Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לא ירדת סופית מהנושא, כדאי לבדוק אם מערכת הטורבו בשלמותה ממגאן טורבו דיזל מתאימה לך, כלומר מגדש, סעפת, צנרת פליטה, צנרת גדישה, צינורות שימון לטורבו, אם כן, הדרך לטורבו קצרה וזולה מתמיד, שים שעון EGT וגדוש נמוך, אם תחליט בהמשך שאתה רוצה עוד כוח תתחיל להתעסק עם אספקת דלק וכיוון הצתה.

 

נתתי לך את הכיוון, עכשיו תתחיל עם הבירורים.

 

בהצלחה.

פורסם
לא ייאמן שרוב התגובות בטרד הזה חוזרות לאותה מנטרה שאינה קשורה לפורום זה - לא כדאי לך, תחליף רכב.

 

הגיע הזמן לתת את הדעת שמעצבן לקרוא הודעה בפורום שיפורים שכל כולה - החלף רכבך.

 

אף אחד מאיתנו (אלה שמשפרים באמת לא מחליפים רכבים) לא משפר רכב כדי לקבל רווח כספי.

 

תפנימו

 

אם היית קורא את ההודעה:

 

חברי הפורום היקרים שלום.

לפני שאתחיל בדבריי אציין כי אני בור בעננין גדישה \ טורבו.

אז אם אומר דברים שנשמעים מטופשים \ לא הגיוניים, נא לא לצחוק, להשמיץ או להעליב.

 

 

היית מבין שכנראה הבחור שמע מהחבר'ה בצ'כונה שאפשר לגדוש, ולעשות מהרכב מטוס.

ובכן, כמו שכתבו לא פעם (כולל בגירה בשרשור הזה)- שיפורים עולים כסף. בטח ובטח כשמתחילים מבסיס נמוך/לא מתאים.

 

מפורום שמתיימר להיות מקצועי בענייני שיפורים, ודווקא בגלל הרמה המצוייה של הידע בארץ (נמוכה), אני חושב שהעצה הראשונה לאנשים שלא ברור להם בפני מה הם עומדים (ומצפים לקבל שיפור משמעותי בשלושת אלפים או ארבעת אלפים שקל), צריכה להיות אזהרה ופקיחת עיניהם. אם יש לך ספק - שיפור משמעותי ובטיחותי של מגאן כזו יגיע למספר בעל חמש ספרות, ולא תמיד בחלק הנמוך.

אז ממש לא ברור לי מדוע ההמלצה להימנע משיפור רכב מסויים (ולא מתאים) נחשבת לטאבו בפורום זה.

אם השואל קיבל תשובה כזו ובכל זאת החליט ללכת :brickwall:, לבריאות - אז אפשר לירות את כל התחמושת בעולם, ולעזור לו ככל האפשר.

אבל אם לא - אני לחלוטין חושב שהמלצה לרדת מפרוייקט שיפור באוטו ספציפי היא לגיטימית לחלוטין, ואם יש למישהו בעייה עם זה, הוא מוזמן (אני כאן, מאחורי הגב של יאשה, בעוד רז מחפה עליי מהשיחים).

פורסם

לא הונחה תשתית לגבי עלויות אפשריות גם אם גבוהות ומהן היה פותח הטרד מבין שקפץ מעל הפופיק.

 

ומהיכן בדיוק ישאב הכותב סכום כסף שפוי לרכישת רכב חזק יותר?

 

ולסיום אף אחד לא רשם מהי החלופה הרלוונטית לרכב המדובר.

 

שנה טובה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

רכב משומש חזק יהיה לעולם חזק יותר מרכב פרוייקט (בהנחה שרוצים להגיע לתוצאה זהה פחות או יותר).

אם אתה מתחיל עם מגאן שחוטה, חלשה ואוט' - אתה מכניס את עצמך ל-LOOP של הוצאות בלתי מתוכננות עד לתוצאה סבירה - או לחילופין נשאר עם אנדרטה בחנייה. לא נראה לך שרצוי להאיר את עיני השואל, גם אם זה לא בדיוק מתכון מוצלח לשיפור?

פורסם

ניתן לייבא מחו"ל מנוע של רנוספורט מגאן טורבו עם 225 כ"ס, קומפלט עם כל הטורבו, צנרת, חיישנים, מ"ע ניהול, אינטרקולר (אם יש) וכו'.

מבחינת אמינות כנראה שזה פתרון לא רע, מבחינת חוקיות - לא טוב, מבחינת מחיר - יותר זול לקנות קליאו ספורט משומשת ...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מדובר כאן על מגאן 96, מהדור הראשון. לא נראה לי שיש התאמה בין מנוע ה-225 לרכב הנ"ל.

 

בכל מקרה, גיר חמישי :wink: - לגבי חלופה מוצעת - יש להתחיל לברר מדוע הבחירה היא דווקא על מגאן?

אם סנטימנטים - אני מניח שאפשר להציע את המגאן קופה 2000 (יש ביד 2 אפילו אחת ללא מכת שילדה, היחידה בארץ לדברי המוכר :-)).

 

אם לא - הכל פתוח. צריך פותח השרשור להגדיר את שחפצה נפשו - תקציב, סוג וכיו"ב.

פורסם

ואם יש למישהו בעייה עם זה, הוא מוזמן (אני כאן, מאחורי הגב של יאשה, בעוד רז מחפה עליי מהשיחים).

 

וואללה, לא תאמין, אין שום בעיה!

ולמה אין בעיה? אם הבחור היה מגיע לכאן ורוצה לשפר טויוטה קורולה (סתם לדוגמא) מי שהיה ממליץ למכור היה מקבל הערת ניהול כל שהיא.

 

מאחר ומדובר במגאן אוטומטית ברור שהצעד הראשון בשיפור הרכב הוא החלפתו במגאן קופה 2 ליטר ידנית.

 

אבל , לא צריך לחפור לבן אדם במח (לא שראיתי שמישהוא עשה את זה פה), צריך להבהיר שעדיף להחליף ואם הוא עדיין מעוניין לשפר את האוטו הזה (כי במושב האחורי הוא איבד את בתוליו או במושב האחורי הוא יילד את חותנתו) אז בכיף, מצידי שישפר גם יונדאי גטס ואני אעזור לו ככל יכולתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ועוד לא דיברתם איתו על הצורך בהחלפת מתלים,בלמים וכו'..

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

אין צורך לדבר על שום החלפה.

לטעמי (ועכשיו אני מדבר באופן כללי, לא על מקרה זה או אחר) צריך להבהיר עלות פרוייקט כזה ברכב לא מתאים.

אם המבקש מודע להיקף העבודה, במיוחד כספית - ועדיין רוצה לעשות זאת - בכבוד רב, אז אפשר להיכנס לברגי טיטניום ובלמי פוליקרבונט.

×
×
  • תוכן חדש...