Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

צבעתי את האוטו שלי לפני חצי שנה(צבע מטאלי).

רציתי לשאול כמה זמן אחרי הצביעה אפשר לעשות פוליש וווקס?

הסיבה שאני רוצה לעשות פוליש הינה בגלל שיש נקודות ממש קטנות של צבע שנשארו

בגלל שהוציאו את האוטו מוקדם מידי מהתנור.

 

בתודה,

תומי

פורסם

הוציאו את האוטו מוקדם ויש נזק לצבע, אז למה לא חזרת למוסך יום, יומיים, שבוע, חודש... לאחר שהבחנת בזה?

 

לעיניין הפוליש אסור לעשות פוליש לצבע מטאלי, אתה תוריד את כל שכבת הלכה. אתה יכול לקנות ווקס לצבע מטאלי ולמרוח- זה יבריק את כל הצבע.

פורסם

תודה יגאל, מחר על הבוקר יעשה צילום ויעלה את התמונה לפה.

קראתי באיזה שרשור שישנו פוליש שמתאים גם לצבע מטאלי, או שאני טועה?

הנקודות ממש ממש קטנות כמעט שלא רואים אותן, אז חשבתי שאולי אפשר להוריד אותם עם קצת פוליש.

בנוסף יש סימון שנשאר אחרי שהורדתי את השלשלת הציפורים היום וכפי שזה ניראה יש שכבה ממש דקה שירדה ונשאר סימון שכמעט ולא רואים אותו.

 

בתודה,

תומי

פורסם

לעיניין הפוליש אסור לעשות פוליש לצבע מטאלי, אתה תוריד את כל שכבת הלכה.

 

אסור? למה?

 

אתה יכול להשתמש בפוליש עדין לצבע מטאלי, מה שעדיף למקרה כזה - צבע חדש.

 

כדי להוריד את כל שכבת הלכה כפי שאתה מנסח את זה,

אתה צריך להיות יצירתי במיוחד.

 

אתה יכול לקנות ווקס לצבע מטאלי ולמרוח- זה יבריק את כל הצבע.

זה תמיד טוב, אבל לא יסיר פגמים שעליהם מדובר כאן.

 

 

 

רק לא לשכוח לבצע ווקס לאחר הפוליש.

 

בהצלחה.

פורסם

אם הנקודות בולטות ולא שקועות , פוליש לבדו לא יעזור (כנראה) , נייר שייוף העדין ביותר של הפחחים (נייר מים) עם מיים שפשף חופשי, אל תבהל, יראה לך שהלקה ירדה, אחרי זה עשה פוליש עדין, אחרי זה ואקס בכמה שכבות, הכל יהיה נוצץ וחלק.

 

מובן שצריך להיות מקצועי, כי גם אין בעיה לעשות נזק.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

זה נקודות טיפה בולטות ולא שקועות, ואם לא מחפשים, לא רואים אותם כמעט.

עכשיו צילמתי את התמונה של הנקודה במכסה המנוע, ורציתי לדעת אם יש סיכוי כולשהו להוריד אותם עם פוליש עדין?

מצורפת עוד תמונה שצילמתי בלילה של השכבה קטנה שירדה עקב ניקוי שלשלת היונים(בערך בגודל של מחק עיפרון).

DSC00201.jpg

DSC00192.jpg

פורסם

שלום.

לפי מה שאני רואה בתמונה הבעיה היא לא הוצעה מוקדמת של הרכב מהתנור

אלה הצבעי הקמצן או שאין לו מלכודת מים איכותית או שהמלכודת מים פשוט חרה

או שאין לא ביכלל מלכודת מים.

לדעתי לך תעשה בלאגן ותדרוש צביעה מחדש של הרכב.

אגב כול שמאי מומחה בתחום יאשר את דברי ולדעתי יש לך זכות מלאה לדרוש את המגיעה ולא משנה גם אם עברה תקופה של חצי שנה.

את התשובות במסוגננות האלה אל תדאג זה יסתדר, או חכה עד שהצבע יתישב ,זה בול שיט אחד גדול הצבע לא מיסתדר וגם אין לו כסא לשבת.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה, בני

קצת בעייתי לקפוץ בתקופה הקרוב, בגלל שאני בעומס מטורף של לימודים.

אבל שיגמר הלחץ אני אקפוץ אליו ואבדוק מה אפשר לעשות.

 

תודה יגאל על האתר

הניקודות אליהם הכוונה היא:

http://www.standox.com/standox/com/en/images/PaintDefects/Refinish/Ref11.jpg

כאשר הנקודות ממש קטנות ונמצאות בכל מיני מקומות, סך הכול סביבות ה5-6 נקודות.

 

סימון של מה שנשאר מהשלשלת של יונים אחרי הניקיון ניראת כך,

שהיא בעצמם שילוב של שתי דברים:

1)קילוף ממש ממש קטן של השכבה הראשון- שכבת הלקה, שאם ממש להסתכל על זה רואים קצת פחות ברק אך הגוון הוא אותו גוון.

http://www.standox.com/standox/com/en/images/PaintDefects/Refinish/Ref12.jpg

2)סוג של פוספוס על השכבה הקטנה שירדה

http://www.standox.com/standox/com/en/images/PaintDefects/Refinish/Ref16.jpg

 

אפילו ניראה לי שזה כמו זה:

http://www.standox.com/standox/com/en/images/PaintDefects/Refinish/Ref5.jpg

 

בתודה,

תומי

פורסם

אם אני מבין נכון

 

ישנן נקודות שמקורן בליכלוך ,בצבע ,או באקדח ההתזה,או בחדר שאינו נקי,כולל ליכלוך אשר נדבק לאחר הוצאת הרכב מהתנור

ישנו פגם כתוצאה מלשלשת ,חומצות הלשלשת איכלו שכבה מהלכה ולכן נראה כמו קילוף אך למעשה זוהי שכבה מהלכה

טקסטורת הצביעה אינה חלקה אלא מחוספסת כמו נייר אורז

תתחיל ב"שלייף סבון " כהצעתו של דני (חייב להתבצע אצל הצבעי)

אם התוצאה לא תהיה לשביעות רצונך עליך לבקש צביעה מחדש על פי הצעתו של בני ,למרות שיצרני הצבעים מאשרים עד 6 נקודות למכסה מנוע במערכות הצביעה הסטנדרטיות במוסכים

יגאל

×
×
  • תוכן חדש...