Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, אין סוף אפשרויות שיפור יש למנועים האלה.

יש מקומות שמתמחים רק במנועים האלה ספציפית.

בארץ אין מודעות לעניין.

הינה דוגמא יפה למה שראיתי שהיית בארה"ב, פשוט מדהים,יש להם קיטים ל EA81,חבל לך על הזמן:

http://ramengines.com/_wsn/page3.html

 

http://www.ramengines.com/

 

בארץ אין מודעות לעניין הזה.

 

קבל כמה טיפים התחלתיים, מזה מתחילים ומתקדמים הלאה:

http://www.ultimatesubaru.org/80s/ea-performance-page/subaru-ea-performance.html

 

בברכה.

פורסם

לכל המזלזלים, על השילדה של הלאונה 1300 מסכנה, בחול יש 1800 טורבו 4*4, על אותה שילדה בדיוק בלי שום שינויים.

וקיים גם דגם נדיר של מנוע 2300 על שילדה של לאונה.

שלא נדבר על אלו שכיום בקנדה בעיקר, קונים אימפרזה טורבו אחרי תאונה ושמים את המנוע שלה על לאונה ב100$, ומקבלים רכב מטורף בעלות אפסית יחסית.

 

.

 

הייתי אומר שקצת נסחפת עם השבחים שלך לשילדה המהוללת של הליאונה,כשאתה מציין שלליאונה 1300 יש את אותה שילדה של ה-1800 טורבו 4X4, אתה מודע לזה שעצם קיומה של מערכת 4X4 די משנה את ההתנהגות של הרכב ?...

 

אגב,עם כל הכבוד לזה שליאונה רכב זול,גם בקנדה וגם באום אל פאחם אתה לא תקנה אותו ב-100$, ואתה בטח שלא תתקין בו מנוע של אימפרזה טורבו ותהפוך אותו למטורף,כי מה שיצא לך זה רכב עם הספק מרשים שלא יודע איך בכלל להוריד את הכוח הזה לכביש,אחרי שכבר הצליח להוריד את הכוח לכביש הוא לא ממש יודע איך לשמור את הרכב על הכביש,ואחרי שכבר הצלחת להוריד את הכוח לכביש ולשמור את הרכב על הכביש,הוא לא ממש יודע איך להתמודד עם עצירה של הכוח הזה.....

 

תשאל בעלי אימפרזות,כולל STI (בלמים של ברמבו,מספיק טוב ?), הם בעצמם די מאוכזבים מעוצמת הבלימה (יחסית כמובן,כן?), אז אתה באמת מצפה מליאונה סטנדרטית לעצור עוצמת מנוע של אימפרזה טורבו בצורה יעילה ?

 

תמליץ על דברים,זה אחלה הכל טוב ויפה,אל תמליץ על שטויות,כי אמנם נכון,אנשים בחו"ל משתילים מנועים של אימפרזות בליאונות, אבל "על הדרך" מחליפים 90% מהאוטו,כדי שיוכלו להפיק איזושהי תועלת מהמנוע המושתל.

 

ההתנהגות הסטנדרטית של הליאונה,בכל גירסה כלשהי,רחוקה מלהיות ספורטיבית,עזוב ספורטיבית,רחוקה מלהיות בטוחה במהירויות של מעל 140 קמ"ש בכביש סטנדרטי דוגמת כביש הערבה,אני אפילו לא מדבר חלילה על איזה כביש טכני.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני הזכרתי התנהגות ספורטיבית?

 

140 בכביש הערבה....לאונה, או יותר נכון DL בשפת העם, לא מגיעה למהירויות האלה.

אני לא ממליץ לאף אחד להשקיע בלאונה, להיפך,כתבתי במפורש שזה רחוק מלהיות משתלם ובכלל הגיוני.

 

בברכה.

×
×
  • תוכן חדש...