אז ככה, אני נהגת דנדשה... ומעוניינת לקנות רכב שישמש אותי בלבד (לא משפחה וכו')
טווח מחירים- פחות מ-50,000 (כמה שפחות, אך לא תמורת האיכות)
הבנתי שניתן לקנות רכב מליסינג ושזה מומלץ בגלל האחריות שהם נותנים- מה אתם חושבים?
בקשר לדרישות מהרכב- אמין מבחינת חלקי חילוף וכו'.
דרישות הביטוח לא בשמיים- בלי איתוראן וכל הירקות.
צריכת דלק נמוכה.
מזגן ושאר הדברים לא הכרחי, נחמד אם יהיה.
אם שכחתי משהו, אשמח אם תאירו על כך....
תודה על העזרה, ריקי.