Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על הדרך עוד בקשה קטנה - מהי חוות דעתכם על המערכת באים תהיה בה עוצמה גבוהה ואיכות טובה? :] .

 

אז ככה : ...

 

רדיו דיסק - פיוניר DEHP680MP .

 

קומפוננט קידמי 6.5" - רוקפורד p162s .

קומפוננט אחורי 6.5" - לייטינינג אודיו B1.65C .

סאב 12" סרווין ווגה VMAX 600 RMS תיבת פורט פתוחה [sPL] .

 

מגבר לקומפונטים 4 ערוצים - רוקפורד P4004 .

מונובלוק - רוקפורד 501BD .

 

קבל 1.2 פארד לייטינינג אודיו [ללא תצוגה דיגטלית] .

 

תודה [ושבת שלום :) ] .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1157799#post1157799

 

לראות ואז להאמין...חח=]

פורסם

עם אתה מתכוון לכבל המתח אז 8 G יעשה את העבודה אבל עם בא לך להשקיע קח 4 G (לפחות למונו)

 

דעתי על המערכת חמודה תתחדש

רק המלצה קטנה הסאב נשמע בהרבה יותר טוב בתיבה אטומה אתה מוזמן לקפוץ אשמיע לך בכיף

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

מהקומפוננט לא תתאכזב לפי דעתי אני גם התקנתי אותו לפני שבועיים והוא בסט, לא בשביל אודיופילים כמובן, לגביי החיווט אני ממליץ להעביר על ההתחלה 4 ולא להתעסק כל פעם מחדש עם חיווט, מה גם שהיום הוכחתי בהתקנה עד כמ נחוץ להתקין כבלים שיאפשרו בסיס טוב למערכת- מערכת החשמל כמובן.

פורסם

שאלה אחת.

החתימה שלך רצינית? אתה הולך להביא סטרוקר ?

ועם כן? איזה מגבר יחובר?

 

למערכת שכתבת יספיק 4G מעל ומעבר!

 

אבל! עם אתה הולך להביא סטרוקר פרו ולתת לו 3000W RMS (לא שתצליח)

אתה צריך חייוט של 0G. (מצברים נוספים, קבלים, מצב מתח, מגבר מפלצת ועוד)

אז אני הייתי חושב פעמיים על להביא אותו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני עם קודמי מלמעלה אתה תצטרך איזה 200 אמפר בערך להריץ מערכת כזו במצב סביר+.

 

וחיווט 0 גייג' וקבל 2-5 פארד, ומצבר חזק יותר,ולחזק את האחורה ברכב...

פורסם
שאלה אחת.

החתימה שלך רצינית? אתה הולך להביא סטרוקר ?

ועם כן? איזה מגבר יחובר?

 

למערכת שכתבת יספיק 4G מעל ומעבר!

 

אבל! עם אתה הולך להביא סטרוקר פרו ולתת לו 3000W RMS (לא שתצליח)

אתה צריך חייוט של 0G. (מצברים נוספים, קבלים, מצב מתח, מגבר מפלצת ועוד)

אז אני הייתי חושב פעמיים על להביא אותו.

המערכת שדובר זו מערכת של חבר שלי .

 

והסטרוקר כן אני הולך להגביר אותו עם משו שהמליצו לי עליו רוקפורק X32 לא זוכר בידיוק איך הדגם שלו אבל הוא מוציא משו בסביבות ה-2000 + .

 

נחמד לא רע.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1157799#post1157799

 

לראות ואז להאמין...חח=]

×
×
  • תוכן חדש...