Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:-)

.......רק שאני מצפה מאנשים מיקצוענים לתת תשובות מיקצועיות...

 

לא ראיתי שענו לך אנשים שמוגדרים "בעל מקצוע מומחה".

מעבר לכך, ענו לך אנשים שמאוד מבינים ומנוסים, אולם, לא ניתן תמיד לזכור אם יש רצועה אחת שתיים או שלוש, ואיזה רצועה מניעה את מה.

 

בגדול, קיבלת תשובות ראויות, שרובן הצביעו על צורך בגרירת הרכב, ומבחינתי, כך ורק כך היה לעשות, בלי קשר האם הרצועה מניעה או אינה מניעה את האלטרנטור, פשוט, לנהוג ללא הגה כח זה מסוכן. מספיק מצב קיצוני בכביש שניתן אולי להחלץ ממנו, או אז בכזה מצב, אתה מתחיל להלחם בלסובב את ההגה, והקרב אבוד מראש.

 

 

רק עם הסברים של המכונאי היום והצבעה על הרצועה של האלטרנטור הבנתי את תפקידה...

 

כמו שאמרו לפני מאות ואלפי שנים, "אין כמו מראה עיניים".

 

................

 

תשובותי, בגוף הציטוט, בכחול.

 

אדגיש, כאן עונים חברי פורום, חלקם מבינים יותר, חלקם פחות, ולעיתים יש כאלה שהם "כאילו" מבינים.

 

חלק מהעונים כאן, מבינים מאוד, ועדיין, זה לא מכונאי שעובד כל היום על האוטו, רק על דגם זה, או כמה דגמי רנו, וזוכר אותם בעל פה, ובטוח שדרך המקלדת, לא רואים מה קורה מתחת למכסה המנוע.

 

להבא, ועם כל הכבוד, זכור שזהו הפורום המקצועי ביותר שקיים, אבל זה לא מוסך כאן, ובכל זאת, לא חסרים מקרים, שעיצות שניתנו כאן, פתרו בעיות שהמכונאי והחשמלאי הסתבכו עמם.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • ספונסר פורום
פורסם
לסיכום....

אתם מדהימים אותי...האם לכל מי שהגיב לא היה בעבר או שיש רכב רנו?????????????????

היום הרכב ניגרר למוסך ואז...

המכונאי פותח את מכסה המנוע ואומר לי...אוקיי תיגש לאיש המזגנים הקרוב שיתקן או יחליף את מדחס המזגן....

המדחס ניתפס ולכן הרצועה ניקרעה...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

אני שואל את אותו מכונאי האם לא מסוכן לנסוע ככה עם רצועה קרועה??

והוא מחייך ואומר לי שאין כל בעיה לנסוע ככה חוץ מהגה הקשה והחום (אין מזגן) אין בעיה..

אני לא הייתי חוזר למכונאי הזה בחיים שלי!

אני שואל ומה עם האלטרנטור????

הוא מצביע לי על רצועה ניפרדת לאטרנטור שלא קשורה בכלל לרצועה שניקרעה!!!!!!

כאילו ...מזל שהגרירה לא עלתה לי כסף..באמת מזל

אבל חברים...

אני סומך על הייעוץ שלכם כמעט בעיניים עצומות.....

 

חבר,נתנו לך פה את העצות הכי נכונות שיכולות להיות.

במידה והרצועה הזו היתה חודרת לתוך מהטיימינג,מה שבמזל לא קרה לך,היית צריך להפרד מכמה אלפי שקלים,אבל מה? מזל שלא הוצאת כסף על גרירה.

 

×
×
  • תוכן חדש...