Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם

כבר שבועיים שאני אובד עצות בנוגע לבחירת רכב.

אין משהו מיוחד בדרישות מהרכב חוץ מהדברים הלגיטימיים: חסכון בדלק, נוחות, בטיחות ולא רכב כבד..

ההתלבטות הכללית היא בין שני הדגמים הנ"ל: גטס 1.3 GLS ידנית ופונטו ספייס ELX 1.3 ידנית.

אני יודע שקיים ויכוח מר בין שני הרכבים האלו, מי יותר טוב.. אבל בכל זאת, אולי שווה לתת עוד דעה בנושא.

 

תודה.

פורסם

דבר אחד מהותי לגבי הגטס,חסכוני בדלק הוא ממש לא!

 

פונטו עדיף מכל הבחינות,דגם ELX בעל תיבה רציפה מאובזר מאוד ומומלץ ביותר

 

כמובן שמומלץ לחפש רכב כזה מיד פרטית עם הסטוריית טיפולים.

פורסם
אהלן כולם

כבר שבועיים שאני אובד עצות בנוגע לבחירת רכב.

אין משהו מיוחד בדרישות מהרכב חוץ מהדברים הלגיטימיים: חסכון בדלק, נוחות, בטיחות ולא רכב כבד..

ההתלבטות הכללית היא בין שני הדגמים הנ"ל: גטס 1.3 GLS ידנית ופונטו ספייס ELX 1.3 ידנית.

אני יודע שקיים ויכוח מר בין שני הרכבים האלו, מי יותר טוב.. אבל בכל זאת, אולי שווה לתת עוד דעה בנושא.

 

תודה.

 

בלי לחשוב פעמיים גטס

אחד הרכבים האמינים שיש היום בארץ

עקרונית מעולם לא הסכמתי לגעת בפיאט

לך על הגטס זה חלום של רכב למי שלא רוצה לראות מוסך

פורסם

תודה..

שאלה קטנה.

תיבה רציפה = טיפטרוניק? (אני בעל הבנה בסיסית ברכבים..)

מה מיוחד בתיבת ההילוכים הזו?

פורסם

היתה לי גטס מודל 2003 הילוכים, במשך שנה וחצי

הרכב מאוד לא נוח לנהיגה

אמנם הוא קטן וקליל אבל מאוד לא יציב על הכביש

כל במפר או מהמורה על הכביש הרכב מרחף באוויר

מבחינת דלק...הרכב עשה לי 1 ל 10 מחוץ לעיר ו - 1 ל 7 בעיר

תחזוקה וטיפולים הוא באמת לא ראה מוסך אצלי

הרכב די סחיר...מכרתי אותו באותו שבוע שפרסמתי

מבחינת מנוע וביצועים..הרכב חלש מאוד

פורסם
בלי לחשוב פעמיים גטס

אחד הרכבים האמינים שיש היום בארץ

עקרונית מעולם לא הסכמתי לגעת בפיאט

לך על הגטס זה חלום של רכב למי שלא רוצה לראות מוסך

חלום של רכב? גטס? :shock: כנראה לא נסעת בעוד רכבים אף פעם.

 

הפונטו ELX מגיעה עם גיר רציף טיפ' או תיבה ידנית, בשני המקרים היא חסכונית משמעותית מהיונדאי, מרווחץ נוחה ובטוחה יותר.

פורסם
היתה לי גטס מודל 2003 הילוכים, במשך שנה וחצי

הרכב מאוד לא נוח לנהיגה

אמנם הוא קטן וקליל אבל מאוד לא יציב על הכביש

כל במפר או מהמורה על הכביש הרכב מרחף באוויר

מבחינת דלק...הרכב עשה לי 1 ל 10 מחוץ לעיר ו - 1 ל 7 בעיר

תחזוקה וטיפולים הוא באמת לא ראה מוסך אצלי

הרכב די סחיר...מכרתי אותו באותו שבוע שפרסמתי

מבחינת מנוע וביצועים..הרכב חלש מאוד

1:7 עושה הפוקוס שלי 2 ליטר בעיר עם מזגן בפקקים

 

גטס היא עם מנוע 1.4 מה חלום ברכב הזה בדיוק?

