני ולא משנה מי זה מישהו שפשוט צריך לטפל בו, בדרך כלשהיא

ובאשר לבחורות "פתוחות".

אני מקרה חריג מכל כיוון אפשרי.

אשתי לעתיד ואני ביחד כבר 12 שנה, מהיום שנפגשנו, אי שם בתיכון בשנת 96. הראשונה והיחידה שלי, הראשון והיחיד שלה. אז אל תבלבל לי במוח. לא חייבים להיות חרדיים כדי לא לבגוד\להחליף נשים כמו גרביים.ממש לא אמרתי את זה, כוונתי היא שאצל החרדים הסיכויים שזה יקרה נמוכים כי הם לא מגיעים למצב כזה בכלל הם לא רואים מישהי אחרת מלבד האישה שלהם .

פרנקוס,

אני לא גאה להיות יהודי, מהסיבה הפשוטה של מה שהיהודים עושים לעצמם. פרט ונמק

היהודים בעולם הגדול לא יכולים להרשות לעצמם להיות טמאים ומטומטמים כמו שלפחות החלק המקורב לשילטון מרשה לעצמו להיות. זו לא הדת האמיתית, זו אינה הבשורה הנכונה. לצערי אין לי מקור אחר להשוואה אליו.

כמה מהדברים שמעצבנים אותי במיוחד בדת הם הדברים שהם בגדר מצווה, רק שבארץ חייבים לשלם הון תועפות על המצווה הזו כדי שרב כלשהוא יסכים לקיים אותה. תן דוגמה

אז-כן, אני יהודי. אני אעריך את זה הרבה יותר אם שאר היהודים שמסביבי ילמדו להתנהג כמו בני אדם ולא כמו חוליגנים שהכל מגיע להם, ועוד הם אמורים לקבל גם עודף. וזה כולל גם הרבה חילונים, אגב. אתה צודק במאה אחוז והיהדות מטיפה לזה קודם כל דרך ארץ ומצוות שבין דם לחברו ואחר כך לימוד תורה

 

ולא יזיק לך ללמוד לדבר, אני רואה.

כל ההודעות שהבאת עד עכשיו היו גסות למדיי. מה היה גס בידיוק, פשוט הצגתי את הדברים כמו שהם אתה מוזמן לצטט את "גסויותיי"

תרבות דיבור היא גם חלק מהעניין, אתה יודע. כח המילה הכתובה,אמת מול מת וכל השטויות האלה. אתה באמת רוצה לפלוט זבל וורבלי כזה לאוויר?

הערותיי מודגשות

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

  • תגובות 193
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמובן שדיון על חוק וזכויות אזרח היה חייב להגיע שוב לאותו שיח עם צד אחד חירש , אני מבחינתי פורש מהשירשור הזה כי ברור לי שהקשבה מהצד השני כבר לא תהייה פה.

 

אני רק אסכם באמונה קטנה שלי .

 

אם פאנטים מכל הדתות בעולם ,היה מ$יינים קצת יותר ,העולם היה הרבה יותר רגוע .

 

במקום לברוח בא תפרט את מה שאתה חושב,

על איזה הקשבה אתה מדבר בידיוק? אתה מעוניין לחלל יום כזה כמו יום כיפור ואתה רוצה הקשבה????????

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

:lol:

יציאה יפה אומי רק לא מדוייקת...

להזכירך, 72 הבתולות ניתנות רק לשאהידים...כך ש$ק$ לא ממש רעיון טוב עבור דת מסויימת...

 

ואני מצטער שאתה פורש.

יש יותר מדיי "פורשים" מהמירוץ, מעט מדיי אנשים כמונו שמנסים להחזיק בדגל השפיות(?! WTF...)אל מול הגל הבלתי נתפס של עיוורים שלא רואים את איוולתם הם(ניסוח גרוע. הכוונה לחוקים של כפייה ולא למאמינים עצמם), ואת העוול שהם גורמים לאחרים.

(אני הולך לאכול הרבה קש על המילים האלה.)

אולי לכן המצב נראה כפי שהוא.

