Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באילו שנים ההונדה הצ'בק (3 דלתות)

באה עם פנסים מרובעים מאחורה ולא העגולים המגעילים שיש עכשיו... ?

גם כן - כמה קשה למצוא כזאתי VTI ?

 

תודה לכל מי שעונה...

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
באילו שנים ההונדה הצ'בק (3 דלתות)

באה עם פנסים מרובעים מאחורה ולא העגולים המגעילים שיש עכשיו... ?

גם כן - כמה קשה למצוא כזאתי VTI ?

 

תודה לכל מי שעונה...

 

מועטות ה- VTI הנמצאות בכבישינו ..

 

יש לי סיפור יפה :

 

הבוס שלי שהייתי בן 16 ועבדתי בדומינוס חיפש כזאת בנרות ,

בסופו של דבר הוא מצא , VTI מדהימה , כסופה .. פשוט לאכול את האצבעות .

היה לו אופנוע ( כמנהל סניף ) ולכן הוא נתן את הרכב לאח שלו לבנתיים , שישמור עליו ואז הוא יקח אותו לאחר מכן ( הוא התכונן להתפטר לאחר איזה חצי שנה ) , הוא קנה את הרכב , שילם הכל ונתן אותו לאח שלו.

 

שבועיים אחרי זה הרכב בטוטל לוסט היסטרי , בנס האח בסדר גמור .

 

בקיצור : הלכה עוד - VTI לעולמה .

פורסם
באילו שנים ההונדה הצ'בק (3 דלתות)

באה עם פנסים מרובעים מאחורה ולא העגולים המגעילים שיש עכשיו... ?

 

נדמה לי שעד 95

 

גם כן - כמה קשה למצוא כזאתי VTI ?

 

לא קל בעליל :lol:

פורסם

VTI יהיה ממש קשה למצוא :?

 

בכלל הונדות ידניות אינן נפוצות בארצינו, אבל אני מאחל לך למצוא ולקנות!

כוח.. יש להם :p

 

:wink:

פורסם
באילו שנים ההונדה הצ'בק (3 דלתות)

באה עם פנסים מרובעים מאחורה ולא העגולים המגעילים שיש עכשיו... ?

גם כן - כמה קשה למצוא כזאתי VTI ?

 

תודה לכל מי שעונה...

 

 

הסדר של הדגמים הוא:

 

-91 : דגם די מרובע

92-95 : קצת יותר מעוגל ועיצוב אווירודינמי (הצורה שהערסים הכי אוהבים)

96-2000 : עיצוב יותר חד

2001- : העדכני

פורסם
הוא קנה את הרכב , שילם הכל ונתן אותו לאח שלו.

שבועיים אחרי זה הרכב בטוטל לוסט היסטרי , בנס האח בסדר גמור .

לא עושים דברים כאלו...

בדיוק כמו שלא מוכרים מכוניות לקרובי משפחה.

נו, זה אחד מהחוקים הלא כתובים שתמיד נוטים להתנגש עם חוקי מרפי, יו נואו.

 

ראו הוזהרתם :wink:

 

דווקא יש מישהו שיודע על VTI למכירה... אם הוא ירצה הוא ישתף

סודות בפורום? :D

MCS 2008

פורסם

תחפש טוב ותהיה סבלני

 

אם לא תמיד ישנה אופציה לשדך ל ESI רגילה מנוע של VTI (מנוע רצחני)

 

ולא שמעת את זה ממני...

×
×
  • תוכן חדש...