 

צפוף לא בטיחותי,לא מאובזר וגם לא נוח,אמינות לא יכול הביע דעה אבל בטוח שהפונטו לא פחות אמינה אם לא יותר

פורסם

הפונטו לדעתי פחות אמינה מהגטס

אבל עדיפה עליה בכל מקרה

אני בחיים לא אתקרב יותר לרכב הזה

זה ממש כמו לסוע בפיאסטה ולשלם דלק כמו אימפרזה טורבו

פורסם

היונדאיגטס הידנית לא תגיע לצריכה של 7 ק"מ לליטר גם עם תעמוד על דוושת הדלק כל הנסיעה. בדוק.

*בגירסה הידנית שלה היונדאי גטס זריזה יחסית ודי חסכונית אפילו.

*המרווח הפנימי זהה בשניהן, והן מכוניות מרווחות יחסית.

*היונדאי מצויידת יותר (מראות חשמל, 4 חלונות חשמל, הגה מיתכוונן ועוד) בגירסת ה GLS.

*בטיחות שווה פחות או יותר.

* עלויות תחזוקה זולות יחסית בשניהן, מוניטין אמינות טוב יותר בגטס, שיחד עם הטויוטה יאריס נחשבות לאמינות שבין הקטנות.

*סך הכל שתי מכוניות סופר מיני די בינוניות ותו לא.

ונקודה למחשבה - לא לחינם ציי הרכב החליפו את הפונטו בגטס, למרות שבתחילת שויווקה של הגטס, הן עלו לציי רכב אותו סכום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני מת על הגזמות.

 

הגטס לא גרועה כמו שאתם עושים ממנה.

נכון, הגיר האוטומטי שלה בעייתי מאוד ויחסי ההעברה שלו תמוהים עד כדי מוזרים. ההילוך הראשון קצר מאוד ומציע זינוק מצויין מהמקום, אבל השני והשלישי ארוכים מאוד ומחייבים למשוך את ההילוך לסל"ד גבוה כדי להשיג תאוצה סבירה תחת עומס. הגיר האוטומטי הרציף של הפונטו טוב הרבה יותר, אם כי גם הוא לא חף מפשע וסובל מהשהייה גדולה יחסית שצריך להתרגל אליה. חוץ מזה, ההגה בגטס עדיף משמעותית על ההגה בפונטו שהוא רך ובלתי מתקשר בעליל ונוחות הנסיעה סבירה בהחלט.

 

לגבי תצרוכת הדלק - לפני כמה שבועות קיבלתי גטס אוטומטית להשאלה ארוכה. תצרוכת הדלק שלה בנסיעה מעורבת רגועה היתה באזור ה 1:12. לא מציאה גדולה אבל גם לא גרוע כמו הסיפורים שרצים כאן.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בלי לחשוב פעמיים גטס

אחד הרכבים האמינים שיש היום בארץ

עקרונית מעולם לא הסכמתי לגעת בפיאט

לך על הגטס זה חלום של רכב למי שלא רוצה לראות מוסך

 

 

מאחר ומעולם לא נגעת בפיאט מתוך עיקרון , הרי שאין לך מושג וחצי מושג לגבי הרכב.

 

אז איך אתה יכול לומר "בלי לחשוב פעמיים" אם אתה לא באמת יודע על מה אתה מדבר?

פורסם
היונדאיגטס הידנית לא תגיע לצריכה של 7 ק"מ לליטר גם עם תעמוד על דוושת הדלק כל הנסיעה. בדוק.

*בגירסה הידנית שלה היונדאי גטס זריזה יחסית ודי חסכונית אפילו.

*המרווח הפנימי זהה בשניהן, והן מכוניות מרווחות יחסית.

*היונדאי מצויידת יותר (מראות חשמל, 4 חלונות חשמל, הגה מיתכוונן ועוד) בגירסת ה GLS.

*בטיחות שווה פחות או יותר.

* עלויות תחזוקה זולות יחסית בשניהן, מוניטין אמינות טוב יותר בגטס, שיחד עם הטויוטה יאריס נחשבות לאמינות שבין הקטנות.

*סך הכל שתי מכוניות סופר מיני די בינוניות ותו לא.

ונקודה למחשבה - לא לחינם ציי הרכב החליפו את הפונטו בגטס, למרות שבתחילת שויווקה של הגטס, הן עלו לציי רכב אותו סכום.

 

יש לך גטס? הייתה לך גטס? אז על סמך מה אתה אומר את זה?

