Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שוב אני פותח ת'רד חסר חשיבות (-;


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז תגידו... מה נשמע?? מה קורה?? איך הולך?? מה העניינים??

 

יש לי תצפית - מזדה לנטיס כסופה!! וואלה אוטו ספורט לא??

 

טוב, די, מספיק. אני מבזה את עצמי. תנו לי שניה להתאפס על עצמי ולצאת מהחרפון הנקרא "הבקו"ם".

 

...

 

אוקיי. עכשיו זה בסדר.

 

ברשותכם אגיע לעיקר: קיבלתי את גיליון "אוטו" האחרון ומיד קראתי בשקיקה את כתבתו המצוינת של רוני נאק על הנהיגה ב-206WRC... סוף סוף כתבה כמו שצריך, שגורמת לך להזיל ריר על הפוסטר המצורף. (מין קטע מעריב לנוערי שכזה, במקום בריטני מקבלים מכונית ראלי).

 

חוץ מזה - מה דעתכם על האיביזה החדשה? PDI130 כ"ס? 31.6 קג"מ?? קראתי את הכתבה באוטו. כמה דברים עלו בראשי:

 

1. מנוע הדיזל חזק ומצוין, מניסיון. אבל האוטו כבד (כמו האוטו שלי - 1200 קילו) ורצועת הסל"ד נמוכה מאוד - אחרי 4000-4500 אין כבר כלום... בנוסף - ההילוכים ארוכים, שזה מוזר כי יש שישה וכי זה מנוע שעובד בסל"ד נמוך - לא קצת טיפשי?? (קצת מאוד טיפשי...)

2. ההגה חשמלי, אך הם טוענים בתוקף כי הוא ההגה החשמלי הטוב ביותר שהם בחנו. משום מה אני מתקשה להאמין שדווקא סיאט הצליחו בעבודה - אבל יהיה מעניין לבדוק...

3. האוטו לא נוח כמו הקודם, אבל כאן נטען כי הוא מתנהג טוב בהחלט. ריסון מרכב, זווית גלגול שטוחה, העברות משקל טובות וכולי - נאמר בבירור כי היא טובה בהרבה מהקודמת מבחינת התנהגות הכביש - אם זה אכן כך - אנשי סיאט בפרוש מקבלים אצלי וי גדול, ועכשיו נותר רק לראות האם בארצנו הקטנה הם יצליחו להתגבר על מחסום הדיזל...

 

רק המחיר - יותר מ-120 אלף ש"ח... נו, זה עדיין פחות מהקליאו...

 

לסיום, אלמד אתכם אנשים נהדרים את הדבר החשוב ביותר שלמדתי בבקו"ם:

 

קרטיב דובדבן, מנדרינה ומלון הם הכי טובים - יש בפנים סוכריות!!

 

:):D:p:lol::wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם המבחן בין היאריס ל-206 מעולה!! (השיר בפתיחה בהחלט מעלה חיוך).

 

סוף סוף גיליון שפונה לחובבי הרכב. עשה לי חשק לנהוג בכל אחת ואחת מהמכוניות הללו. אולי אני אפילו אקפוץ החוצה ואקח את היאריס טורבו ספורט של אמא שלי לסיבובון קצר... (הפז'ו מכוסה, ואני עצלן... :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

1. מנוע הדיזל חזק ומצוין, מניסיון. אבל האוטו כבד (כמו האוטו שלי - 1200 קילו) ורצועת הסל"ד נמוכה מאוד - אחרי 4000-4500 אין כבר כלום... בנוסף - ההילוכים ארוכים, שזה מוזר כי יש שישה וכי זה מנוע שעובד בסל"ד נמוך - לא קצת טיפשי?? (קצת מאוד טיפשי...)

2. ההגה חשמלי, אך הם טוענים בתוקף כי הוא ההגה החשמלי הטוב ביותר שהם בחנו. משום מה אני מתקשה להאמין שדווקא סיאט הצליחו בעבודה - אבל יהיה מעניין לבדוק...

3. האוטו לא נוח כמו הקודם, אבל כאן נטען כי הוא מתנהג טוב בהחלט. ריסון מרכב, זווית גלגול שטוחה, העברות משקל טובות וכולי - נאמר בבירור כי היא טובה בהרבה מהקודמת מבחינת התנהגות הכביש

 

1. רכב ספורטיבי עם מנוע דיזל זה מגוכך, חלק נכבד מהחוויה זה משיכת הסל"ד, שבדיזל הטווח שלו עלוב.

