Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי זה גם אסור להתקין טייפ ברכב, אז מה ההבדל ?

להחליף את הנורות בפנסים הקדמיים למשהו בנוסח קסנון,זה חוקי? כי יש מכוניות שבאות עם זה סטנדרט..

לפי זה אסור לי להתקין את המד טורים שיש לי כי הרכב בא בלי וזה שינוי?

 

די עם דמגוגיה זולה.

אתם יודעים היטב את כוונת המחוקק ומתקיני התקנות.

כמובן שאין כוונת המחוקק לדברים טריוויאלים אשר כמעט כל רכב מצוייד בהם.

תכף יקפוץ פה משהו ויאמר כי התקנת דיבורית היא שינוי מבנה, נו באמת :?::!:

אז מספיק עם הציניות :twisted: ותתחילו להתייחס עיניינית 8)

אם אין לכם מה להוסיף, עדיף לשתוק :nono:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

המערכת יקרה ומורכבת שנאי מתח ועוד...והיא משווקת במאזדה 6 מנוע 2300 .

דרך אגב קראתי הסבר על המערכת באתר של עיתון הארץ לפני חודש וחצי בערך

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם
להחליף את הנורות בפנסים הקדמיים למשהו בנוסח קסנון,זה חוקי? כי יש מכוניות שבאות עם זה סטנדרט..

 

כן, זה אפשרי להחליף לקסנון בתיאוריה, במעשי זה מאוד מאוד יקר וקשה ...

חוץ מזה שהמערכת עולה הרבה כסף היא גם בנויה במבנה מיוחד בשביל למנוע סינוור של רכבים אחרים. תוסיף לזה גם מערכת שטיפה (שפריצרים) שאתה מחוייב להוסיף לפי החוק ותקבל בסוף תוצאה של כמעט בלתי אפשרי (ברכבים שאין להם דגם אחר עם קסנון לדוגמא 106) ואם זה אפשרי (לדוגמא במאזדה6 רגילה לשים מערכת קסנון כמו במאזדה6 2300 סמ"ק) זה יהיה דיי יקר ...

 

לסיכום, שכח מזה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אין שיפורים מאושרים, אלא אם קבל בעל הרכב היתר מאת רשות הרישוי.

 

תקנה 380

(א)לא ישנה אדם מבנהו של רכב אלא לפי היתר בכתב מאת רשות הרישוי.

(ג)בתקנה זו "שינוי מבנה רכב"-לרבות החלפת המנוע במנוע מתוצרת או דגם אחר...והתקנת מכשירים מיוחדים.

 

עמית

 

יש מצב לקבל אישור על אגזוז ממשרד הרישוי? איך זה מתבצע אם אפשר?

פורסם
אין שיפורים מאושרים, אלא אם קבל בעל הרכב היתר מאת רשות הרישוי.

 

תקנה 380

(א)לא ישנה אדם מבנהו של רכב אלא לפי היתר בכתב מאת רשות הרישוי.

(ג)בתקנה זו "שינוי מבנה רכב"-לרבות החלפת המנוע במנוע מתוצרת או דגם אחר...והתקנת מכשירים מיוחדים.

 

עמית

 

יש מצב לקבל אישור על אגזוז ממשרד הרישוי? איך זה מתבצע אם אפשר?

בכדי לקבל אישור ל"שינוי מבנה רכב" יש לגשת עם הרכב לעמדה מס' 1 בחולון, או לפנות במקום למר חגאי אסף, ולברר דרכם את התהליך.

 

או, פשוט להסתפק באישורי היבוא אשר קיבלו יבואנים מסויימים על תקינותם של המע'.

אישורים אלו סופקו ע"י משרד התחבורה(לאחרונה ראיתי אישור כזה של "סופר-ספרינט").

 

בכל מקרה הח' אגזוז אינה נרשמת כ"שינוי מבנה" ברישיון הרכב, אי לכך תתטרך להסתובב עם האישור בשני המקרים צמוד לרישיון.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אין שיפורים מאושרים, אלא אם קבל בעל הרכב היתר מאת רשות הרישוי.

 

תקנה 380

(א)לא ישנה אדם מבנהו של רכב אלא לפי היתר בכתב מאת רשות הרישוי.

(ג)בתקנה זו "שינוי מבנה רכב"-לרבות החלפת המנוע במנוע מתוצרת או דגם אחר...והתקנת מכשירים מיוחדים.

 

עמית

 

יש מצב לקבל אישור על אגזוז ממשרד הרישוי? איך זה מתבצע אם אפשר?

בכדי לקבל אישור ל"שינוי מבנה רכב" יש לגשת עם הרכב לעמדה מס' 1 בחולון, או לפנות במקום למר חגאי אסף, ולברר דרכם את התהליך.

 

או, פשוט להסתפק באישורי היבוא אשר קיבלו יבואנים מסויימים על תקינותם של המע'.

אישורים אלו סופקו ע"י משרד התחבורה(לאחרונה ראיתי אישור כזה של "סופר-ספרינט").

 

בכל מקרה הח' אגזוז אינה נרשמת כ"שינוי מבנה" ברישיון הרכב, אי לכך תתטרך להסתובב עם האישור בשני המקרים צמוד לרישיון.

 

עמית

 

אז יבוא יש אישורים, ועם זה תוצרת הארץ? איך משיגים אישור? ואיזה אישור זה ( מה לבקש)?

פורסם

אוקי אז החלום שלי כבר איננו חוקי !! סתם ....

יש מצב למשל לקבל אישור להתקנת מנוע BMW 2.8 LITER במכונית BMW COMPACT .......

אני מכיר כמה חברות שיפורים שכבר עשו את זה אך לא בארץ ... ההתקנה די קלה כי לא היו צריכים לשנות במבנה המכונית (שלדה) והתוצאה היתה מרהיבה ...

 

ואם עושים את זה עצמית אז זה לא היה יותר מדי יקר יחסית ...

 

בטח לא כמו לקנות מכונית כזו שבנה HAMMAN :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מי אמר לכם שחציות ודברים כאלה זה חוקי???הלוואי. עובדה שמורידים על זה מכוניות מהכביש ונותנים כנסות וגם דיברתי אם איזה בוחן רכב והוא אמר לי שהוא הוריד מכוניות מהכביש על ספויילר לא מהחברה :x . אני בעד לשפר מכוניות ואני פשוט חולה על שיפורים אבל על תגידו לאנשים דברים לא נכונים כי הם ישקיעו כסף ובסוף עלולה להיות להם הפתעה לא נעימה.

×
×
  • תוכן חדש...