היה לי את הרכב הזה במשך שנה וחצי

שמע לבעלי ניסיון ולא לבעלי ידע

ושוב שאני מדבר על גטס 2003

לפי מה שהבנתי את בעית הדלק פתרו בשנת 2005 או 2006

אז אני מדבר על 2003! תבדוק את זה ותראה שטעית

פורסם
מאחר ומעולם לא נגעת בפיאט מתוך עיקרון , הרי שאין לך מושג וחצי מושג לגבי הרכב.

 

אז איך אתה יכול לומר "בלי לחשוב פעמיים" אם אתה לא באמת יודע על מה אתה מדבר?

 

בוא תשמע

מספיק רק לראות את הצרות של האחרים וגם להרגיש אותם בכדי להבין שפיאט זה כמו הים,הוא לא משתנה.

מי קונה היום פיאט ?

ולמה הכביש מוצף בגטס?

פורסם

חוות דעת שלי , לגבי גטס החדשה:

(אני חושב שזאת היתה החדשה עם הניקלים בדלתות והדשבורד הכסוף) שכרתי כזאת לכמה ימים בסוכנות אויס.

קיבלתי רכב יחסית בלי הרבה קילומטרז.

 

נסעתי בהרבה מכוניות וסה"כ גדלתי עם אבא מכונאי רכב חולה רכבים אז ככה שאני יודע גם קצת להעריך.

1. חווית נסיעה טובה, יש לה רכות מדהימה, קופצנית וזריזה. לא נתקלתי בבעיות בהעברת הילוכים בתיבה האוטומטית. גיר טוב, לא מדהימה למי שמחפש רק את השידוך המקסימלי למנוע. (סה"כ נהניתי ונסעתי המון)

 

2. לא יציבה בכלל!!! בסיבובים אפילו מסוכנת למדי. הקליאו 94 האוטומטית שהיתה לי היתה יותר יציבה.

 

3. צריכת דלק גבוהה מאוד הרגשתי שאני נוסע ברכב עם מנוע 2000 סמ"ק לפחות, (זה טירוף) והבנתי שפתרו את הבעיה.(מוזר)

 

4. מזגן - לא הרגשתי ממש שהמנוע מתאמץ בגלל מזגן פועל. (סטנדרטי)

 

לא הייתי נוגע ברכב הזה רק בגלל צריכת דלק מטורפת. הסובארו של אבא שלי (אימפרזה 2000) עושה פחות.

אבל מה, יותר נוחה ממנה בהרבה. ממש כמו לנהוג בסלון (ואני יודע להעריך נוחות נהגתי שנים ברנו בכמה דגמים).

 

אם צריכת הדלק שלה היתה תקינה וההיגוי והיציבות היו טובים מספיק לא הייתי בכלל מתפשר וקונה לי אחת כזאת. שדה ראיה טוב לנהג, יש כל מה שצריך. היו יכולים לכבוש את הארץ עם הרכב הזה. אם שני העניינים האלה היו מסודרים, חבל.

 

לכן, בלי להכיר בכלל את פיאט, הייתי הולך עליה, על סמך הביקורות של החברים פה.

 

*****דעתי האישית בלבד *****

בתגובה זאת בוצעה עריכה אשר העיפה לכל הרוחות את הנקודות המיותרות.

כותב התגובה מתבקש בכל לשון של בקשה לחדול משימוש אובססיבי במקש הנקודה.

פורסם

כן

גם אני נהגתי ביונדאי גטס החדשות, ה-1400 אוטומטית.

הרכב אומנם נוח ומרגיש לקל וזריז, אבל אני, שאני רגיל לנהוג דיטסו סיריון 1300, מרגיש בגטס חוסר כוח לעומת הסיריון שלי.

האצה שלה טיפה איטית, ובנוגע ליציבות, זה באמת סכנה. בפניה חדה במהירות טיפה גבוהה, אתה מרגיש שהרכב עוד שניה עומד להזרק ואתה חייב להתחיל להאט.

צריכת הדלק שלה על הפנים, אוכלת כמו מטורפת.

 

ההערה שכתבתי לקודמך תקפה גם לגביך.

שלוש נקודות (...) הן אינן סימן פיסוק. אם לא תחדל להשתמש במקש הנקודה באופן לא תקני, העניין יטופל.

ראה הוזהרת.

×
×
  • תוכן חדש...