Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עשה עבודה יפה מאוד!!!

 

חבל שזה לא אותו דגם כמו שלי.

אצלי זה לנסר 93.

אם אני לא טועה אצלו זה סופר לנסר. גם אם לא, אז כבר יש לו הכנה בדלתות, אצלי אין כלום, זה שונה.

 

אם יש פה מישהו שעה בדגם כמו שלי זה יעזור לי מאוד.

אני לא יודע מה אפשר לעשות אצלי בכלל.

פורסם

לי היה דגם כמו שלך .... חבל שאין לי תמונות להראות לך מה אני עשיתי אז....

אצלי חתכו את הפח וגם את הפלסטיק של הדלת ואז שמו חתיכת MDF בצורה יפה של הדלת מצופה בלבד וזה יצא נחמד מאוד ...

לא סיפור מסובך ולא שווה להשקיע 500 ש"ח סך הכל לקחת 2 חתיכות MDF קצת לבד ומספרי ברזל ומסור חשמלי ותוכל לעשות את זה בעצמך....

אני יחפש תמונותפה בפורום אולי אני ימצא....

פורסם

אהבתי את הבניה.

אני אצלם את הדלתות שלי מאוחר יותר שתבין מה בכלל הולך שם. ככה תכוון אותי יותר.

בכל אופן,אם אני הולך למישהו מקצועי, כמה בכלל עולה סוג של בניה כזאת, כמו שעשית?

פורסם

אם אלה הדלתות שלך, אתה חייב סוג של טבעת MDF או משהוא עבור הרמקול ,

איך שלא תסתכל על זה אם ברמקול בדלת חפצת , תצטרך בנייה .

עכשיו נשאר לך לחשב כמה כסף אתה שם על זה , נתנו לך שתי אפשרויות :

האפשרות (המטורפת יש לומר , אבל שווה כל שקל) של גל עם הבניה המיוחדת מפיבר.

או לחילופין מה שהציע USA עם טבעות MDF מצופות על מנת שיראו טוב יותר .

 

רק תבחר .

בהצלחה וחג שמח.

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אתה יודע פחו או יותר מחירים?

זה שאמרו לי 500 מ-mdf ו-700 ש"ח ופיבר לכל דלת זהקצת משוגע

אני בטוח שאני יכול לעושת במקום מקצועי יותר ובפחות כסף.

 

אם מישהו פה יודע ואני בטוח שכן, אז תנו לי הצעות למישהו שמתעסק עם זה באזור המרכז.

וכמה יעלה לי בערך כל דלת?

 

תודה. שנה טובה ומתוקה ושבת שלום ומבורך.

פורסם

אני יודע שהMDF לא ממש ממש יקר ,

היום קניתי מספר פלטות עבור תיבת הסאב שלי .

הפלטות היו בעובי 19 מילימטר והיו 4 כאלה (מן הסתם) לתיבה בנפח 60 ליטר - שזה דיי גדול ושילמתי 130 שקלים כולל חיתוך עיגול לסאב עצמו .

אז שתי הגבהות \ טבעות לא יעלו הרבה להערכתי .

השאלה היא מי בונה את זה , שם תצטרך לשלם את רוב הכסף.

 

אני לא מכיר מי שיכול לבנות את זה , אני מהצפון ונעזר בחבר להתקנה שלי בימים אלה.

אבל רשמו כאן בפורום על חנות בשם SOUNDSTORM , אני חושב שהם ממוקמים במרכז , הם יקרים קצת אבל מקצועיים בטירוף.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אם אתה מאיזור חולון למה שלא פשוט תקפוץ אליו אחרי החג?

אני חושב ששמעון ישמח לעזור לך.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
חשבתי ללכת ל-SOUNDSTORM

אם יש פה מישהו שיודע מה בערך המחירים שם, שיכתוב לי.

אני מאוד אודה לו.

בכיוון של 2000 ש"ח...

אם אתה חושב ששמעון לא יקר - תחשוב שוב.


×
×
  • תוכן חדש...