אני אישית מאמין שהסברה היא כלי חזק מאד, גם אם הצד השני עושה סימנים של חרשות. לך תדע, תמיד יש מישהוא שמקשיב מהצד ונהייה קצת יותר חכם מכל זה.

"

בקשר למה שכתבת על הפדופיליה, על פדופיל חילוני שמוצאים לא עושים חגיגה בתקשורת, כמו שעושים לחרדים

עושים מספיק חגיגה. רק שאצל החרדים כל אחד מגיע להמון ילדים ונערים.

, מהסיבה שפשוט מחפשים את החרדים אין מה לעשות

להיפך. כולם חושבים שהחרדים כל כך תמימים, חמודים,נעימים,מתוקים שכמעט ולא מחפשים אותם. כל כך הרבה זבל נעשה בעדה הזו, וכל כך מעט ממנו מגיע לתקשורת, זה לא ייאומן.

, הציבור החילוני לא מצפה שיהיה דבר כזה בציבור הדתי שיש לו כללים מישלו, אבל לא מבינים שפדופליה זו מחלת נפש והיא יכולה להיות ליהודי ערבי חילוני ולא משנה מי זה מישהו שפשוט צריך לטפל בו, בדרך כלשהיא

נכון. חייבים לטפל בזה, ולא משנה מאיזה עדה זה בא. מה קשור "כללים משלו" לעסק?

ובאשר לבחורות "פתוחות".

אני מקרה חריג מכל כיוון אפשרי.

אשתי לעתיד ואני ביחד כבר 12 שנה, מהיום שנפגשנו, אי שם בתיכון בשנת 96. הראשונה והיחידה שלי, הראשון והיחיד שלה. אז אל תבלבל לי במוח. לא חייבים להיות חרדיים כדי לא לבגוד\להחליף נשים כמו גרביים.

ממש לא אמרתי את זה, כוונתי היא שאצל החרדים הסיכויים שזה יקרה נמוכים כי הם לא מגיעים למצב כזה בכלל הם לא רואים מישהי אחרת מלבד האישה שלהם .

הם רואים. רק לא מודים בזה כי זה אסור.

פרנקוס,

אני לא גאה להיות יהודי, מהסיבה הפשוטה של מה שהיהודים עושים לעצמם. פרט ונמק

פרטתי ונימקתי בהמשך דבריי. לא שאני חייב לך משהוא.

היהודים בעולם הגדול לא יכולים להרשות לעצמם להיות טמאים ומטומטמים כמו שלפחות החלק המקורב לשילטון מרשה לעצמו להיות. זו לא הדת האמיתית, זו אינה הבשורה הנכונה. לצערי אין לי מקור אחר להשוואה אליו.

כמה מהדברים שמעצבנים אותי במיוחד בדת הם הדברים שהם בגדר מצווה, רק שבארץ חייבים לשלם הון תועפות על המצווה הזו כדי שרב כלשהוא יסכים לקיים אותה.

תן דוגמה

חתונה. בר מצווה. ברית. 3 על קצה המזלג.

אז-כן, אני יהודי. אני אעריך את זה הרבה יותר אם שאר היהודים שמסביבי ילמדו להתנהג כמו בני אדם ולא כמו חוליגנים שהכל מגיע להם, ועוד הם אמורים לקבל גם עודף. וזה כולל גם הרבה חילונים, אגב. אתה צודק במאה אחוז והיהדות מטיפה לזה קודם כל דרך ארץ ומצוות שבין דם לחברו ואחר כך לימוד תורה

מעניין שזה פשוט לא עובד. איך זה קורה לדעתך המלומדת?

 

ולא יזיק לך ללמוד לדבר, אני רואה.

כל ההודעות שהבאת עד עכשיו היו גסות למדיי. מה היה גס בידיוק, פשוט הצגתי את הדברים כמו שהם אתה מוזמן לצטט את "גסויותיי"

 

"

 

תקרא את הודעותיך האחרונות. "$יונים?" נשים "פתוחות"? לקרוא למישהוא מטומטם כי הוא לא מסכים עם דעתך ודעותיך?

 

 

ועוד אני אמור לכבד אנשים כמוך?!

