Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מיצובישי לנסר, אין לי מקום לרמקולים בדלתות אלה רק בדאש שזה בא עם 4 אינץ' אם אני לא טועה.

הציעו לי לעשות בניה בדלתות.

הסכום הוא 500 ש"ח בשתי הדלתות מחובר mdf. השאלה היא אם זה בסדר להכין מהחומר הזה בדלתות?

אותו אחד אמר לי שאני יכול לעשות גם מפיברגלס אבל אז כל דלת תעלה לי 700 ש"ח, אין מצב שאני משקיע כל כך הרבה בשביל זה.

 

באמת יש הבדל משמעותי בין ה-mdf לפיברגלאס?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תעשה חיפוש קטנטן על בניות "פיבר" או "MDF", תבין ישר את ההבדל.

 

בכל אופן מMDF עושים הגבהות ותיבות. לאומת זה מפוליאסטר וסיבי פיברגלס יוצרים מבנים שונים ומגוונים.(ותלמד את המתקין החכם שלך כי משתמשים באפוקסי או פוליאסטר ולא קוראים לחומר פיבר גלס כי אלו רק סיבים ובכלל לא בטוח שצריכים אותם!)

 

הנה מס' דוגמאות משלי:

MDF

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=104453

 

אפוקסי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=108090

 

 

פוליאסטר

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=ABA50FDCC0194403853AD7B031110424&alid=367715&page=1&dspmode=1

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=126195

פורסם
יש לי מיצובישי לנסר, אין לי מקום לרמקולים בדלתות אלה רק בדאש שזה בא עם 4 אינץ' אם אני לא טועה.

הציעו לי לעשות בניה בדלתות.

הסכום הוא 500 ש"ח בשתי הדלתות מחובר mdf. השאלה היא אם זה בסדר להכין מהחומר הזה בדלתות?

אותו אחד אמר לי שאני יכול לעשות גם מפיברגלס אבל אז כל דלת תעלה לי 700 ש"ח, אין מצב שאני משקיע כל כך הרבה בשביל זה.

 

באמת יש הבדל משמעותי בין ה-mdf לפיברגלאס?

גם לי יש אותה בעיה(לנסר)

הציעו לי קומפוננט 4 אינץ' של מורל דוטק 2 100RMS

 

מה דעתכם האם ניתן להסתפק בזה בדש בורד כאשר הטוויטרים יהיו מורכבים על הקורות הקידמיות?

 

אמרו שזו ההצעה הטובה ביותר בתנאים הקיימים ובעלויות סבירות(הקומפוננט עולה 1210 ש"ח )

כאשר ידחוף אותם מגבר MAC Z4200.

 

ניצן

 

 

 

ניצן

פורסם

הקומפוננט 4" הוא אופציה לא רעה.

עקב הגודל הבעייתי המיד לא יירד נמוך כמו אחיו הגדולים - אך גם כך הם דיי אנמים בתחום הזה.

אם יש לך סאב שמגשר על הפער - מה טוב.

עוד אופציה - לבצע בניות/הגבהות בדלת כמו שביצע mitsubishi rules

תעלה את שמו ותבדוק את התר'ד שהוא פתח על הבנייה בדלתות שלו.

פורסם
הקומפוננט 4" הוא אופציה לא רעה.

עקב הגודל הבעייתי המיד לא יירד נמוך כמו אחיו הגדולים - אך גם כך הם דיי אנמים בתחום הזה.

אם יש לך סאב שמגשר על הפער - מה טוב.

עוד אופציה - לבצע בניות/הגבהות בדלת כמו שביצע mitsubishi rules

תעלה את שמו ותבדוק את התר'ד שהוא פתח על הבנייה בדלתות שלו.

תודה על התגובה המהירה:smile:

 

אני כרגע עוסק בסקרים לצורך בניית מערכת SQ

 

אני מתלבט האם כדאי בתנאים הנוכחיים(קומפוננט 4) ללכת על 6*9 אינפיניטי(הומלץ לי בפומפה),ללכת על SUB 8" של MAC(פיזית קטן-מתאים לי) על שניהם ביחד? או על אחד מהם?

 

בתכלס אני אוהב סאונד עדין מופרד וחם ובשום אופן לא "מרוח" .

עם טרבל מודגש באס מודגש אך לא דופק ומיד "ברקע".

(צורת U באקולייזר גרפי כאשר הגבוהים עד הסוף המידים באמצע והבסים בערך ב2/3 גובה).

 

(בבית יש לי הרמן קרדון AVR3550 רסיבר ,בשילוב עם סרווין וגה 710 ללא סאב והסאונד מבחינתי מעולה-לקח לי איזה חודש של שמיעות להגיע לשילוב המנצח מבחינתי).

 

ניצן

פורסם

באופן אישי לא הייתי הולך על רמקולים אחוריים בכלל, ומשקיע הכל בקומפוננט טוב מקדימה.

