Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה ברכישת מסחרית קטנה


רניאל
שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

איזה בדיוק מידע אתה מחפש ?

תיהיה יותר ספציפי, אם אתה יכול.

נכתב המון בפורום על המכוניות האלו, כל אחד חושב משהוא אחר,

ככל, ברלינגו היא הנוחה וה"משפחתית" מכולן, קונקט יותר מתאימה לעבודה ולהובלת מטענים.

 

אני אישית לא הייתי רוכש היום קנגו, היא המיושנת וה"פשוטה" מכולן, ודגם חדש שלה כבר הוצג בחו"ל, ויגיע לארץ כנראה בשנה הבאה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

איזה בדיוק מידע אתה מחפש ?

תיהיה יותר ספציפי, אם אתה יכול.

נכתב המון בפורום על המכוניות האלו, כל אחד חושב משהוא אחר,

ככל, ברלינגו היא הנוחה וה"משפחתית" מכולן, קונקט יותר מתאימה לעבודה ולהובלת מטענים.

 

אני אישית לא הייתי רוכש היום קנגו, היא המיושנת וה"פשוטה" מכולן, ודגם חדש שלה כבר הוצג בחו"ל, ויגיע לארץ כנראה בשנה הבאה.

 

 

אני חושב אחרת ממך.

לדעתי הפורד קוקט תעשה את העבודה בצורה טובה יותר.

צריכת הדלק שלה היא נמוכה, תא המטען שלה נוח מאוד לעבודה עם מטענים גדולים, ואף היא המרווחת מבין השלושה.

שלומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

המגמה של הרכבים האררופים בשנים האחרונות [בגלל ארו 3] זה להוריד נפח ולעלות הספק [מגדש טורבו]

ברנו יש מנוע 1.5 טורבו מסילה משותפת

בברלינגו יש מנוע 1.6 טורבו מסילה משותפת

זה אומר שבקנגו ובברלינגו יש מנועים חדישים חסכונים וזריזים

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בקונקט מנוע טורבו מסילה משותפת, מתקדם לא פחות מהמנועים של המתחרות.

 

ושוב, השנה היא השנה האחרונה של הקנגו הנכחית, בתערוכת פרנקפורט הוצג דגם מחליף :

http://www.worldcarfans.com/9070910.013/new-renault-kangoo-at-frankfurt

 

כדאי לברר עם היבואן, יתכן וכבר בעוד מספר חודשים אפשר יהיה להזמין אותו ואז אולי שווה לחכות

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שראית-אין הבדלים גדולים לטובת אחד הרכבים האלה אבל בכל זאת:

לרנו יש יתרון על סיטרואן בצריכת סולר- 1:16 ממוצע (לפי נתוני היצרן זהה אבל בפועל 10% לטובת רנו) אבל חיסרון בזה שלקנגו רק שנתיים אחריות לעומת סיטרואן.

לפורד יש יתרון כרכב מסחרי בגלל מרווח פנים אבל היא פחות חיסכונית מרנו וסיטרואן.

סיטרואן יותר נוח למשפחה משני האחרים.

כך שתבחר מה שנראה לך יותר מתאים. לפעמים יש מבצעים (תנאי תשלום יותר נוחים, לפרטנר=ברלינגו היה מבצע דלת צד נוספת ללא תשלום וכו...)

אבל מה שלא תקנה-תמיד להמתין חצי דקה -דקה לפני דימום מנוע אחרת הטורבו יתקלקל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכלם.

1. אכן, אחכה לראות מה טיבו של הרנו-קנגו החדשה (בסוכנות לא נתנו בכלל מידע על כך).

2. אני נהג ותיק מאד, בעל מקצוע, רוצה להחליף את הרכב העכשיוי שלי - מיצובישי L300 אוטומטית. לכן, נראה לי שאתייחס לעצה הנוגעת לפורד קונקט 1.8 טורבו דיזל.

שוב - אני מעריך את תשובותיכם ותודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...

שלום,

אפשר הסבר מעתיק יותר לגבי מה שכתבת - תמיד להמתין חצי דקה -דקה לפני דימום מנוע אחרת הטורבו יתקלקל

אין לי מושג במנועי דיזל

 

תודה רבה מראש

 

 

 

כפי שראית-אין הבדלים גדולים לטובת אחד הרכבים האלה אבל בכל זאת:

לרנו יש יתרון על סיטרואן בצריכת סולר- 1:16 ממוצע (לפי נתוני היצרן זהה אבל בפועל 10% לטובת רנו) אבל חיסרון בזה שלקנגו רק שנתיים אחריות לעומת סיטרואן.

לפורד יש יתרון כרכב מסחרי בגלל מרווח פנים אבל היא פחות חיסכונית מרנו וסיטרואן.

סיטרואן יותר נוח למשפחה משני האחרים.

כך שתבחר מה שנראה לך יותר מתאים. לפעמים יש מבצעים (תנאי תשלום יותר נוחים, לפרטנר=ברלינגו היה מבצע דלת צד נוספת ללא תשלום וכו...)

אבל מה שלא תקנה-תמיד להמתין חצי דקה -דקה לפני דימום מנוע אחרת הטורבו יתקלקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפצת שרשור מלפני 4.5 שנים...

 

מיד אחרי נסיעה מאומצת מומלץ לכל רכבי טורבו דיזל\בנזין להמתין כחצי דקה לפני כיבוי מנוע,

כדי שציר הטורבינה יקבל שימון והטורבו יסתובב פחות מהר.

נ.ב.

תגובתי בשרשור המקורי נכתבה מיד אחרי החלפת הטורבו בקנגו DCI, כאשר הרכב עבר 20 אלף ק"מ בלבד.

בעקבות האירוע הצטרפתי לפורום זה וחיפשתי תשובות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...