קו המחשבה הצר, הקביעה שמי שלא מסכים אתך הוא מטומטם, השפה המעט "עארסית" שהשתמשת בה, הדעות הפרימיטיביות שלך לגבי נשים, וכנראה גם העולם בפרט... אתה מגדיר עצמך כיהודי טוב?!

יש מנהל אחד, שבחתימתו כותב :

"אני נוסע בשבת ובטוח שאלוהים אוהב אותי. כי אינני שקרן, אינני גנב ואני מכבד את הזולת".

אני מסכים עם המילים האלו ב-90 אחוז.

10% פשוט אני לא מסכים עם הקביעה שיש אלוהים...

וברצינות, אני מאמין בלהיות אדם טוב. לא כי אמרו לי, כי זה נחמד למי שמולי, ועדיף על גרימת רע. אני לא צריך תורה שתגיד לי את זה, או שתגיד לי מה ואיך לעשות את זה, או מתי ומה אני יכול לאכול תוך כדי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
שתוק תגיד לחברים שלך, ואז תחזור למערה.

אם אתה מודד נשים לפי מספר הבחורים ש"עברו עליהן" - אתה לא ראוי ליותר מבוז תהומי.

 

אני לא זה שראוי לבוז, אלא הבחורות הללו ראויות לבוז ,

 

יש בחורות שהקלות שבהן הן מתמזמזות עם כל גבר היא פשוט משהו שלא להאמין, תסכים איתי שבחור שמכיר בחורה והוא מגלה שהיא שרמוטה , או שהוא מצליח להתמזמז איתה או להכניס אותה למיטה בקלות, לא יסתכל עליה בחיים בצורה רצינית אלא כמשהו להעביר את הזמן בשביל עצמו.

כי אם היא מתמזמזת איתו בפגישה הראשונה ונכנסת איתו למיטה בפעם הראשונה , אז היא עשתה את זה עם עוד אלף גברים לפנייך ותעשה את זה עם עוד הרבה אחרייך ,

בחורה יכולה להיות אינטלגנטית חכמה עם תואר שני , אבל אם היא בחורה זולה , אז מה אתה מצפה?

 

וחוץ מזה כבר מאוחר, לך לישון ,אתה סתם לא מוסיף פה לדיון הזה בכלום.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

[quote=יוסי פרנקוס;1853166

אני גאה להיות יהודי, אבל אני לא אומר "זה הדבר האמיתי". מה ההבדל בינך ובין מוסלמי שאומר "איסלאם זה הדבר האמיתי"?

אין הבדל. שניכם חושבים שאתם הכי טובים ושניכם טועים.

"

יוסי אני חושב שאם זה מעניין אותך באמת תחקור את הנושא תשאל רבנים, כומרים ושיחים למה הדת שלהם נכונה.

 

ולמר ESTK היקר אני חושב שכדאי שתפרוש ברגע זה, כול מה שאתה גורם פה זה שנאת הדת.ובנוסף אתה מדבר הרבה שטויות, זה בכלל לא נכון שרוב החילוניות עשו את זה לפני החתונה עם חצי מדינה, להיפך יש המון שבאמת מחכות לחתונה.ובנוסף לכול אני מכיר גם חרדיות שעושות דברים כאלה, אבל בגלל שזה בעולם החרדי שום דבר לא יוצא החוצה. והמסקנה היא אל תכליל ותחשוב לפני שאתה רושם משהו.

ברווז אני באמת לא מבין למה אתה לא גאה להיות יהודי?.

 

אילון

פורסם

בחורה יכולה להיות אינטלגנטית חכמה עם תואר שני , אבל אם היא בחורה זולה , אז מה אתה מצפה?

 

אני מצפה מבחורה לעניין אותי, ולמשוך אותי. אם לפני "ביקרו" אצלה עוד אחד או אלף, ממש לא משנה לי (אגב, דווקא בעלות ה"נסיון" הן בד"כ שותפות טובות בהרבה ליחסים טובים, אבל אותך כנראה מפחיד שמישהי תדע שיש עוד כמה המסוגלים לספק אותה בצורה טובה ממך).

 

מאחד שכותב עם 80 אלף ח', ומפגין דיעות של ניאנדרטל, אני לא מצפה לכלום, כמו משאר דומיך.