לכן יש לי בעיה להמליץ לך על זה.

לי אישית יש רק דוטק מקדימה עם הגברה בריאה שבקרוב יהיה בבי-אמפינג, ואני מרוצה.

סאב קטן? אני בעד.

אם אתה לא חולה באסים - סאב 8 או 10 צריך לספק בהחלט, ושיהיה כ 150 וואט לפחות.

אגב, גם אם אתה משקיע ברמקולים מאחור, אין סיבה שהם יהיו יקרים מדיי ו"איכותיים".

יספיק לך זוג של קנווד בכ 250-300 ש"ח בשביל לקבל את ה"נפח" הרצוי מאחור.

פורסם
באופן אישי לא הייתי הולך על רמקולים אחוריים בכלל, ומשקיע הכל בקומפוננט טוב מקדימה.

לכן יש לי בעיה להמליץ לך על זה.

לי אישית יש רק דוטק מקדימה עם הגברה בריאה שבקרוב יהיה בבי-אמפינג, ואני מרוצה.

סאב קטן? אני בעד.

אם אתה לא חולה באסים - סאב 8 או 10 צריך לספק בהחלט, ושיהיה כ 150 וואט לפחות.

אגב, גם אם אתה משקיע ברמקולים מאחור, אין סיבה שהם יהיו יקרים מדיי ו"איכותיים".

יספיק לך זוג של קנווד בכ 250-300 ש"ח בשביל לקבל את ה"נפח" הרצוי מאחור.

ע"פ מאפייני הסאונד האהוב עלי כפי שציינתי:

האם כדאי לוותר על רמקולים אחוריים ובמקום זה להסתפק ב קומפוננט דוטק(עם שידרוג טוויטרים לM22 בקורות הקידמיות) +סאב קטן מאחור(MAC+תיבה אטומה 8 אינץ' הוצע לי ב900 ש"ח בפומפה)?

 

ניצן

פורסם

על פי מאפייני הסאונד שלך - בהחלט.

ראשית, השדרוג של הדוטק עם הטוויטרים (שגם אני ביצעתי) הוא פשוט פנומנלי, ומוסיף הרבה

נפח למידים האנמים של הסט.

לגבי הסאב?

שמע, אני בתור התחלה לא הייתי מתקרב לפומפה, מצטער, הם פשוט נראים לי ממש לא טוב.

ודוגמאות לכך יש אינספור.

אתר שמוכר קרוסים פאסיביים של סט מלנזר (שבפירוש לא נמכרים בנפרד!)... הייתי מתרחק.

ולגבי הסאב, זה רעיון מעולה, אבל 900 ש"ח לסאב 8" ?? זה יקר.

אני בכלל לא לוקח את התיבה בחשבון כי בוודאי שהיא לא מותאמת לסאב.

פורסם
ולגבי הסאב, זה רעיון מעולה, אבל 900 ש"ח לסאב 8" ?? זה יקר.

אני בכלל לא לוקח את התיבה בחשבון כי בוודאי שהיא לא מותאמת לסאב.

הסאב ניראה לי כמגיע במיקשה אחת עם התיבה

לגבי הקניה מפומפה אני בספק-לא עשו רושם אמין במיוחד אך רק השבוע התחלתי "ללמוד" את נושא האודיו ברכב ולבצע סקרים אינני מתכוון לקנות דבר עד שאהיה בטוח ברכיבים הניקנים ובמקום הקניה\התקנה.(אשמח לקבל המלצות על מתקינים טובים באזור המרכז).

 

אגב הציעו לי שם סאב עם מגבר מובנה כיחידה אחת של JBL-מוכר? שווה?(משהו כמו 1200-1400 ש"ח).

 

ניצן

פורסם

שוב אני אומר - לא סומך עליהם אישית, ולא ממליץ עליהם.

מה גם שהם יקרים לטעמי.

תכנס לזאפ ותראה סאבים לפי מחיר ואז תבין קצת יותר.

ואגב, אנחנו סתם מנצלים פה שטח של מישהו אחר.

יש לך שאלות? תפתח תר'ד בנפרד, אין סיבה להתעלק על מישהו אחר כאן.

פורסם

טוב לעניינינו...מה אתם ממליצים לי לעשות?

מה הכי נכון לעשות? ושוב אני לא מוכר להשקיע בכל דלת 700 ש"ח! תמליצו לי על המלצה טובה וזולה. אני לא בקטע שלשלם כסף ל"יופי" מספק אותי גם משהו מכוער שישמע לי דיי טוב. ואם כבר הגבעה, זה בסדר בכלל?

פורסם

עוד אופציה - לבצע בניות/הגבהות בדלת כמו שביצע mitsubishi rules

תעלה את שמו ותבדוק את התר'ד שהוא פתח על הבנייה בדלתות שלו.

.....


×
×
  • תוכן חדש...