Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

האם יש אפשרות לייבא מארה"ב רכב שנתון 06 או 07 קומפלט פרט למנוע ואוליי פרט לחלקים שונים אחרים?

אם כן איך נעשה החישוב של המכס?לפי 124% (כלומר רכב שלם)או אחוז אחר המתייחס לייבוא חלקים?

ברור לכם שאני מחפש אופצייה להקטין את עלויות המכס המטורפות ובטח אני לא הראשון !!!

שמעתי על ייבוא של רכב שלם אשר נשלח בחלקים לארץ-ידוע לכם כל אופצייה כזו?

תודה מראש

פורסם

באמת ?

אז אולי כדאי לספר את זה לUMI שתעצור את המכירות...

 

אם אין תגובה חכמה לא חייבים להגיב.......

רכבים אמריקאים עומדים בתקן, לעיתים צריך להוסיף ולשנות דברים כמו וינקר בכנף ודברים מינוריים אחרים אבל על כבישי הארץ נוסעים לא מעט רכבים אמריקאים.....

פורסם
......אבל על כבישי הארץ נוסעים לא מעט רכבים אמריקאים.....

 

...שמותאמים לתקנות אירפאיות. ספר את זה ל-UMI.

חוץ מזה אין אפשרות לייבא רכב בן יותר משנתיים או פחות מ-30.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לחבר שלום

אכן ניתן לייבא את שבקשת ,אך כל זאת מותנה ברכב תואם אשר בבעלותך וכנגד הצגת מסמכים תואמים ,ועליך להשמיד מספר חלפים בטיחותיים על פי רשימה ,כגון צמיגים חלקי הגה מתלים ובלמים

והנה הפתעה התשלום הוא יהיה נתון לשיקול המוכס אם על יד הצגת חשבונית 33% כולל המשלוח או לפי משקל כסוחר חלפים מורשה מטעם משרד התחבורה

יגאל

פורסם

שאלה חשובה: אתה מעוניין לייבא את הרכב בתור רכב ולהעלות אותו לכביש (כלומר להשתיל לו מנוע שיש לך בבית עם מסמכים)?

 

או שאתה רוצה בכלל לפרק אותו לגורמים ולהשתמש רק בחלקים?

 

יש הבדל מהותי למיטב ידיעתי, ונראה לי שהתגובה של יגאל רלוונטית רק למקרה השני.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מתעלק, מה הדין לגבי חזית של רכב מסוים? נאמר ואני מעונין לקנות חזית של רכב דרך איביי, האם גם אז אני משלם מכס? החזית היא חזית כמעט מושלמת, כוללת מנוע , תיבת הילוכים, ובעצם כל מה שיש מתחת למכסה המנוע של אותו רכב.

והאם יש חשיבות לדגם? אם קיים בארץ או לא.

תודה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אני אחדד שוב את השאלה:

הרעיון הוא לייבא רכב,עכשיו יש לי 2 אופציות שאני לא יודע אם הם אפשריות ואם כן מה עלויות המכס וכו':

1. אני ארכוש את הרכב ,יעביר את הבעלות על שמי ואז לייבא אותו קומפלט ללא המנוע-האם גם אז החישוב של המכס יהיה 112-125%.

לגביי המנוע- או שאביא מאוחר יותר בנפרד או שארכוש בארץ ולאחר מכן אעביר אותו טסט ולרשום אותו כחוק שמורשה לנסיעה.

2. לפרק את הרכב לחלקים ולשלוח לארץ להרכבה-יש לציין שלגביי השילדה -נראה לי בעייתי.-ככה שמעתי.

תודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...