Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנאמר בכותרת,יש לי בעיה עם V3A (בצבע זהב אם זה משנה,אם אני לא טועה,יש את זה רק ל A.. האמת שאני לא בטוח שזה A במאה אחוז)

אני לא מצליח להעביר קבצים מהפלא ל מחשב,

זה לא מראה לי שיש כונן חדש ביכלל..

לדעתי זו בעיה בדרייברים,נכנסתי לאתר הזה , הורדתי את הדרייבר וזה לא נתן לי כלום

http://www.pocket.co.il/community/showthread.php?t=214900

 

מישהו יכול לעזור לי?

 

תודה רבה!

סופש נעים

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

תצטרף לחבר'ה, לי יש V3X שאמנם קיבלתי בחינם אבל זה הדבר הטוב היחיד שאני יכול לומר עליו (חוצמזה שהוא פליפר כמו שאני אוהב). מדהים איזו כמות של תקלות מוזרות הוא מצליח לספק. פלא שהוא עדיין עובד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דווקא אני הייתי מרוצה מהV3X , עמיד בצורה יוצאת דופן.

רק שלקראת ההחלפה שלו הוא התחל להשתגע , לא קיבל שיחות וכו'

 

זה אחלה פלאפון למודינג.

 

לפותח השרשור , הXP SP 1 לא עובד טוב עם המכשיר לעומת הSP 2 שאין לו שום בעיה

תבדוק גם את זה כי לי הייתה את הבעיה הזאת ולא הבנתי למה.

בכל מקרה , אתה צריך להתקין את הדיסק המקורי ולעבוד עם התוכנה שבו.

תן לי לנחש אתה בפלאפון ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אני בסלקום,

אבל קניתי את הפלאפון בחו"ל ככה שאין לזה השפעה לאיזו חברה אני משתייך

SP2 וSP1 זה לא משתייך לחבילות של הווינדואוס?יש לי SP2

אני לא בטוח שיש לי את הדיסק המקורי,איך קוראים לו\איך אני יכול לחפש אותו באינטרנט?

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

צריך להגדיר אותו כהתקן אחסון ולא כמודם. לי יש את ה V3I בסלקום (דור 2) ואני מאוד מרוצה חוץ מהעובדה שבחודש האחרון שברתי אותו 3 פעמים (השיא היה אתמול כשהצלחתי להעביר מוט נרוסטה בקוטר 5 מ"מ דרך המסך עד שעשה בליטה בצד השני של המכשיר. מזל שהוא היה בכיס כי אחרת זו היתה הרגל שלי).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
דווקא אני הייתי מרוצה מהV3X , עמיד בצורה יוצאת דופן.

רק שלקראת ההחלפה שלו הוא התחל להשתגע , לא קיבל שיחות וכו'

 

עמיד למכות, אולי. חוצמזה אין תקלה שהוא לא עשה אצלי:

 

1. כיבוי עצמאי כרצונו (בפתיחה, בסגירה, לפעמים סתם ככה)

2. לא מקבל שיחות

3. לא מחייג (כתוב "מחייג" אבל אין צליל חיוג)

4. בעיית קליטה קשה

5. לפעמים קופץ החוצה מ"ספר הטלפונים"

6. מצלמה לא תמיד עובדת

7. נתקע מדי פעם (שום כפתור לא עובד, צריך להוציא בטריה)

8. הכפתורים בצדדים לפעמים לא עובדים

9. בלוטות' לא עובד מול כמעט אף התקן (חוץ מדיבורית אישית, תודה לאל) - הוא אפילו לא מזהה V3X אחר!

10. שעון מעורר לא תמיד עובד (בימים של מבחנים אני שם עוד שעון לגיבוי)

11. לפעמים מחליף את הצלצול ברטט או סתם מהבהב בלי צלצול או רטט (למשל בהודעה, תזכורת יומן, טלפון).

12. ובנוסף לכל המילון שלו לא מזהה חצי מהמילים, לא זוכר מילים שכתבתי לו במיוחד ולא מכיר אף מילה בק'!

 

יש עוד, אבל נמאס לי בינתיים :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
עמיד למכות, אולי. חוצמזה אין תקלה שהוא לא עשה אצלי:

 

1. כיבוי עצמאי כרצונו (בפתיחה, בסגירה, לפעמים סתם ככה)

2. לא מקבל שיחות

3. לא מחייג (כתוב "מחייג" אבל אין צליל חיוג)

4. בעיית קליטה קשה

5. לפעמים קופץ החוצה מ"ספר הטלפונים"

6. מצלמה לא תמיד עובדת

7. נתקע מדי פעם (שום כפתור לא עובד, צריך להוציא בטריה)

8. הכפתורים בצדדים לפעמים לא עובדים

9. בלוטות' לא עובד מול כמעט אף התקן (חוץ מדיבורית אישית, תודה לאל) - הוא אפילו לא מזהה V3X אחר!

10. שעון מעורר לא תמיד עובד (בימים של מבחנים אני שם עוד שעון לגיבוי)

11. לפעמים מחליף את הצלצול ברטט או סתם מהבהב בלי צלצול או רטט (למשל בהודעה, תזכורת יומן, טלפון).

12. ובנוסף לכל המילון שלו לא מזהה חצי מהמילים, לא זוכר מילים שכתבתי לו במיוחד ולא מכיר אף מילה בק'!

 

יש עוד, אבל נמאס לי בינתיים :wink:

 

רוני

 

 

תעביר BUGLIST למוטורולה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...