פורסם
יוסי אני חושב שאם זה מעניין אותך באמת תחקור את הנושא תשאל רבנים, כומרים ושיחים למה הדת שלהם נכונה.

כל אחד יגיד אותו דבר- הניסים, הנפלאות, המסורת, ומי אתה שתטען אחרת. זו דעתי.

ולמר ESTK היקר אני חושב שכדאי שתפרוש ברגע זה, כול מה שאתה גורם פה זה שנאת הדת.

כל מה שהוא גורם פה זה הפללה עצמית...עזוב, תן לו לרוץ. הוא מפיל את כולכם בפח.

סתם, צוחק. הוא לא גורם לסלידה מהדת. מי שאוהב את הדת לא ישנה את דעתו על סמך כמה מילים הזויות, ומי שלא מחובר לדת, יהנה מהקריאה.

ובנוסף אתה מדבר הרבה שטויות, זה בכלל לא נכון שרוב החילוניות עשו את זה לפני החתונה עם חצי מדינה, להיפך יש המון שבאמת מחכות לחתונה.

זה דווקא לא כל כך שטויות...חצי עיר, לא מדינה, אבל בכל זאת...

ובנוסף לכול אני מכיר גם חרדיות שעושות דברים כאלה, אבל בגלל שזה בעולם החרדי שום דבר לא יוצא החוצה.

כמו שטענתי.

והמסקנה היא אל תכליל ותחשוב לפני שאתה רושם משהו.

ברווז אני באמת לא מבין למה אתה לא גאה להיות יהודי?.

 

אילון

ראית מה קורה במדינה שלנו תחת דגל היהודיות? אנשים שכחו מה זה מוסר בסיסי, העיקר זה להרוויח כסף על חשבון כל האחרים. כולל אנשי הדת שגובים סכומים יפים על שרותים כמו חתונה ובר-מצווה.

כמו שכבר העירו לי בעבר, ישנם גם כאלה שעושים זאת ללא תמורה, אך הם בודדים בזרם בלתי נלאה.

כמובן שרב שיחתן אותי לא ייצא ללא תרומה. אבל זכותי להחליט אם אני רוצה לשלם לו על משהוא שהתורה אומרת לו שצריך לעשות.

דגל שפיות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

עיווירם שלא רואים את איוולתם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אין כזו מילה "חחח". יש חח, וזה משהוא שקשור לבהמות משא. נגמרו לך המילים אז עברת לעיצורים? תגיב עניינית בבקשה.

כן-דגל שפיות. קבלת השונה, ניסיון להבין אותו, והבעייה העיקרית שלי- לא לנסות לכפות עליו דברים. זה שפיות בעיניי.

 

האמת שאפשר לסכם את העניין כך , אנחנו מדינה קטנטנה עם אנשים בעלי דיעות שונות , ולכן זה בלתי נימנע שיהיו חילוקי דיעות,

אבל אין מה לעשות זאת המציאות , וכדי לחיות בשלום צריך למצא את הדרך באמצע, עד שהצד השני,( וכדי לא להמשיך בטענות של מייצגי שני הצדדים אז אני משתמש בביטוי "הצד השני") יבין את גודל הטעות שהוא חי בה.

אתה חושב שאני חי בתוך טעות. אני חושב שאתה לא מבין איפה אתה חי ומה זה עושה ל"צד השני" כהגדרתך. ואני משוכנע שאני חי כמו שאני רוצה לחיות, למעט כמה בעיות קטנות שמאמינים כמותך עושים לי, כמו לקנות אוכל בפסח.

יום אחד אני אשב מול המחשב עם ספר תורה פתוח ואתייחס לכל טענה שתוכלו אתם "המלומדים בתורה" להעלות מולי, ואוכיח לכם שניתן לפרש אותה אחרת. רק שגם אז לא תקשיבו לי, כי אינני "חרדי", ומה שאני אומר לא נחשב, כי הרי "חכמים" ממני אמרו אחרת.

