Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף פלוס 1.4 TSI או היונדאי i30 2.0 SUPREME (או C4 SX-PACK בכלל)?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ל-bar72 ולי יש גיר בעל 6 הילוכים, מנוע 1.4.

בדיקת צריכת דלק מדוייקת לא עשיתי מאז שהרכב אצלי (10 חוד'), אבל ברור לי (לפי הנסועה למיכל) שהוא חסכוני יותר מהגולף 2.0 שנת 2001 שהייתה לי לפניו.

את שריקת הטורבו מרגישים, לא יותר מידי, לא פחות מידי. מה שכן מרגישים, זה את הבעיטה בגב כשהרכב נזרק קדימה. פעם ראשונה באיזור שלפני ה-2K סל"ד, ובהמשך, כשמתחלפים התפקידים בין ה-3K ל-4K.

 

דור שישי אכן אמור להגיע לקראת סוף השנה או בתחילת השנה הבאה.

לגבי הפלוס לא שמעתי, אך הרגילה תגיע עם מנועי TSI בנפחים ובהספקים שונים, למשל 1.6 עם 200 כ"ס. כולם יגיעו עם תיבת ההילוכים DSG, מה שאומר שתמו ימיה של התיבה הקודמת.

פורסם

את שריקת הטורבו מרגישים, לא יותר מידי, לא פחות מידי. מה שכן מרגישים, זה את הבעיטה בגב כשהרכב נזרק קדימה. פעם ראשונה באיזור שלפני ה-2K סל"ד, ובהמשך, כשמתחלפים התפקידים בין ה-3K ל-4K.

 

 

לא ברור לי.... ה"בעיטה" נאמר בחיוב? (או בחיוך?) או לשלילה...? אתה חושב שהמגדשים קצת פוגעים בהנעה מהנהיגה? או אולי הם נותנים תחושת "ספורט" או כח?

אני אומנם עשיתי נסיעת מבחן על הרכב, אבל די ברור שנסיעה כזו אינה ממצה בכלל...

פורסם

הבעיטה נכתבה לחיוב ובחיוך. פשוט מרגישים את הכח שהמנוע מספק כבר בסל"ד נמוך. הטורבו לא פוגם בהנאה, הוא רק מגביר אותה. השריקה? זו המוסיקה הכי נעימה שמנוע יכול להפיק.

הרכב מלכתחילה לא מיועד להיות רכב ספורט, הוא לא מכוייל לכך. הוא אמור להפיק את המכסימום שניתן ממנוע בעל נפח קטן יחסית, והוא עושה את זה מצויין.

לא יודע מה רמת הגימור של הפלוס, הרגיל (שלי בגימור אימושיין) מאובזר יפה מאוד.

 

אני חייב להתוודות, כל פעם שאני נוהג ברכב (כשאישתי נותנת לי), אני כבר לא אותו נהג רגוע שנוסע בנחת על הפאסאט.

המנוע משדר: תלחץ, תרגיש, תחייך.

פורסם

Pasat04,

 

אומנם כתבת על זה בשרשור אחר שלי, אבל אני חושב שהמקום לשאול הוא כאן:

האם יש מידע על גולף (או גולף פלוס) היברידי? כתבת שאתה שוקל להמתין לו.... יש מידע כלשהוא על רכב כזה? איך? מתי?

פורסם
בקרת אקלים מפוצלת מאוד מאוד חשובה. האישה ואני מתווכחים רבות על הטמפרטורה בתא הנוסעים.
צחוק צחוק, אבל זו כנראה הפונקציה הכי חשובה במכוניתנו. מי שלא נשוי לא יבין זאת...

מבחינתי, היא לבדה מספיקה כדי להטות את הכף לכיוון הגולף.

×
×
  • תוכן חדש...