2. למיני יש הגה חשמלי, "אוטו" נהגו בה. אני ממש אתפלא לדעת שלאיבילביזה היגוי טוב יותר מלמיני אחרי הנהיגה במיני וקריאה על היגוי לא מצטיין באיביזה בעיתוני חו"ל. האם אוטו שכחו על מה נהגו שנה שעברה?

3. אם האיביזה נוחה פחות מהאיביזה מרסקת העצמות הקודמת, אבוי לפולקסוואגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה שלי ב"האוטו לא נוח כמו הקודם" זה בפשטות: כמו האוטו הקודם, גם זה לא נוח.

כמובן שהייתי חייב לכתוב את זה בעברית עילגת המשמשת לרוב לדיבור ולא לכתיבה ועל כן לא הבנת אותי כראוי.

 

בנוסף רועי -אני מציע לך לעיין בגיליון החודש של "אוטו" - אני לא זוכר גיליון שלהם שכל כך נהנתי לעלעל ולקרוא בו עד היום.

 

חלק מהפנינים:

 

ה-WRC

האיביזה PD

היאריס מול ה-206 (יופי של כתבה)

מאזדה 6 מול ה-C5 והאוונסיס (כתבה חביבה ומעניינת)

כתבת סקירה על מכוניות על - יפה מאוד.

כתבה כמו שהלל פוסק כתב על הקורס של BMW

כתבה על אליפות הראלי על אספלט בצרפת

וכן כמה כתבות מעניינות על מצב הקטל בכבישים, כתבת טכנולוגיה על מתלים וצמיגים, כתבות על ספורט מוטורי בארץ וכולי...

 

גיליון פשוט מ-ע-ו-ל-ה (ואני מדבר - בכל קנה מידה!!)

 

תנסה, אולי תראה שהשד לא נורא כל כך (ובטח תגיד "נו, פעם אחת יצא להם")

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיליון מעולה

 

זה נחמד לראות שהמגזין מדבר בידיוק לראש שלנו

 

וזה התבטא במיוחד בהשוואה של היאריס T מול ה206XS

 

 

נחמד היה לגוון עם מכונית ספורטיבית דיזלית(עד כמה שזה יכול להיות ספורטיבית)

 

והכי כייף היה להזיל ריר על ה206 WRC :p

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

1. מנוע הדיזל חזק ומצוין, מניסיון. אבל האוטו כבד (כמו האוטו שלי - 1200 קילו) ורצועת הסל"ד נמוכה מאוד - אחרי 4000-4500 אין כבר כלום... בנוסף - ההילוכים ארוכים, שזה מוזר כי יש שישה וכי זה מנוע שעובד בסל"ד נמוך - לא קצת טיפשי?? (קצת מאוד טיפשי...)

2. ההגה חשמלי, אך הם טוענים בתוקף כי הוא ההגה החשמלי הטוב ביותר שהם בחנו. משום מה אני מתקשה להאמין שדווקא סיאט הצליחו בעבודה - אבל יהיה מעניין לבדוק...

3. האוטו לא נוח כמו הקודם, אבל כאן נטען כי הוא מתנהג טוב בהחלט. ריסון מרכב, זווית גלגול שטוחה, העברות משקל טובות וכולי - נאמר בבירור כי היא טובה בהרבה מהקודמת מבחינת התנהגות הכביש

 

1. רכב ספורטיבי עם מנוע דיזל זה מגוכך, חלק נכבד מהחוויה זה משיכת הסל"ד, שבדיזל הטווח שלו עלוב.

2. למיני יש הגה חשמלי, "אוטו" נהגו בה. אני ממש אתפלא לדעת שלאיבילביזה היגוי טוב יותר מלמיני אחרי הנהיגה במיני וקריאה על היגוי לא מצטיין באיביזה בעיתוני חו"ל. האם אוטו שכחו על מה נהגו שנה שעברה?

3. אם האיביזה נוחה פחות מהאיביזה מרסקת העצמות הקודמת, אבוי לפולקסוואגן.

