Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אני חדש פה בפורום ואני מקווה שאולי אוכל למצוא פתרון לתקלה שעדיין לא הצליחו לפתור מזה 3 חודשים.

אז ככה אני מאילת וברשותי פיאט פונטו S60 1240 שנת 99 , אוטו שמשרת אותי 5 שנים במסירות.

הכל התחיל כאשר מנורת לחץ שמן הייתה מהבהבת לי בטורים סרק .

הטיפולים שבוצעו :

 

-פירוק קרטר וניקוי רשת סינון (משהו כמו פעמיים)

-פילטר שמן

-בדיקת לחץ שמן במשאבה

-החלפת יוניט שמן

-ביצוע פלאשינג (פה נראה לי שעשיתי טעות)

 

ובכן לבסוף הגיעו למסקנה שאולי המיסבים של הקראנק שחוקים ולכן לחץ השמן ירוד,

הכל בגדר השערות מה שכל כך מעצבן במוסכים.

 

לבסוף נפתרה התקלה ע"י הוספת תוסף שמן STP אשר פתר את הבעיה כבר כמה חודשים .

חשוב לציין שהמנוע לא אוכל גרם שמן , קומפרסיה מצויינת,ללא דפיקות ורעשים וסוחב מצויין. (מנוע שעשה 160K ק')

 

ועכשיו מגיעים לעיקר הבעיה :

המנוע עובד כמו שעון עד שהוא מגיע לחום האופטימלי שבו הוא צריך לעבוד ואז הוא מתחיל לגמגם בטורים סרק .

ניגשתי לבעל מקצוע שמתעסק במערכות הזרקת דלק על מנת לחבר את האוטו למחשב ולנסות לבדוק מהיכן נובעת הבעיה .

המחשב הראה על חיישן למבדה תקול אשר הוחלף תמורת 720 ש"ח כולל עבודה.

בדיקת מערכת הדלק והחיישנים הייתה תקינה לפי המחשב אך עדיין המנוע המשיך לגמגם בטורים סרק .

ובכן האופציות שהוצעו לי הם:

-ניקוי בית מצערת והח' מנוע צעדים (לפי דבריו של איש המקצוע לא ניתן לפרק את מנוע הצעדים מכיוון שהברגים נוטים להשבר בתוכו ).

אופציה שניה היא שבעצם אולי ישנה איזה שהיא בעיה מכנית במנוע שעדיין אף מכונאי לא הצליח לעלות לי עליה.

האם ניתן לאבחן אם מנוע צעדים תקול מבלי להחליפו ??? ואיך עלי לאבחן אם ישנה בעיה מכנית כגון בוכנה , רינגים או צילינדר ?

 

תודה על הסבלנות אודה לכם אם תוכלו לעזור לי :-)

פורסם

ניראה כי יש חופש בציר מנוע צעדים.

 

תנסה לתאר בצורה יותר מפורטת האים הטורים עולים למעלה וחוזרים או יורדים למטה וחוזרים?

האים הם נעים בצורה קבועה או שזה משתנה?

האם התחלת נסיעה חלקה?

פורסם

כאשר אני מניע בבוקר המנוע עובד חלק וכאשר המנוע מתחמם הטורים יורדים וחוזרים .

מידי פעם הגמגום מתחזק ומידי פעם נחלש .

 

חשוב לציין שאין איזו שהיא בעיה של סחיבה או רעשים מסויימים הבעיה היא בטורים סרק בלבד

×
×
  • תוכן חדש...