Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש משהו שלא הבנתי - 45K זה לרכב + פרוייקט או לרכב?

 

כי הייתי בודק מה המחירון של סילביה...

 

 

:lol::lol:

ב50K הוא אפילו לא קונה סילביה סטנדרטית, אוטומטית במצב סביר.

מבלי לדבר על לפחות 50 נוספים רק בשביל לנסוע באמינות סבירה וכמעט בלי שיפורים.

 

בארץ צריך כסף נזיל בשביל לקנות ו/או לשפר סילביה

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

מה עם פרוייקט קוזי על רכב כמו שבסימלון שלי?

ב-3K אתה מוצא אחת תקינה עם בודי ישר ושלם, וכל השאר שם על השידרוג.

יהיה לך רכב חזק מכל האופציות לדעתי.

 

אביחי

פורסם
מממ...ממתי אפשר לאשר לטורבו לרכב , ממתי מבקשים אישור לטורבו בכלל ?

 

ממתי שיש גירסה מודגשת של אותו נפח ואותה קונצרן.

לדוגמא: 306 XSI או וולקן 2.0 מוסבת לRGX/YGX או קליברה 2.0 לקליברה 2.0T או גולף GTIMK2 מוסבת ל20VT, ניראה לי שהבנת בערך. יש מקרים בהם לא ניתן לאשר כניראה בדומה לאסטרה GSI.

 

על סילביה אפילו לא פזלתי (מתייחס לחבר), גם אם לא רוצים לשפר, היא לא נכנסת בתקציב.

קוזי נשמע גם מצוין.

שאלה אחרת. מבחינת איכות חומרים או איכות הנסיעה. איזה מהרכבים עדיף? (נשמח אם תרשמו את ה2 העדיפים)

1. אסטרה GSI

2. 306 XSI

3. סיוויק

4. סיירה

5. מיני

6. גולף MK2

 

אגב, לבחור שהציע את הגולף, אם גודשים אז רק MK2 GTI ולא אחת רגילה. אז 5 אלף לרכב אפילו לא ישיגו אחת במצב גרוע.

שאלה על הסיירה, כל דגם של סיירה יהיה טוב לפרוייקט או שיש אחד מועדף?

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

הכי אדיאלי זה ללכת על הגיאה, היא באה באיבזור מפואר, סרן דיסק אחורי, בלמים טובים מקדימה, מסרק הגה קצר וכולי.

אבל היא לא עולה 3 אלף, אלא יותר לכיוון ה-15 אלף.

 

אביחי

פורסם

בשביל להעמיד פרוייקט רציני ואמין של טורבו או מנוע חזק על סיויק,306 או על פורד יעלה לך יותר מ45k .

כי תוסיפו לזה ברקסים צמיגים בולמי זעזועים קפיצים ועוד דברים נילווים (ותמיד יש דברים נלווים במכוניות ישנות :roll:)

זה יצא הרבה יותר מ45k

 

עצה שלי חפש לך וולקן עם מנוע 605 טורבו , רוב הסיכויים שזה יכנס לך בתקציב.

 

יוגב

פורסם
ממתי שיש גירסה מודגשת של אותו נפח ואותה קונצרן.

לדוגמא: 306 XSI או וולקן 2.0 מוסבת לRGX/YGX או קליברה 2.0 לקליברה 2.0T או גולף GTIMK2 מוסבת ל20VT, ניראה לי שהבנת בערך. יש מקרים בהם לא ניתן לאשר כניראה בדומה לאסטרה GSI.

 

לא היה ולא נברא, לא יודע מאיפה הבאת את התאוריה הזאת אבל היא מופרכת לחלוטין!

 

 

שאלה אחרת. מבחינת איכות חומרים או איכות הנסיעה. איזה מהרכבים עדיף? (נשמח אם תרשמו את ה2 העדיפים)

1. אסטרה GSI מעולה מכל הבחינות (לאחר שיפורי שילדה), חלקים יקרים ובעייתיים להשגה בארץ.

2. 306 XSI שילדה מעולה, בסיס מצוין, שפע חלקים לא ממש יקרים. אופציה מצוינת!

3. סיוויק מנועים מצוינים (במיוחד ה B16) אבל נדירים בארץ ולכן כך גם החלקים. שילדה עלובה, תצתרך לשפוך עליה הרבה כסף בשביל להביא אותה לרמה שאולי מתקרבת ל 306 ספורטיבית סטנדרטית.

4. סיירה אין לי מספיק נסיון לעלויות אבל סיירה עם מנוע קוזי זה חלום רטוב של רבים מאיתנו.

5. מיני עבר זמנה, בטל קורבנה, יכול לצאת מזה רכב מצוין עם התנהגות הכי טובה מכל היתר ויחס הספק משקל הכי גבוהה אבל זה עדיין לא עושה אותה למכונית יום יומית (מנסיון אישי של מיני 1480 סמ"ק, 16V, 5 הילוכים עם 120 כ"ס בגלגלים!!!)

6. גולף MK2 פה אתה יכול להישתולל בלי סוף. את האוטו אתה קונה ב 2 שקל וחצי. עכשיו בא ניקח לדוגמא את הלאון 4 המרוסקת שעומדת למכירה ב 16K ש"ח... אתה כבר מבין לאן אני הולך? רוצה עוד יותר להישתולל? יש V6 4MOTION למכירה לאחר תאונה ב 12K ש"ח :twisted:

 

 

מקווה שקיבלת קצת חומר למחשבה

 

עצה שלי חפש לך וולקן עם מנוע 605 טורבו , רוב הסיכויים שזה יכנס לך בתקציב.

 

אולי אפילו הרבה פחות מהתקציב, תראה פה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה לכל המגיבים, עזרתם מאוד.

לגבי השאלה האחרונה שלי, שאלתי לגבי איכות חומרים ונסיעה בלבד.

קיבלתי תשובה מקיפה יותר אך לא בנושא השאלה. התשובה עזרה בכל מקרה, אך אשמח להתייחסות ואיכות החומרים והנסיעה.

 

בגירה, לגבי הטענה שהיא מופכרת לחלוטין. אני נאלץ לא להסכים איתך.

הייתי עד לאישור 20VT בגולף MK2. ונאמר פה בעבר ע"י חברה יודעי דבר,מניסיון, שאפשר לאשר RGX ב306XSI.

הסיבה היא כניראה שהנפח נשאר זהה.

בגולף אגב, ה1.8T מגיע סטנדרט עם 150 כ"ס, וה- KR של MK2GTI מגיע עם 140 כ"ס. בזכות הטענה הזאת והעובדה שהנפח נשאר זהה, מכר אישר את המנוע.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

×
×
  • תוכן חדש...