Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה במציאת כבל 3.5mm 3 ערוצים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

אני מחפש את הכבל הנ"ל מעריך של כבל 3.5mm אבל שיהיה עם 3 ערוצים.

http://i1.ebayimg.com/08/i/000/d0/e0/8b99_1_b.JPG

 

אתם בטח שואלים איך אפשר להבדיל בין כבל עם שתי ערוצים לשלוש?

פשוט מאד, לפי הטבעות שיש על הצד הזיכרי של הכבל.(3 טבעות 3ערוצים 2טבעות....)

אני מחפש את הכבל הזה בשביל לעשות הערכה לאייפון שלי.

אורך הכבל שאני מחפש הוא ממטר וחצי עד שלוש.(לא משנה לי העיקר שיהיה ארוך)

מי שמכיר חנות בארץ או בחו'ל אני ישמח לדעת ממנה.

תודה רבה לכם.

רז

פורסם

צריך להיות לך כבל לפניו. איזה כבל זה? מPL 3.5M"M 3 ערוצים ל .....

אולי הפתרון להאריך את הכבל הקיים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בשדרת הר-ציון בת"א יש כמה וכמה חנויות שמחזיקות רכיבים כאלה.

 

אם אתה לא מגיע לשם, פנה בה"פ לחבר הפורום דני זומרשטיין, להמלצה

על חנויות דומות גם באיזור חיפה. בתור בעל עסק (במיל') להתקנות סטריאו

ברכב, הוא אמור להכיר את כל המקומות הרלוונטיים בצפון.

פורסם

זה לא ניקרא כבל 3 ערוצים אלא כבל סטריאו, זה פלוס לשמאל ואחד לימין ומינוס משותף.

 

אמור להיות בכל חנות של ציוד הגברה/ציוד אלקטרוניקה אפילו לדעתי ב ACE, אופיס דיפו וכולי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

O.P בהדר חיפה חנות חלקים לאלקטרוניקה יש שם הכול ....

בפייסבוק- "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

היום רנו פואגו 1983 :-)

פורסם
זה לא ניקרא כבל 3 ערוצים אלא כבל סטריאו, זה פלוס לשמאל ואחד לימין ומינוס משותף.

 

אמור להיות בכל חנות של ציוד הגברה/ציוד אלקטרוניקה אפילו לדעתי ב ACE, אופיס דיפו וכולי

 

לא נראה לי שאתה צודק לגבי המינוס(יש מצב שאני טועה אז סליחה מראש) כי כמו שאמרת אני צריך פלוס לימין ושמאל והשלישי הוא בשביל מיקרופון.

הכבל בגדול בשביל האייפון שלי, כאשר חיברתי את הכבל לאייפון שלי ולמערכת רק שמעתי ברמקולים והצד השני לא שמע אותי.

(חיברתי לכבל הזה מיקרופון מיוחד של האייפון ולא שמעו אותי)

 

בכל מקרה אני יבדוק את החנויות שהחברה פה נתנו לי.

תודה רבה לכם.

רז

פורסם

אתם כמעט צודקים.

אני מדבר על PL בגודל 3.5מ"מ

יש PL שהוא מונו. (יש פלוס ומינוס.) לרוב מגיע כ RCA אדום או לבן.

ויש PL שהוא סטריאו. ( יש פלוס ימין. פלוס שמאל. ומינוס משותף) מגיע כ RCA שחור + ואדום. או לבן + אדום.

ויש PL. (שהוא 3 ערוצים.) פלוס ימין, פלוס שמאל. פלוס שלישי. מינוס משותף כולם. שימוש במצלמות וידאו. ערוץ ימין+שמאל ותמונה. מגיע לרוב כ RCA אדום + לבן + צהוב.

 

לילה טוב.

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

כן, אבל בתמונה שהוא הראה יש שם רק 3 מגעים, אז זה סטריאו רגיל

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...