Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבעתי מחר עם איזה בנאדם שעושה התקנות לרכיבי אודיו לרכב.

לעניין ,

הודעתי לו שאני רוצה להרכיב רמקולים אחוריים בגודל 6&9 (אל תגידו לי לא להרכיב כאלו מאחורה , אני פשוט חושב שלא צריך לוותר על רמקולים אחוריים טובים ) בקיצור רציתי ללכת על הג'י בי אל הדגם של ה70 RMS

המתקין אמר לי שהרמקולים האלה לא יחזיקו לי יותר מחצי שנה על מגבר..

רציתי לדעת אם יש בסיס לדברים שהוא אמר..ואני בטוח שלא חסר אנשים בפורום עם הרמקולים האלה ואשמח לקבל את חוות הדעת שלכם עליהם..

ובנוסף אם מישהו יכול להמליץ על רמקולים יותר טובים מהג'יי בי אל בסביבות המחיר של 400 שקל..

תודה!! :-)

פורסם

"לא יחזיק יותר מחצי שנה על המגבר"...

ממש בידור המתקין הזה.

אני מקווה שזה לא הולך לשקף את רמת ההתקנה שתקבל, כי אם כן - ממליץ לך לברוח מהר.

רמקולים מחזיקים שנים רבות בתנאים נורמלים (לא חריגים כמו לחות או חשיפה לשמש קבועה)

ואם אתה כבר הולך על אחוריים אני חושב שתוכל לחסוך עוד 100 ש"ח ולהיות שקט עם זו של

חברת קנווד.

אבל זו רק דעתי והמלצתי.

פורסם

לטעמי כן.

ה JBL מנגנים גבוה מאוד לדעתי, לרמה של צורם.

לקנווד אין "אפקט צרימה".

אבל שוב - כל אחד וטעמו.

אם אתה איש של מורל - הקנווד יהיה לך טוב באופי.

אם אתה איש של פוקאל - ה JBL יתאים לך באופי.

×
×
  • תוכן חדש...