Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול הייתי בסוכנות הונדה. באתי לשלם עבור ההיבריד שרכשתי. בין לבין הסתובבתי באולם. הסתבר כי רכבים אחרים שהם לאו דווקא הרבה יותר יקרים זוכים להנחות כפולות ומכופלות מזו שזכיתי. ממש ממש שווה בדיקה. הוזולות ינואר בטלות בשישים לאומת המבצעים כאלה.

פורסם
אתמול הייתי בסוכנות הונדה. באתי לשלם עבור ההיבריד שרכשתי. בין לבין הסתובבתי באולם. הסתבר כי רכבים אחרים שהם לאו דווקא הרבה יותר יקרים זוכים להנחות כפולות ומכופלות מזו שזכיתי. ממש ממש שווה בדיקה. הוזולות ינואר בטלות בשישים לאומת המבצעים כאלה.

 

אכן- אני מסכים עם סייג קטן.

 

 

הדגמים הנכרשים כעת, הינם משנתון 2008 הנגמר בעוד כשלושה חודשים.

 

ולכן, רכבים הנרכשים כיום כמודל 2008 "יזכו" לירידת ערך משמעותית בתחילת שנתון 2009, העובדה הנ"ל פחות משמעותית לאלו המתכוונים להחזיק את הרכב תקופה ארוכה.

 

מפעת שיטת הרישום החדשה והמבורכת (שנה קלינדרית), היבואנים מפחדים להיתקע עם מלאי 2008, ולכן מציעים מבצעים נדיבים. כל רכב שישאר בידי היבואן לאחר התאריך 31/12/2008- יחוייב להיות רשום על שם היבואן (איבוד יד).

 

לסיכומו של עניין- אני הייתי ממתין ורוכש שנתון 2009.

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

אינני כל כך בטוח. חברי רכש את אקורד הישנה לפני זמן מה באיזה מבצע מפתה שלא פורסם ברבים, עוד תרם כניסת הדגם החדש. לפי דבריו אחרי חודשיים-שלושה מכרו את שארית המלאי של האקורדים הישנים (וזה דווקא כן פורסם ברבים) במחיר גבוה בכמה אלפי שקלים ממה שהוא קיבל, אנשים נערו לסוכנויות ומלאי נגמר תוך ימים בודדים.

 

לפי דעתי עצם ההוזלות העונתיות מהוות פרסומת לא רעה והיבואנים יודעים לנצל אותם היטב ולהרביץ מחירות. אגב, בדיוק אותם התופעות ניתן לצפות בשיווקם של מוצרים אחרים (בגדים וכו'). לא תמיד העיסקות הכדאיות ביותר ניתן לבצע בתקופת boxingday. אשמח לשמוע דעה מלומדת של איש מחירות מנוסה בנדון.

פורסם
אכן- אני מסכים עם סייג קטן.

 

 

הדגמים הנכרשים כעת, הינם משנתון 2008 הנגמר בעוד כשלושה חודשים.

 

ולכן, רכבים הנרכשים כיום כמודל 2008 "יזכו" לירידת ערך משמעותית בתחילת שנתון 2009, העובדה הנ"ל פחות משמעותית לאלו המתכוונים להחזיק את הרכב תקופה ארוכה.

 

מפעת שיטת הרישום החדשה והמבורכת (שנה קלינדרית), היבואנים מפחדים להיתקע עם מלאי 2008, ולכן מציעים מבצעים נדיבים. כל רכב שישאר בידי היבואן לאחר התאריך 31/12/2008- יחוייב להיות רשום על שם היבואן (איבוד יד).

 

לסיכומו של עניין- אני הייתי ממתין ורוכש שנתון 2009.

 

עידן

מה שכתבת לא ממש נכון.

אין היום כבר מילה "מודל". מה שכתוב ברשיון הרכב הוא באיזה חודש הרכב עלה לכביש.

כל השינוי ברישוי נעשה בדיוק כדי למנוע את הקפיצות במחיר כשאין לזה סיבה.

 

תאריך עליה לכביש נקבע לפי שיחרור הרכב מהמכס. התנאי היחיד הוא שהרכב צריך להעלות לכביש בפחות משנה מרגע היצור (במקרה שעבר יותר משנה, היבואן חייב להעלות את הרכב לכביש על חשבונו ולמכור אותו כבר כיד שניה).

אלא שבתנאי הזה אין שום קשר לתחילת שנה קלנדרית חדשה.

כלומר אם תאריך יצור של הרכב הוא 1.6.08 והוא הגיע לארץ כעבור חודשיים,הרכב הנ"ל יכול לעלות לכביש גם באוקטובר 2008 וגם במאי 2009.

גם אם שמת לב, במחירון של יצחק לוי, עבור הרכבים שעלו לכביש עם שיטת רישום החדשה, המחיר נקבע בצורה רציפה לפי מספר החודשים שהרכב נמצא על הכביש. כלומר כבר לא תהיה קפיצה בין רכב שעלה לכביש בדצמבר לינואר (אלא אם כן הדגם הוחלף וכבר לא מדובר על אותו רכב).

 

הסיבה שיבואנים נותנים היום הנחות היא הורדת המיסים הצפויה ועדכון קבוצות שווי השימוש אשר בוודעות יוזילו את הרכבים בכמה אלפי שקלים.

