Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארבע שבועות חלפו מאז מרוץ הגראן-פרי הקודם בבחריין וכאילו שום דבר לא השתנה.

פליפה מאסה, הנהג הברזילאי של פרארי בתצוגת נהיגה נהדרת ומלאת ביטחון קבע כבר ביום שבת את הזמן המהיר ביותר במקצי הדרוג, וכאשר כבה האור האדום ברמזור ביום ראשון , הוא זינק נהדר ושרד את הלחץ של פרננדו אלונסו בכדי לסיים את ההקפה הראשונה כמוביל ומשם נותר לו רק לשייט לעבר דגל השחמט, שישים וחמש הקפות מאוחר יותר.

משעמם ?

כן, היה מרוץ משעמם , למרות שאני לא בטוח שאם תשאלו את מאסה הוא השתעמם ובטח לא אלונסו שביקר בכורכר.

גם קולטארד לא השתעמם בדרך לנקודות ראשונות של רד-בול העונה, ומה עם סאטו ? נקודה ראשונה לסופר-אגורי.

והצלם , בתמונה המצורפת ...:wink: ?

דובי

12.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ועוד דבר מעניין אותי.

נהג ראשי של קבוצה,שהנהג השני בקבוצה הוא ילד בן 22 שעושה ממנו צחוק.

מתי הוא יבן שהוא כבר אלוף עולם לא יהיה ויפרוש מהמרוץ.

 

בטח דיברת על פיסיקלה.............

הוא כנראה פשוט לא בנוי מחומר של אלופים.........

ויש שם עוד הרבה כאלו.........

 

עניין אותי לדעת כמה משלמים להמילטון.

בחור צעיר, בלי נסיון בכלום,מקום ראשון בטבלה.

 

נראה לי קצת נסחפת - לבחור רקורד ארוך במירוצים שונים.

 

כמה משלמים לו?

אני לא זוכר את הנתון.

דובי - אולי אתה זוכר/יודע?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

המשכורת של המילטון ממש לא קשורה לזיכרון והאמת זה גם לא כל כך מעניין אותי להיכנס לכיס של האנשים.

 

המילטון כשרוני מאד ועדיין לא הגיע לעשירית מכדי מיצוי הפוטנציאל שיש לו אבל מבחינה מסחרית הוא הצלחה ואת רוב הכסף שלו הוא יעשה מחוזי פירסום שונים.

תחשבו על כמה מרכיבים שיש בו שהם נקודות שקורצות לחברות שונות ותבינו כמה כסף הוא כבר יעשה.

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אין שום קשר לכיסים ולניסיונות להכנס אליהם.

לא ביקשנו ממינו תרומה.

 

בסה"כ מדובר בפיקאנטריה הרגילה של סלבז.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...