Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי את המגבר החדש שהזמנתי

Focal 2.150

החיווט המומלץ לפי היצרן

3AWG מתח

7AWG לרמקולים

 

מעוניין לדעת אם ישנם המלצות כלשהם ועדיף קישור לחנות, האם יש צורך בנעל כבלים ומה יתרונותיו או קונקטורים למיניהם.

 

תודה.

פורסם

תשתמש בחיוט שהיצרן ממליץ. למה להסתבך!? זה הכי פשוט והכי נכון!!

אם היצרן המליץ את החיוט הספציפי הזה, אז כנראה זה החיוט האופטימלי!!!

פורסם

החיווט הזה מוגזם, אולי לאוטובוס הוא יהיה בסדר,

 

8AWG יספיק למגבר 2 ערוצים פשוט.

 

לרמקולים 20AWG גם יהיה טוב.

 

תלוי במרחקים.

 

תמיר

פורסם

איכותי? בהרבה מקומות, רק שהמחיר יהיה בהתאם.

אם אתה מעוניין לחסוך קצת במזומנים, הרשת מפוצצת בחנויות ובערכות התקנה איכותיות ביותר במחירים מצחיקים, רק שהמשלוח היקר (כי זה כבד) והמכס (כי זה ישראל) הם אלה שהורסים את החגיגה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המכס לא הורס שום חגיגה.

 

סה"כ המיסוי על כבלים זהה למעבדי צלילים,קרוסאוברים,אקולייזרים וקבלים = מע"מ בלבד = 15.5%, כמו שאנחנו משלמים בארץ.

רק המשקל אכן הורס את החגיגה.

under construction..

פורסם

רציתי לשאול שאלה נוספת:

המגבר כמו שכתבתי מוגבל לחיווט של 3AWG למתח

ו7AWG לרמקולים

זאת אומרת שלא תיהיה להשתמש בחיווט 4AWG למתח

ו8AWG לרמקולים?

האם ישנה מגבלה לרמקולים או שרק המגבר מוגבל לחיווט בעובי מסויים?

פורסם

לא תיהיה לך שום בעיה לשים כבל מתח בעובי 4 גיי'ג ,

ולא ניראה לי שמישהו ישים לרמקולים כבל בעובי 8 גיי'ג אולי לסאב כן אבל לקומפוננט ניראה לי ממש מוגזם

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
לא תיהיה לך שום בעיה לשים כבל מתח בעובי 4 גיי'ג ,

ולא ניראה לי שמישהו ישים לרמקולים כבל בעובי 8 גיי'ג אולי לסאב כן אבל לקומפוננט ניראה לי ממש מוגזם

 

 

אני לא אתפלא אם אמצא אצלך חיווט 4גייג לטויטרים...

 

 

ו8 גייג למגבר יספיק... לרמקולים תקנה חוטי רמקולים רגילים =\

כרגע כלום =[

פורסם

הבנתי, השאלה היא יותר בכיוון אם זה אפשרי, למגבר יש מגבלה לעובי של חיווט, אך האם גם לרמקול יש?

×
×
  • תוכן חדש...