Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני נהגת דנדשה... ומעוניינת לקנות רכב שישמש אותי בלבד (לא משפחה וכו')

טווח מחירים- פחות מ-50,000 (כמה שפחות, אך לא תמורת האיכות)

הבנתי שניתן לקנות רכב מליסינג ושזה מומלץ בגלל האחריות שהם נותנים- מה אתם חושבים?

 

בקשר לדרישות מהרכב- אמין מבחינת חלקי חילוף וכו'.

דרישות הביטוח לא בשמיים- בלי איתוראן וכל הירקות.

צריכת דלק נמוכה.

מזגן ושאר הדברים לא הכרחי, נחמד אם יהיה.

 

אם שכחתי משהו, אשמח אם תאירו על כך....

תודה על העזרה, ריקי.

פורסם

שכחת לכתוב כותרת מתאימה, אבל מכיוון שאת חדשה ויתרתי לך. :wink:

 

את צריכה מכונית קטנה. אין סיבה לקנות מליסינג כי לכי תדעי מה עבר על האוטו. לא תמצאי רכב בטווח המחירים האלו בלי מזגן בכל מקרה, אבל אני באמת לא מצליח לחשוב על סיבה שתוותרי על מזגן בארצנו החמה - זה סיוט לנהוג בלעדיו. אם הדרישה היא לחיסכון מומלץ לחפש מכונית ידנית שתהיה גם זולה יותר לטיפולים (תיבה אוטומטית עלולה יותר לעשות בעיות). יש מגוון גדול של אפשרויות, מטויוטה יאריס (קשה למצוא) דרך סקודה פאביה, פולקסווגן פולו, פיאט פונטו, רנו קליאו, פיז'ו 206, סיטרואן C3 ועוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...