Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פששש יצא יפה לאללה...

ניראה לי שבסוף אני גם אקנה חומרים ואנסה לעשות לבד.

איך השמיע עם הבניה הזאת?

 

ובקשר ל-2000 ש"ח חחחח זה באמת מצחיק! המחיר הזה הוא בערך רבע מהמחיר של האוטו!

פורסם

מה שאני יכול להבטיח לך שזה נשמע יותר טוב מה4" שהיו לי בדשבורד, כרגע יש לי שם רמקולים של סאונד סטרים סידרה נמוכה, האיכות לא מספקת אותי ואני מתכנן להביא קומפוננט למרות שאני עדיין לא סגור על איזה...

SUZUKI Ignis Sport

פורסם

לא יודע למה אבל יש לי חשק פתאום להכין לבד. גם סתם בשביל הכייף.

 

יש אוליא יזה מדריך שהשתמשת?

אני רוצה לדעת בערך מ-א' עד ת' מה החומרים, ומה השלבים.

 

אז אם יש איזה מדריך שאתה מכיר או מישהו מכיר שיכתוב לי את הכתובת.

תודה וערב טוב

פורסם

צריך רעיונות לבניה.

אם יש למישהו רעיון מוזמן לכתוב לי. אני רוצה להכין מפיבר גלאס. אבל יש לי בעיה קטנה. באזור שאמור להיות הבניה יש מן עומק כזה. אפשר לשים לב בתמונת שצירפתי.

 

איך אני אמור להכין בסיס במקרה כזה?

פורסם

זאת אומרת שאני צריך להכין בסיס מפיבר גלאס...? יעני שהוא יצור בסיס בצורה המקורית של הדלת? ומה עם השטח של הדלת? אני צריך לחתוך אותו? כלומר כל השטח הזה? או שפשוט להדביק את הבסיס על כל האזור של הפלסטיק?

 

 

5953622.jpg

פורסם

בהמשך לדוגמאות שלי מהעמוד הראשון. הבנייה הזאת אינה פשוטה ולכן אני בספק אם תצליח לעשות אותה כראוי.

בנוגע לשאלה שלך, לפי התמונה יהיה צורך לחתוך את הבליטה של המדף התחתון, אבל שוב פעם זה רק לפי התמונה ומתמונות לא בונים ארמון.

פורסם

את המדף עצמו אני יכול לתלוש.

אבל לא ענית לי על השאלה אם אני אמור לחתוך את כל האזור שסימנתי באדום בתמונה.

או שפשוט צריך להכין בסיס מפיבר ואז להדביק אותו על הדלת בלי שבכלל צריך לחתוך את האזור המסומן באדום אלה רק להדביק את הבסיס מהפיבר ככה על הדלת כשכל הפוד מוכן כבר.?

אבל מן הסתם לעשות חור בגודל לפחות של המגנט, כי אני רוצה שהדלת תשמש לי כתיבה.

 

מקווה שהבנת את השאלה

 

אם יש לך עוד תמונות של לפני ואחרי של מה שצירפת בשתי ההודעות שלפני זה יעזור לי מאוד

 

תודה רבה

פורסם

אני לא ממליץ לשבור או לתשלוש את המדרגה הנ"ל.

 

תעשה כך: כסה את האזור בנייר כסף עבה, דאג כי יתקבל קימור כלפי פנים התא, דאג כי המשטח יהיה גדול ורחב מהדרוש, בצע מינימום 4 שכבות של סיבי פיברגלס עבים ובין כל שכבה שים שכבת פוליאסטר.

השתמש במינון נמוך של מקשה, ממליץ להכין בין כל שכבה את הפוליאסטר מחדש שיהיה כמה שיותר נוזלי.

תן לחומר להתייבש מעל ל12 שעות.

תעלה את התמונות ונדבר

בהצלחה!

פורסם

לא ניראה לי שהבנתי אותך כל כך נכון.

אני לא יכול שלא לתלוש את המדף הזה.

כי הוא דיי צמוד לדלת.

אתה הצעת לי בעצם להכין את הפוד איתו? כלומד שהוא ישמש לי לפוד? ואתץ החלק העליון של המדף שם כבר להכין מפיבר? ומן הסתם גם על המדף להכין שכבה או שתיים?

 

קצת התבלבלתי ולא הבנתי מה שכתבת לי.

 

אם אתה יכול תנסה להסביר לי שוב. תדה רבה.

 

מעריך את עזרתך

פורסם

פשוט, אתה לוקח את כיסוי הדלת כמו שהוא ומשכיב אותו. מכסה את איזור העבודה בנייר כסף כך שהחומר לא ינזול על הדלת ומשם כמו שהסברתי.

פורסם

כלומר שיצא לי בסיס כמו בתמונות שהעלת? הבנתי נכון? בעצם הבסיס צריך לקבל את הצורה של הדלת.

 

סליחה שאני משגע אותך ככה

אני רוצה להיות בטוח ב-1000% לפני שאני מתחיל לעשות משהו.

 

ושוב תודה


×
×
  • תוכן חדש...