Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה 1.6, ספורט - מה מחירה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא, אשמח אם תוכל לעדכן אותי מחר - האדום יפה, אך אימי אינה אוהבת אדום

ועל כסוף אני ממש לא מתכוון לשלם עוד 1550 ש"ח.

 

נ.ב,

בדוק ה"פ בבקשה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לטעמי, במחיר של 118K (לפני הוספה לצבע מטאלי) בעבור איביזה, כבר עדיף להוסיף עוד 4000 ש"ח

וללכת על הגולף עם גיר ידני. (שוב אני מחזיר אותך אחורה).

 

מבחינת האופציות לגיר ידני היא המועמדת העדיפה מההיצע הקיים.

 

אופציה נוספת מעיניינת (אם אתם פתוחים להצעות יפניות), היא ה- B3 החדשה מבית סובארו, המשודכת לתיבה ידנית.

מנוע 1.5 המספק 105 כ"ס, 6 כריות אויר, הגה מצופה עור עם שליטה על הרדיו-דיסק המקורי ועוד....ב- 113.5K

הרכב לטעמי גם נראה דיי טוב!

אופציה ששווה נסיעת מבחן

http://subaru.co.il/details.asp?modelID=1

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

VTR מגיעה רק ב-3 דלת' ואנחנו זקוקים ל-5 דלת' (חוצמזה, היא צרפתייה :-P).

 

ראינו את ה-B3 וממש לא התלהבנו ממנה.

 

ניגש לסיאט ונראה איך מכווצים את המחיר :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עידכונים:

היום הייתי בסוכנות סיאט -

1. צבעים. יש גם צהוב, אדום, שחור ועוד מספר צבעים במלאי. אין רק אדום וכסוף מטאלי.

2. מחיר: 3 דלתות תורידו מהמחיר 2000 שקלים (כלומר מ-114 אלף). צבע שהוא לא מטאלי לא יעלה עוד 1500 ש"ח.

3. תוספות: בתוספת מחיר יש תוספות פורמולה רייסינג שזה כמה שטיקים כמו גאנטים של FR הקודמת,מראות צד מניקל, גימור פנימי קצת שונה וכו', מחיר לא שאלתי.

4. ביטוח - הם מבטחים בעצמם (יש להם סוכנות ביטוח שעובדות עם צמפיונס). כל טיפול אך ורק במוסך של צמפיונס. בשנה הראשונה במקרה של גניבת האוטו - מקבלים אוטו חדש.

5. מימון - אין לי ממש מושג, אבל הם מביאים 30K בלי ריבית והצמדה (רלוונטי בשבילי).

6. אין הנחה לחבר מביא חבר :roll: כרגע, אם והם ייראו שאנחנו רציניים כנראה שתהיה אני מאמין בתוספת לחץ.

7. הדיל שלהם עם החברת ביטוח: שאני אקנה רדיו דיסק + קודן + עלוקה + שלטים ב-2300 ש"ח. מי שמביא רדיו דיסק משלו ירויח מהעסקה 1500 ש"ח (הקודן עלוקה ושלטים עולים 600).

8. הרכב (3 דלתות, ל-5 פשוט תוסיפו 2000, ולצבע מטאלי עוד 1500) על הכביש עם הדיל שלהם עם החברת ביטוח הוא 115.5K (אגרת רישוי והכל כלול כבר). בלי הדיל שלהם: 114K על הכביש (שזה במקרה שלי כלומר: 3 דלתות, צבע צהוב (לא מטאלי), בלי רדיו דיסק שלהם אבל עם קודן ועלוקה). אני מאמין שאם והייתי בא לקנות כבר את הרכב הם היו מביאים לי גם את חבילת ה-FR בחינם.

9. מסקנה - יש על מה לבנות :twisted:

 

מקווה שעזרתי.

 

נ.ב

הוא טוען שנשארה אחת צהובה בארץ (3 דלתות). אבל אמרתי לא נורא אם היא לא תהיה שלי. למה? כי האדומה מדהימה! :smile:

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גיא, חבילת פורמולה עולה עוד 5K - לטעמי, לא שווה - בעיקר שמדובר על כל מיני תוספות מוכרמות

ועל חישוקי 16' שונים (ולטעמי, פחות יפים מה-16' שמגיעים עם הספורט).

 

לגבי מה שדיברנו בה"פ - הנושא בבדיקה/טיפול - שוחחתי עם מי שצריך, ואני אמור לקבל תשובה עד סוף היום/מחר

ואז אעדכן אותך :-)

 

בכל אופן, אני שם ביום ראשון (בעזרת השם) - במידה ואתה רציני,

אני ממליץ שניפגש שם ונראה איך זה מתבצע :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...