Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטן 98 - איפה עדיף?? דלק או פז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור תמצא את התחנה שקרובה יחסית אליייך ובאותה הזדמנות גם קרובה לאיזור מגורים של עוד כמה אימפרזות :)\VAG\שאר רכבי טורבו.

או שתתדלק בסביון עם כל המרסדסים\אאדי\בימרים. :D :D

 

נ.ב.

ארז, אכסן זה לא אחד הנחשים של שמר? או יאשה? (אני יודע שליאשה יש איזה נחש מכנסיים.)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לפי מה שיצא לי לקרוא בעיתונות, מרבית תחנות פז בירושלים נמצאו כמוהלות (לא אלו שחותכות את הצ'ופצ'יק :bugeyed:) וזה אומר דרשני, אך זה לא יהיה הוגן לומר כי כך זה גם בשאר הארץ. במקומך הייתי שואל ומתעניין בפורום לגבי תחנות דלק ספציפיות באזור מגוריך עליהן אתה מחפש פידבק ובמקביל מחפש עליהן ידיעות בעיתונות.

פורסם

אם אתה חושב שאני מושפע מפירסומת אז יש לך טעות חברה ענקית כמו דלק לא תעשה פירסום שאין מאחורי זה כלום

וחוץ מזה ברכב שלי יש שיפור מאז שהתחלתי לדדלק בדרגון [דרך אגב אין לי מניות בדלק]

פורסם

כל הדלק מגיע מאותו מקום.

מה שחברת דלק עשתה היא מסרה נתונים שיש בדלק על מנת להשיג קהל צרכנים גדול יותר.

כל מיכליות הדלק אוספות אותו מאותו מקום (בית הזיקוק באשדוד) ומפזרות אותו בתחנות השונות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם אתה חושב שאני מושפע מפירסומת אז יש לך טעות חברה ענקית כמו דלק לא תעשה פירסום שאין מאחורי זה כלום

וחוץ מזה ברכב שלי יש שיפור מאז שהתחלתי לדדלק בדרגון [דרך אגב אין לי מניות בדלק]

 

 

חייב לציין שגם אני הרגשתי הבדל באיזה חודשיים ראשונים ועם הזמן זה רק הלך וניהיה יותר גרוע

עברתי לסונול והמצב השתפר אפשר להגיד

 

כנירא שקרה מהשהו בתחנת דלק שיש אצלנו בעיר אני לא יודע

פורסם

האם יש רשימה מעודכנת של התחנות המוהלות?

 

לאחר תדלוק בתחנת דלק מסויימת באיזור מגוריי (סביבת פרדס-חנה), הרכב התחיל לקרטע, צריכת הדלק עלתה והייתה הרגשה של ירידה בביצועים. כשנגמר המיכל ותדלקתי בתחנה אחרת המצב השתפר בהרבה.

 

אני אשמח לקבל רשימה מעודכנת אם יש והמלצה לתחנה טובה באיזור חדרה.

 

מתן

פורסם

או שתתדלק בסביון עם כל המרסדסים\אאדי\בימרים. :D :D

 

אני מתדלק קבוע בתחנת דלק "פז" בצומת סביון, לדעתי אחלה של תחנה (בשירות עצמי), הדלק שלהם, כולל ה98, לא עומד יותר מידי זמן והתחלופה שם מטורפת.

 

התדלוק בשירות מלא לא מומלץ בתחנה, מפאת תורים ארוכים מאוד, בעיקר בשעות הערב.

מה שכן, בזמן התדלוק אפשר לצפות ברכבים הכי חדשים שהגיעו לארץ, כולל CL חדשה, פורשה 997 טורבו, S600 וכן הלאה ;):-D

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אכן התחנה בסביון מוכרת דלק 98 בכמויות הגדולות ביותר בכל איזור בקעת אונו.

אינני מכירה את המחירים כיום, אבל לפני די הרבה זמן התחנה היתה נותנת את ההנחה הגודלה ביותר לדלק 98 בסביבה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חבר עם קולט, שהוא בנאדם סקפטי מטבעו בכל הנוגע לפירסומים, שם לב שכשהוא מילא "דלק" במקום פז, הוא קיבל קצת מעל חצי קילומטר נוסף לכל ליטר (מ7.5 ל8 וטיפה).

לו אני מאמין, השאלה היא אם ההבדל הוא עקב השינוי בדלק או בעקבות נסיעה יותר רגועה.

מניח שאבדוק זאת..

 

יום נעים :)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

1. נסיעה רגועה.

2. מזגן.

3. נסיעה מחוץ/בתוך העיר.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
1. אני מתדלק ב-ש.י.א אנרגיה בראשל"צ ואין תלונות

 

אני זוכר שלפני המון זמן הייתה כתבה בקולבטק על תחנות דלק שמוהלות דלק. והתחנה הזות גם הופיעה בכתבה בתור תחנה שמוהלת דלק, אני אישית הייתי מתרחק מהתחנה הזות. שים לב!!!

TOYOTA - PRIUS

חסכונית וידידותית לסביבה.

פורסם

כן בקשר לש.י.א אנרגיה היה כתבה בקשר לתחנת דלק מהולה במים!

האמתי אני לא יודע מה כן מה לא אני מתדלק כבר המון שנים בסונול ראשל"צ שהיה לפני זה גל דקל הזהב ליד קניון הזהב קרוב לסלקום/האגדיר ואין תלונות עכשיו אני גם עובד שם בתור מתדלק ויש לנו 98/99 משהו כזה שניהם אותו הדבר הרבה מתדלקים אצלנו את הדלק ולא חוזרים עם תלונות !

לא יודע אבל מישהו פה צדק למעלה לכל התחנות זה מגיע מאותו מקום רק יש תחנות דלק שהן פרטיות ואולי קצת מהולות !

יקי!!!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...