Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

בשבועיים האחרונים באמת שאין לי מזל עם השרייד (ידעתי שהייתי צריך לקנות 205)

 

בשבוע שעבר גיליתי נזילה של מי קירור מהרדיאטור, מאוחר יותר זה התגלה כנזילה פנימית - הרדיאטור השפריץ לכיוון המנוע.

כמו ילד טוב, לקחתי יום חופש מהעבודה והגעתי למוסך, המוסך שלי המליץ לא להחליף את הרדיאטור ושלח אותי לתקן אותו במוסך אחר.

 

לא עבר שבוע והיום בצהריים כל הרדיאטור נזל והתרוקן, כמעט והשפריץ לי לעין כשפתחתי את מכסה המנוע.

עכשיו (בטלפון) אומר לי בעל המוסך שלי שחבל שלא החלפתי את הרדיאטור וכי הוא חשש שבאמת היה עדיף להחליף אותו.

 

מחר אגיע למוסך עם גרר, במידה והמניאק לא יסכים להוריד לי את מחיר התיקון בשבוע שעבר מהמחיר של הרדיאטור החדש, אקום ואלך ולא אשוב!!

 

1. לאן ללכת? אשמח לקבל המלצה למי לגשת עבור רדיאטור חדש באזור ירושלים.

2. האם בדרך כלל נותנים אחריות על רדיאטור חדש? (הרכב הוא 93)

 

נ.ב - עמדתי במשימה בשבוע שעבר והתקנתי מדחס חדש למזגן (למי שזה כל כך סיקרן אותו!), תודה לרפי על העזרה.

 

 

תודה לכם.

×
×
  • תוכן חדש...