להבנתי ולפרושי האישי של התורה, כל המטרה שלה פוספסה לחלוטין בדת המודרנית, ועוותה למשהוא שהוא ממש טמא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

טוב , כנראה המנהלים בפורום לא אוהבים את השרשור הזה ,

כי יש כאן מישהו שנותן פה תשובות נכונות ומעמיד כאן אנשים במצב לא נעים כי הם מקבלים את האמת בפרצוף,

ומנסה להגן על הדת היהודית.

אז נתנו לי התראה כדי לנסות להשתיק אותי.

 

השרשור הזה די מיגע, יש כאן 2 צדדים מנוגדים לחלוטין שרק צד אחד מהם צודק,

 

אז אני את העובדות אמרתי כאן ,ואני ממש לא חוזר בי,

 

אתם יכולים להמשיך ולהתפלש באמונות שלכם, שיהיה לכם כל טוב.

 

ורק הערה קלילה למר שמר ,שבאמת אני לא מבקש תגובה עליה,

 

תחשוב רגע בהיגיון אם היא בגדה בחבר הקודם שלה איתך, למה שהיא לא תבגוד בך עם מישהו אחר?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אני לא זה שראוי לבוז, אלא הבחורות הללו ראויות לבוז ,

 

יש בחורות שהקלות שבהן הן מתמזמזות עם כל גבר היא פשוט משהו שלא להאמין, תסכים איתי שבחור שמכיר בחורה והוא מגלה שהיא שרמוטה , או שהוא מצליח להתמזמז איתה או להכניס אותה למיטה בקלות, לא יסתכל עליה בחיים בצורה רצינית אלא כמשהו להעביר את הזמן בשביל עצמו.

כי אם היא מתמזמזת איתו בפגישה הראשונה ונכנסת איתו למיטה בפעם הראשונה , אז היא עשתה את זה עם עוד אלף גברים לפנייך ותעשה את זה עם עוד הרבה אחרייך ,

בחורה יכולה להיות אינטלגנטית חכמה עם תואר שני , אבל אם היא בחורה זולה , אז מה אתה מצפה?

 

 

ומה איתך? אם אתה תשכב איתה אתה תהיה שרמוטה באותה מידה. יפה לייחס לגברים איכויות מסוימות אבל לתת לנשים את הזכות לשכב עם מי שהן רוצות? מה פתאום?

 

בשביל טנגו צריך שני אנשים, אז ביום שתהיה שוויוני, כולנו נרגיש יותר טוב.

 

יוסי אני חושב שאם זה מעניין אותך באמת תחקור את הנושא תשאל רבנים, כומרים ושיחים למה הדת שלהם נכונה.

 

ולמר ESTK היקר אני חושב שכדאי שתפרוש ברגע זה, כול מה שאתה גורם פה זה שנאת הדת.ובנוסף אתה מדבר הרבה שטויות, זה בכלל לא נכון שרוב החילוניות עשו את זה לפני החתונה עם חצי מדינה, להיפך יש המון שבאמת מחכות לחתונה.ובנוסף לכול אני מכיר גם חרדיות שעושות דברים כאלה, אבל בגלל שזה בעולם החרדי שום דבר לא יוצא החוצה. והמסקנה היא אל תכליל ותחשוב לפני שאתה רושם משהו.

ברווז אני באמת לא מבין למה אתה לא גאה להיות יהודי?.

 

אילון

 

אילון, הייתה לי תקופה של חרדיות. אני דתי לשעבר (בערך, הייתי פעיל מאוד בקהילה החרדית בצ'ילה) ככה שאני מבין בדיוק מה שאני אומר ואני חוקר דתות מנקודת מבט סוציולוגית וסמלית, לא מנקודת מבט דתית.

שוחחתי עם המון רבנים, יוגים וכמרים על הנושא הזה ואני פעיל בקהילה האתאיסטית ביוטיוב אז אני יודע מה התשובות.

פורסם
טוב , כנראה המנהלים בפורום לא אוהבים את השרשור הזה

 

ההתראה שקיבלת, וההודעות שלך שנמחקו, בגלל רמת ההודעות "חחחחחחחחחחחחחחחחח" למינהן וביטויים שלא ראויים לפורום.

על הדעות שלך אין לנו אפשרות להשפיע, אבל על תרבות הדיון כן.

אם אתה לא יודע לנסח את הדעות שלך, או לכתוב ללא גסויות (שנמחקו) אז אל תכתוב.