כשתסתיים השלב האחרון בהורדת המיסים, גם המחיר של יבואנים יהיה רציף עד כדי תחרות חופשית.

פורסם

קשה לדעת האים שינוי קבוצות הרישוי הצפוי מהווה סיבה יחידה למבצעים הנוכחיים. אילו כך היה הדבר - היו מורידים קצת פחות מההוזלה הצפויה. אך המצב שונה לחלוטין. כך למשל לגבי המבצע ההיברידי אמר מישהו חכם כי חברת מאיר מתכננת בשנה הבאה לייבא 3 דגמים היברידיים וכרגע מנסה להכין את הקרקע לכך (למשל הגדלת מעגל השירותים) על ידי החדרת הסיויק הנוכחית לשוק. אבל זה לא מסביר למה על סיויק אחר שאיננו הברידי נותנים 25000 ש"ח הנחה. או למשל בסוברו הציעו לי הוזלה כוללת של כי-14000 ש"ח. האים כך יוזל B3 בינואר? לאומת זאת ישנן הסוכנויות בהן המילה "הנחה" נשמעת כמו איזו קללה גסה ומעליבה ואיש שם איננו חושש מינואר. לכן רב הנסתר על הגלוי.

 

כאשר ביצעתי את הרכישה בדקתי כמה עולה בחו"ל הדגם FD3628E אשר משווק בישראל. הסתבר שהינו משווק רק עוד בפולין ונורווגיה (במדינות אחרות הקומפלקטציות הינן אחרות ולכן קשה לעשות השוואות ישירות). אז כך... בפולין המחיר יוצא בדיוק כמו המחירון בארץ - 147000 ש"ח, אגב יותר יקר מ-במוו סדרה 1 118I האוטומט שם, ובנורווגיה -בכלל קרוב ל-190000 ש"ח. אם נותנים לי כאן מחיר של 131000 ש"ח, למרות המסים הגבוהים - זה כבר מתחיל להיראות די קרוב לתחתית. יתכן שלקראת ינואר יהיה ניתן לגרד עוד כמה שקלים, אבל לא נדמה לי כי זה שווה המתנה. אבל חוץ מהיבריד שלא מתאים לכל אחד בלשון המטה, ישנם שם עוד מבצעים ממש מעניינים. אגב שמעתי על מישהו שהסיג הנחה באותו סדר גודל עבור מיצובישי דור חדש. בקיצור, לדעתי כבר היום צרכנות נבונה יכולה די להישתלם.

פורסם

כל מי שרוצה לחכות - ב1 לינואר 2010 רפורמת מס הקנייה של רכבים תסתיים ותגיע לרמה הכי נמוכה של מס קנייה - 72%.

אז פשוט תחכו לינואר 2010 ובטוח תחסכו יותר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

עדכון שווי קבוצות הרכב ייתבצע בסוף השנה, בזמן זה ייכללו שיקולים כגון שער הדולר, עדכון מיסים וכן הלאה.

המס על רכב ירד בתחילת 2009 מ-78% ל-75%

כמו כן הצפי (שעשוי להיות מוטעה) הוא שתקרת מחיר קבוצת שווי 2 תרד מתחת לערך הנוכחי של 111k ב-5-6%

מכיוון שיבואני המכוניות מעדיפים להישאר באותה קבוצת מס, סביר להניח שמחירי מכוניות מקבוצה 2 ירדו לתקרת המס החדשה בגרסה הפחות מאובזרת שבשימוש חברות הליסינג.

מכיוון שכך, סביר להניח שגם מחיר המכוניות המאובזרות יותר ירד, בכדי שלא יהיה פער גדול מדי במחירי המכוניות.

כתוצאה מירידת מכירי המכוניות החדשות, סביר שגם מחירי המכוניות המשומשות יירדו בהתאם, אלא אם כן מדובר במכוניות מספיק ישנות שכבר ספגו ירידת מחיר משמעותית.

 

כתבה בנושא ניתן למצא ב-http://globes.co.il/news/article.aspx?did=1000374302&fid=2745

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

במחירון של יצחק לוי, עבור הרכבים שעלו לכביש עם שיטת רישום החדשה, המחיר נקבע בצורה רציפה לפי מספר החודשים שהרכב נמצא על הכביש. כלומר כבר לא תהיה קפיצה בין רכב שעלה לכביש בדצמבר לינואר (אלא אם כן הדגם הוחלף וכבר לא מדובר על אותו רכב).

 

האם הבנתי נכון? לדוגמא: כאשר רכב שנקנה בדצמבר 2008 או בינואר 2009, נמכר בשנת 2012 לא תהיה קפיצת מחיר משמעותית בין שני הרכבים, בהנחה שהדגם זהה.

פורסם

למישהו יש מושג לגבי מיסוי של רכבים מקבוצה 7 ביבוא אישי, האם גם מחיר המיסוי שלהם ירד? כי בכל התכבות ראיתי נתונים על קבוצות 1-6, אני מעונין לייבא קאדילק אסקלייד שנת 2008 הייברידית ואם המיסוי ירד בינואר אני מעדיף להמתין עוד 3 חודשים כי צריך להיות הבדל של 20,000 ש"ח בערך.

כמו כן האם יש למישהו מושג לגבי מיסויי על רכב היברידי?

×
×
  • תוכן חדש...