 

לטעמי לפחות על הנייר האיביזה נראית כמו חבילה מעולה :

1) אז מה עם יש פחות כוח מלטורבו הקודמת, ראיתם את נתוני המומנט?, חשבתם כמה מומנט יהיה אחרי צי'פ ?

2) איזה שטות זאת שאין רצועת כוח, אמנם המנוע גומר אותה כבר ב 4500 סל"ד אבל היא שם כבר מ 1800 סל"ד. באיזה אוטו ספורטיבי יש רצועה כל כך רחבה ??? הייתי מת לרצועת כוח כזאת בקליאו.

3) לגבי המשקל, אכן חייה כבדה האיביזה.

4) משיכת סל"ד היא לא החוויה ברכב ספורטיבי, הכוח המתפרץ הוא כן, קרא שנית את 2.

5) לגבי ההגה , לא יודע , רק חשוב לציין שאם האוטו מתנהג טוב זה ממש הישג בהתחשב במשקל הגדול של מנוע הדיזל.

 

בקיצור, אני בעד.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי הרסו לה את העיצוב

 

היא לא נראת ספורטיבית בגרוש

למה לקחו לה את החישוקים המהממים מהקודמת

 

וזה החיסרון הגדול ביותר שלה שאני יכול למצוא כעת ביחס לקודמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפוקו - ללאון 20VT יש רצועת כוח יותר רחבה. אמנם נתון המומנט פחות מרשים ביחס להספק, אבל הרצועה רחבה יותר.

 

אה, והיא בנזין.....

 

לרוני - יחס העברה ארוך נדרש כאשר טווח הסל"ד נמוך יותר.

אם היה גיר קצר, היית מגיע לקו האדום בהילוך ראשון כבר ב 40 קמ"ש, והילוך שני היה נגמר לך ב 70 (לא התכוונתי בדיוק למהירויות האלה. זה רק כדי להבהיר את המסר).

גיר ארוך יותר פורס את מעט הסל"דים שיש על פני טווח מהירויות גדול יותר מאשר גיר 'סטנדרטי'. המומנט הגדול מפצה על העלייה ביחסי ההעברה, והסל"ד פשוט יעלה לאט יותר ממה שאתה רגיל במנוע בנזין.

 

כמובן שעד שלא ננהג, לא נדע איך זה (עוד לא קראתי את הכתבה באוטו...)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שצריך הילוכים ארוכים, אבל אפילו בכתבה נכתב שהם ארוכים מדי ושיש חורים גדולים ביניהם. נפילת סל"ד של כ-1500 בין הילוכים במכונית עם מנוע דיזל זה לא משהו. במיוחד כשיש שישה הילוכים...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קחו גם בחשבון שהאוטו אוכל 16 ק"מ לליטר

שזה מכובד ביותר, מכוניות דיזל חלשות בהרבה לוקחות יותר

 

המנוע כידוע הוא המנוע 1.9 בפאסאט (מומנט גדול)

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע איך יודעים שהמומנט בפאסאט TDI גדול יותר מזה שב-1.8T??

 

אז אני אגלה לך (-;

 

בפאסאט יש מתחת למזגן ולמערכת מין פתח שניתן להכניס לתוכו שלוש אריזות של דיסקים. אז מה שעושים זה: מכניסים שלוש אריזות (עדיף ריקות :wink: ) ולוחצים על הגז בראשון מהמקום.

בדיזל, בערך ברגע שהמנוע יגיע ל-2000 סל"ד (זה לוקח איזה שנייה או שתיים :wink: ) האריזות יתפזרו לכל עבר (זו בערך הנקודה שהייתי מנסה לגשש מתחת למושב ולמצוא אותן בלי להוריד את הרגל מהגז). בבנזין טורבו בשיא המומנט - כלום. מקסימום אולי העליונה תיפול...

 

:wink::wink::wink:

 

רוני, מתגעגע לצריכת הדלק הדיזלית... (ולמחיר הסולר)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך עלית דוקא על זה :p

 

דרך מצויינת, תקים סטארט אפ, זה יהיה דינמומטר למומנט, כמה דיסקים שנופלים ככה מומנט גדול יותר :lol:

 

 

וכן, המומנט המירבי במנוע הזה אדיר, הוא גבוה אפילו מזה של ה-WRX :idea:

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...