Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש סאב וופר שדופק טוב יש לו באס חזק בסביבות 600 ש"ח

אז על מה ממליצים??

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

חיפוש פשוט בZAP יניב את התוצאות הבאות (ע"פ עדיפות):

 

אפשרות א'

 

אפשרות ב'

 

אפשרות ג'

 

ויש עוד , אם אתה רוצה רק "בומים" אלה יופי של אפשרויות בתקציב שלך ,

כאשר תרצה איכות , תיאלץ לעלות את סכום ההוצאה שלך .

 

בהצלחה.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
אני מחפש סאב וופר שדופק טוב יש לו באס חזק בסביבות 600 ש"ח

אז על מה ממליצים??

עם מה תגביר אותו?

או יותר נכון לשאול כמה אר אמ אס תיתן לו?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
חיפוש פשוט בZAP יניב את התוצאות הבאות (ע"פ עדיפות):

 

אפשרות א'

 

אפשרות ב'

 

אפשרות ג'

 

ויש עוד , אם אתה רוצה רק "בומים" אלה יופי של אפשרויות בתקציב שלך ,

כאשר תרצה איכות , תיאלץ לעלות את סכום ההוצאה שלך .

 

בהצלחה.

 

תומר.

 

תסלח לי תומר.

אבל הקיקר שהמלצת לו מאוד איכותי למחיר הזה.

הוא נשמע הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהCVR

שאם כבר מדברים על בומים.. זה מה שהוא יודע לעשות.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
תסלח לי תומר.

אבל הקיקר שהמלצת לו מאוד איכותי למחיר הזה.

הוא נשמע הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהCVR

שאם כבר מדברים על בומים.. זה מה שהוא יודע לעשות.

 

ניסית ושמעת cvrבתיבה והגברה נכונה שאתה אומר את זה?

הcvr בתיבה נכונה והגברה בריאה מגיע לתוצאות מעולות ומאוד מפתיעות ולהגים עליו שהוא עושה רק בומים זה ממש לא נכון.

 

הc12 פחות דומיננטי ולכן כביכול נשמע יותר טוב כי הוא פחות נשמע. וגם אם לא תתן לו הגברה ראויה ותיבה נכונה גם הוא ישמע זוועה.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
תסלח לי תומר.

אבל הקיקר שהמלצת לו מאוד איכותי למחיר הזה.

הוא נשמע הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהCVR

שאם כבר מדברים על בומים.. זה מה שהוא יודע לעשות.

טוב בסדר...

אם הייתה רואה איך ה CVR בתיבה סגורה נתן בתחרות ה SPL האוטו כמעט התהפך! L5 יצא פאייר לידו ולעומת זאת בתחרות SQ CVR בתיבה סגורה ענקית השתלב יופי אם המוזיקה אני הייתי בשוק . אז ככה שמספיק עם כל השטיות האלה . CVR FOR EVER :lol:

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

אתה מוזמן לבוא ולשמוע אצלי CVR 03 בתיבה 1.2CF אטומה מוגבר ע"י 450RMS & 2OHM ומשתלב יפה יחד עם במה קידמית המורכבת מדוטק +MT22,ואז תחרוץ את גורלו של הCVR[לטוב או לרע].

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה גר רחוק ובא לי לקנות משהו חדש

דווקה הלאנזר הזה

אז אני רוצה חוות דעת עליו

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

גם את הלאנזר הזה היה לי בעבר[לוותיקים פה שזוכרים] היה לי אותו בגירסת 2 סלילים,היה מחובר בזמנו על מאגנט פאנטום מונובלוק שהוצהר 675RMS ב2 אוהם.אצלי הוא ישב בתיבה 67 ליטר פורטט [פורט מכוון ל38HZ]סאב חמוד ביותר [אבל לא משתווה אל הCVR בשום מובן קיים,ולא ביגלל שיש לי CVR ואחד מהם אני מוכר]הלאנזר שווה את ה350 שח,לא מומלץ לספק לו הגברה נקיה העולה על 400RMS [למרות שלאנזר הצהירו עליו 500]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הCVR הישן אחד הסאבים האהובים עליי.

אני דיברתי על החדש הכסוף.

זוועה. ושמעתי אותו בתיבות נכונות עם הגברה יותר מבריאה.

הסאב פשוט גרוע.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

אולי תוסיף עוד 50 שקל ותקנה P2 בתיבה אטומה של אוטופרט+אחריות מיד שניה בפורום? אישית מהניסיון שלי עם ה-P2 הוא פאנצ'י מאוד (לא סתם נקרא PUNCH :lol: ), דיי חזק (אצלי בפתוחה) וגם דיי מדוייק ואני מאמין שבאטומה הוא יותר מדוייק. לפי דעתי סאב טוב מבית טוב (אל תהרגו אותי על התגובה הזאת :-D ), ששווה את ההשקעה, מה גם שיש לך אחריות.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני רוצה לקנות רק חדש לא משומש

אבל הP2 דופק כמו הלאנזר הזה

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

×
×
  • תוכן חדש...