Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תכלס מכונה טובה אבל

משום מה כשהיא על 0 שזה אמור להיות 0.5 מילימטר הגילוח יוצא 1 מ'מ, הדרגה שאחרי זה (2 מ'מ) יוצאת קרוב ל חצי סנטימטר

לא אהבתי ביכלל שזה לא מדוייק

וגם שמגלחים על 0 זה ניראה כאילו היא נינעצת בעור, ממש קשה להעביר אותה על העור עצמו וזה משהו שלא ניתקלתי בו אפילו עם מכונות של שקל.

 

מיבחינת חיתוך היא חותכת מצויין ומאז עדיין לא הטענתי אותה (סיפרתי פעמיים ואני מקצצץ זיפים כל יומיים)

 

היא כבדה.

 

בקיצור אני מרוצה ובא ניקרא לזה לא מאוכזב אבל אם עכשיו הייתי קונה אז היית משקיע עוד 150 שקל והולך על פנסוניק

 

לך על פנסוניק.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני לא חותך איתה עם הראש הקטן אז אין לי דיעה עליו, אני משתמש בראש הגבוה יותר, עד 3 ממ, ובלי ראש בכלל.

צודק בוריס שהיא לא עוברת חלק על העור וננעצת, אבל הסתדרתי עם זה.

סוללה מחזיקה דיי הרבה.

אם היא תתקלקל לא הייתי קונה אותה שוב, אבל היא בסדר גמור.

אפשר כבר לעשות מפגש מכונות תספורת?

פורסם

אחרי שאני יעלה גדישה מעל 0.6 כי אני לא בא למפגשים של אטמוספרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז עברו 9~ חודשים והסוללה שבקה חיים

 

לפני מספר גילוחים היא פתאום נחלשה משמעותית

 

לפני כמה ימים ישר אחרי טעינה לא הצלחתי לסיים איתה קיצוץ קל

 

היום, אחרי טעינה היא לא מצליחה לעבוד יותר מחצי דקה.

 

לצורך העניין השגתי ספק עם נתונים זהים והתוצאה זהה.

 

נראה מה יהיה בגדר האחריות.

 

 

סך הכל המכונה לא משהו בכלל, התחילה לאחרונה לפספס שיערות והדיוק של הגובה הוא קטסטרופה.

שאני מסתפר עדיין אחרי כל הזמן הזה לא הצלחתי להבין עם איזה מספר אני מספר מה, כל תספורת זה ניסוי וטעיה

 

במקביל אני משתמש במכונות של פנסוניק שיש כמה שנים ל2 חברים ואחי והם פשוט פנטסטיות.

מכונה הבאה פנסוניק !

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יש לי מכונה של בייביליס כבר משהו כמו 4 שנים, לא בטוח בדגם אבל היא בצבע סגול ועלתה 140 ש"ח והיא עדיין עובדת בלי שום בעיות. (כיום משתמש בה פעמיים-שלוש בשבוע לקצץ את הזקן, אבל בתקופה שנקנתה היא היתה בשימוש כמעט יום יומי ואף פעם לא עשתה בעיות).

פורסם

יש לי מכונת WHAL כבר 13 שנה והיא לא מפסיקה לעבוד, גם אם לפעמים היא כבר לא חותכת שערות (וגם היא מזכירה מכונת תספורת של כלבים)

 

יש לי גם בייביליס, לא זוכר מאיזה דגם (נטענת) ומהיום הראשון היא היתה שווה לתחת, לא חותכת את השערות כמו שצריך (יש לי שערות של תימני) ולא שומרת על גובה אחיד. חרא מכונה.

 

עכשיו קניתי (בניו-יורק) מכונה של ANDIS נטענת, אמנם עלתה יקר אבל שווה כל סנט! חותכת כאילו אין מחר...

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

הכי טוב מכונה שמחוברת לתקע החשמל ישירות, יש לי ניסיון רע מאוד עם מכונות נטענות.

ובכללי, מומלץ פעם בחצי שנה לפרק את הראשים של המכונה ולנקות את הליכלוך מפנים, ואז לשמן את הראשים.

 

אגב, השמן שקיבלתי ביחד עם הערכת תספורת אזל לי.

איזה תחליפים יש?

 

אביחי

פורסם

יש לי מכונת תספרות קטנה של רמינגטון שמיועדת לגילוח/פיאות קיצור שיער גוף , אגב היא ממש לא מיועדת לתספורות.

 

אני משתמש בה מזה 4 חודשים.

היא מעולה, חותכת לזיפים מאוד קצרים, הסוללה מאוד חזקה.

אפשר גם לשים מסרק בשביל לקצר פיאות (בין היתר) או שיער במקומות אחרים..

בנוסף קיים ראש אחר שלמעשה עובד כבר כמו מכונת גילוח ומנקה לגמרי את כל הזיפים.

 

אני מאוד מרוצה ממנה וממליץ עליה בחום.

 

http://www.p1000.co.il/shop/Templates/enterpricesaleproduct.aspx?came=177&AuctionId=7715186

2001 Opel Astra 1.6

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

-=- עדכון -=-

 

המכונה נשלחה לתיקון במסגרת האחריות דרך חנות בקרבת ביתי שנותנת שירות למשווק

 

אחרי כמעת 4 שבועות (באשמתי) שהיא היתה אצלהם, היום קיבלתי מהם את אותה המכונה חדשה,

לא מתוקנת אלא חדשה לגמרי.

 

הופתעתי שהאחריות היא ל 3 שנים (חשבתי שנה)

ככה שאני אצטרך לחיות איתה עוד קצת יותר משנתיים, אבל לפחות אני יודע שהשירות של האחריות טוב

 

נקווה שלחדשה יהיה גילוח יותר מדוייק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
מקפיץ את השרשור...

 

לגבי הבייביליס המדוברת כאן, היא נראית מצויין אבל ממה שאתם מדווחים אני לא אקנה אותה.

 

מה עם הפנסוניק הזו?

 

http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=7203

 

יש מכונה לעיצוב זקן מומלצת בטווח 300 ש"ח פלוס מינוס?

ממליץ לך על פילפס נטענת ופשוטה :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

×
×
  • תוכן חדש...