 

דרך ארץ קדמה לתורה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ראית מה קורה במדינה שלנו תחת דגל היהודיות? אנשים שכחו מה זה מוסר בסיסי, העיקר זה להרוויח כסף על חשבון כל האחרים. כולל אנשי הדת שגובים סכומים יפים על שרותים כמו חתונה ובר-מצווה.

כמו שכבר העירו לי בעבר, ישנם גם כאלה שעושים זאת ללא תמורה, אך הם בודדים בזרם בלתי נלאה.

כמובן שרב שיחתן אותי לא ייצא ללא תרומה. אבל זכותי להחליט אם אני רוצה לשלם לו על משהוא שהתורה אומרת לו שצריך לעשות.

 

אתה חושב שאני חי בתוך טעות. אני חושב שאתה לא מבין איפה אתה חי ומה זה עושה ל"צד השני" כהגדרתך. ואני משוכנע שאני חי כמו שאני רוצה לחיות, למעט כמה בעיות קטנות שמאמינים כמותך עושים לי, כמו לקנות אוכל בפסח.

יום אחד אני אשב מול המחשב עם ספר תורה פתוח ואתייחס לכל טענה שתוכלו אתם "המלומדים בתורה" להעלות מולי, ואוכיח לכם שניתן לפרש אותה אחרת. רק שגם אז לא תקשיבו לי, כי אינני "חרדי", ומה שאני אומר לא נחשב, כי הרי "חכמים" ממני אמרו אחרת.

להבנתי ולפרושי האישי של התורה, כל המטרה שלה פוספסה לחלוטין בדת המודרנית, ועוותה למשהוא שהוא ממש טמא.

אני לא אומר שאין אנשי דת לא בסדר, אתה לא מבין את זה??

גם אנשי דת יכולים לפשוע, אבל העניין הוא שאותם בוחנים בזכוכית מגדלת, כי הם מייצגים את הדת , ואתה הוכחת את זה עכשיו,

 

אם תקרא בתורה על המצוות שבין אדם לחברו אז אתה תראה שבעצם ה"טעות" הזו מעוגנת בחוק, לא תרצח לא תגנוב... והרשימה ארוכה,

אין דבר כזה דת מודרנית , לגנוב היה אסור ויהיה אסור , לרצוח כנ"ל לעשות ברית מילה גם כן ,אתה לא יכול להתחיל לסנן , ולומר את זה אני עושה ואת זה לא.

התורה היא מערכת חוקים , שאם ננסה להתאים את עצמו אליה אתה תראה שהחים פה יהיו הרבה יותר טובים מבחינה חברתית, והיהדות לא מסתכמת במותר לסוע או לא ביום כיפור,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אדון ברווז ,בא תסביר לי כיצד אני עושה פה הפללה עצמית?

או שאתה סתם זורק דברים באויר ללא כיסוי

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תחשוב רגע בהיגיון אם היא בגדה בחבר הקודם שלה איתך, למה שהיא לא תבגוד בך עם מישהו אחר?

 

לא ביקשת, אבל תקבל תגובה בחינם, ללא חיוב:

 

1. מי אמר שהיא "בגדה" ? אם היא סיימה מערכת יחסים? היא עדיין אינה רשאית לעבור הלאה? ואם היא הז&*נה רק בשביל הכיף שלה (תאמין או לא, אפשר גם ליהנות, לא חייבים רק פרו ורבו) - אסור ללכת למישהו אחר?

 

2. גם אם היא "בוגדת" - קיום יחסים עם מישהו נוסף בזמן שאדם נמצא במערכת יחסים - מעיד שמשהו חסר במערכת ההיא. זה לא בהכרח חייב למוטט את מערכת היחסים, כל אדם, בטח ובטח כשמדובר בזוג - בוחר מה מקובל עליו ומה לא, אבל אם היא "בגדה" בך - במקום רק לכעוס עליה, בדוק מה לא בסדר אצלך ומה יצר אצלה את הצורך לנסות מישהו אחר (אלא אם מדובר על יאשה, שאז ברור לכולם ש-27 אינץ' הינו צורך קיומי :roll:).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...