Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה צוחק או שאתה רציני??!! הבן אדם הביא 2 (שניים) סאבים (דגש על ה - ים), בתמונה הוא הראה אחד, אבל תדמיין עוד אחד ממש ממש ממש דומה לו, כל אחד מהם (משני הסאבים) הוא 2500 RMS, אם ניקח את הסאב שבתמונה, ונדמיין שלוקחים עוד אחד (שוב מזכיר - ממש ממש ממש דומה) ונחבר אותם ב-י-ח-ד נקבל 2500 כפול 2 או אם תרצה, 2500 ועוד 2500 ונקבל ב-י-ח-ד הספק של 5000 RMS.

 

הסבר יותר פשוט מזה, זה כבר לצייר קומיקס.

אני בשוק שאתה עוד עונה לי,אבל קבל 1+ על הסבלנות:lol::lol:

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אה.. שכחתי לומר לך ברוך הבא למועדון ה15".. אלי, דוד, גיא וישראל :-)
צביקה לא ענית לגיא/דוד

 

הוא הביא 2 סאבים!!! מה לא הבנת בזה? כל אחד 2500WRMS. עכשיו מובן?

מי כבר "הלשין" על המפגשון של היום??

מה שבטוח זה לא אני אבל היה מיפגשון קטן ומעניין חבל שהניסוי לא יצא לפועל גיא תעלה כמה תמונות ואיזה סירטון מעניין מהדיסק החדש של אלי

 

ישראל, אני רוצה תמונה עם שני סאבים, אחד ליד שני :twisted:
אדגר אתה רוצה להרים לי את השני לבית שאני יצלם את שניהם ביחד :-)תמונה של שניהם ביחד תקבל בקרוב

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
אה.. שכחתי לומר לך ברוך הבא למועדון ה15".. אלי, דוד, גיא וישראל :-)

 

אני מקווה שהתכוונת אליי ב- ישראל

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

דווקא התכוונתי לJUNIOR 66, אבל לפי חתימתך אני רואה שגם אתה מועמד לכניסה למועדון :-)

 

ישראל [ג'וניור], אני לא יכול להסגיר את המקורות שלי..:wink:

 

מה שבטוח, 12" לSPL זה כבר אאוט.. 15" שולטטטתתת..:-D:-D

 

אפרופו גיא/דוד, אתם חייבם לחתום בשימכם בסוף, קשה לנחש..

 

 

 

 

 

נ.ב. מתארגנת קבוצה לפתיחת מועדון ה18". מועמדים, נא לא להתנפל..

פורסם

ישראל, אם היית מביא זוג 18 היית מכריז על מלחמה:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

איזה מלחמה אני איש של שלום מה בסך הכל רציתי "36 באוטו זה בקשה מוגזמת אם רק היו מציינים שיש את הדגם הזה ב-"18 הייתי ישן יותר טוב לא ש-"15 זה רע פשוט"הגודל כן קובע":-) טוב תמיד אפשר לנסות לימכור :-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

סאבים כאלה מוכרים לפי משקל:) מה שבטוח, עוד חודש יהיו 'תוצאות' מעניינות

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

חכו עד שאני יביא 15,חלק יודעים כבר איזה,אם לא יהיה מספיק יביא עוד ראש 15 ותיבה בערך 200 ליטר

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

מקסקומה - אני מצטער, אבל...

 

:shock::-):-P:hihi::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

הרגת אותי! - זה הת'רד הכי הזוי מאז שאני פתחתי ת'רד שהייתי בטוח בו שהJBL המסכן שלי שהוא 37 RMS לערוץ כפול 4 הוא קלאס A....



 

אני מדבר על הקטע שחשבת שסאב נחצה לשניים...

 

200 ליטר במאזדה 323 - ושני סאבים חיות 15 אינטש על הגברה מתאימה - על אלטרנטור מקורי? - אה... לא!

 

אני לא בטוח בכלל ש200 ליטר יכנסו לך ברכב הזה אלא אם כן תעשה בניות מיוחדות לפי מרכב הרכב.

 

ישראל - תחשוב טוב לפני שאתה פותח מלחמה עם אליקו - יש לו רכב יותר גדול

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...