Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הגיע הזמן להתקין את המערכת סוף סוף וצצו לי מספר שאלות לפני ההתקנה:? (שמבוצעת לבד כמובן):

 

הרכיבים שיותקנו הם:

מאחור-סט 6X9 של MAGNAT ULTRA 690 150W שיוגבר עם L.A. 150.

מקדימה-סט "4 MOTORSPORT M3 של דיאמנט (עם מגבר סיני פשוט 120W-אופציה).

 

1) האם התקנת קומפוננט מקדימה ללא הגברה תפגע באיכות הסאונד או רק בעוצמה(יש לציין שמדובר בסט של "4 של דיאמנט שמורכב ברנו קליאו במיקום המקורי).

2)האם יש שיטה או דרך רצויה לנתב את החיווט של המגברים בתא המטען בצורה אסתטית(תופסנים שרשורים וכו' יעודיים?)

3)האם חיבור מתח לHU ישירות מהמגבר עוזר למנוע ריצודי מתח?

 

כמו כן המלצות לחנות לרכישת כבלים, נעלי כבל באיזור פ"ת יתקבלו בברכה.

 

תודה מראש

תודה ולילה טוב.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם
שלום

 

הגיע הזמן להתקין את המערכת סוף סוף וצצו לי מספר שאלות לפני ההתקנה:? (שמבוצעת לבד כמובן):

 

הרכיבים שיותקנו הם:

מאחור-סט 6X9 של MAGNAT ULTRA 690 150W שיוגבר עם L.A. 150.

מקדימה-סט "4 MOTORSPORT M3 של דיאמנט (עם מגבר סיני פשוט 120W-אופציה).

אם לא תגביר את ה 4" ותשקיע בהגברה ל 6X9, כל הסאונד שלך יבוא מאחור, במקום מלפנים.

זה רק לתשומת לבך כמובן, ואם אתה מיודע לזה וכך רוצה - בכיף.

אני מעדיף את הסאונד שלי מקדימה ולכן הייתי עושה ההיפך.

 

1) האם התקנת קומפוננט מקדימה ללא הגברה תפגע באיכות הסאונד או רק בעוצמה(יש לציין שמדובר בסט של "4 של דיאמנט שמורכב ברנו קליאו במיקום המקורי).

יהיה לך סאונד יותר עוצמתי ויותר איכותי עם הגברה, ולכן - מומלץ!

2)האם יש שיטה או דרך רצויה לנתב את החיווט של המגברים בתא המטען בצורה אסתטית(תופסנים שרשורים וכו' יעודיים?)

כל אחד ואיך שנוח לו, אין שיטה מיוחדת, רק תקפיד להפריד ולהעביר בצד אחד כבלי מתח (+) ובצד השני את כבלי האות.

3)האם חיבור מתח לHU ישירות מהמגבר עוזר למנוע ריצודי מתח?

ממש לא מומלץ! ובטח לא ימנע שום בעיית ריצוד.

תוודא שלרדיו דיסק אתה מכין כבל הארקה חדש ולא משתמש בקיים (למניעת רעשים בעיקר) ואילו את המתח תוכל לקחת מהקיים,

למרות שגם שם בדרך כלל אני לא "מחפף" ומכין חדש (מהמצבר, עם פיוז בדרך כמובן)

 

כמו כן המלצות לחנות לרכישת כבלים, נעלי כבל באיזור פ"ת יתקבלו בברכה.

בכל חנות אביזרים//התקנות תוכל לקנות נעלי כבל במחירים סבירים ומצחיקים, כבלים - זו כבר בחירה שלך.

כל עוד שהכבל בעל חתך גדול מספיק עבורך, זה לא משנה מאיפה תקנה ובכמה.

 

תודה מראש

תודה ולילה טוב.

 

התשובות באדום.

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...