Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להישאר בפג'ו או לקנות את החלום (רנו קליאו ספורט 2001)?


שרגאמן
שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחזק את שכני יובלקו:

דלק - הרבה יותר מסביר ביותר. חסכוני ביותר. האוטו עושה צריכה יותר חסכונית ממשפחתומטית מצויה!!! כמובן שלא חסכוני כמו הפג'ו 1400 ידנית, אבל מבחינת דלק אין מה לדאוג בכלל.

הדלק אמנם 98 אבל מוצאים תחנות שמוכרות אותו במחירים הגיוניים, סדר גודל של עד 30 אגורות יותר מהדלק הפשוט.

 

טסט - קב' 3. האגרה היא אם אני זוכר נכון משהו כמו 1300 שקל כולל אגרת רדיו.

ביטוח - ממש מציאה. אני משלם 2900 שקל מקיף לקליאו 2001, עם כיסוי לכל נהג מגיל 24 +שמשות גרירה וכו'. החובה משהו כמו 1700.

טיפולים קטנים (שמן, פילטר, נוזל קירור, נוזל בלמים וכו') - לא יקרים.

טיפולים רציניים (טיימינג, או החלפת כל חלק משמעותי) - מחירים גבוהים. זו נקודת התורפה של האוטו.

אמינות - המנוע עצמו סבבה, הבעיות עשויות להיות אחרות. לי התקלקלו 2 מנגנוני החלונות והיתה נזילת דלק. לאחרים פה היו בעיות גיר יקרות. מיסבי גלגל מתפגרים להם. בסך הכל השד לא נורא כל כך, אבל יש לקחת בחשבון רזרבה תקציבית לטיפול בתקלות שיהיו. זה לא קורולה וגם לא 306.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירי ביטוח של קליאו ספורט טרי טרי מהשבוע האחרון:

 

חובה- 1472 ש"ח

מקיף- 2560 ש"ח כולל הכל (שני נהגים נקובים ברישיון, שניהם מעל גיל 24)

 

 

אשמח לשמוע על תחנות שמוכרות 98 מוזל באזור פ"ת/השרון/ראש העין.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמעבר חד

לאחר שהתענינתי הוצע לי לבדוק איבזה טורבו וליאון

 

מה דעתכם על המכוניות האלה בהשוואה ישירה לקליאו

 

אמינות מחיר אחזקה ,טיפולים וכו'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה קצת פחות חזקה מהקליאו כשהיא יצאה מהמפעל.

אבל עם צ'יפ קטן היא מקבלת חיזוק משמעותי ויכולה להיות מהירה מהקליאו בקו ישר בלי בעיות.

 

בקליאו אין לך מה לחפש שיפורי מנוע, בסכומים סבירים כמעט אין מה לשפר (הכל כבר "משופר מהחברה", ככה זה 172 סוסים ממנוע 2 ליטר אטמוספרי)

 

מבחינת התנהגות הקליאו לוקחת בגדול.

 

מבחינת אמינות - מנוע ה-1.8T של האיביזה מוצלח מאוד וידוע כמנוע טוב ואמין. עשויות להיות בעיות אחרות (מי אמר חלונות חשמל?)

 

מבחינת דלק - האיביזה שותה יותר, גם כסטנדרטית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה בין הקליאו לאיביזה ולליאון נעשתה רבות בעבר אפשר לחפש ולמצוא לא מעט דיונים בנושא.

 

מבחינת דלק הקליאו אוהבת נסיעות בין עירוניות, הצריכה עומדת על 1-14 בנסיעה רגועה באזור ה-120.

 

הקליאו מתנהגת יפה אם יודעים להוציא את זה ממנה, עדיין יודעת לעקוץ לפעמים ככה שצריך להזהר, לא מעט הושבתו בארץ. הרבה מאוד נעלמו עם השנים וחבל.

ביטוח מקיף עולה לי 2300 שקל על נהג נקוב אחד (אני - בן 23)

חובה באזור ה-1800 אם אני לא טועה.

 

הטיפולים לא יקרים כ"כ, החלקים עצמם יקרים מאוד במידה ואתה מחליף לחלקים מקורים (לא ממליץ אחרת). במידה ונעשה טיפול טיימינג ופולי, שזה למעשה הטיפול היקר מאוד, אין עוד הרבה דברים משמעותים. דיסקים אחורים כמו שאמר רוני לא זולים בכלל, גם החלפת רצועת מנוע עלתה לי ממש לא מעט (1400 ש"ח אם אני לא טועה).

 

לגבי אמינות קשה לי לדבר כי האוטו אצלי 4 חודשים, בינתיים לא היה משהו משמעותי או לא משמעותי, סה"כ קליאו ששומרים עליה כמו שצריך עם טיפולים בזמן והחלפת רק חלקים מקורים תיתן תמורה מעולה גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת הכיס.

 

לגבי ביצועים (החלק המעניין בסיפור), הקליאו נוטה להראות את היכולות שלה כאשר מגיעים ממש למגבלות הרכב. כמובן שזה לא פשוט וצריך לדעת מה עושים, מומלץ לקחת קורס נהיגה מתקדמת אם לא עשית. הקליאו אוהבת סיבובים, יש לה אחיזה מעולה ויש לה היגוי מעולה שנותן לך תחושה טובה על מה שקורה בנסיעה. קח בחשבון גם של-MK1 יש ישבן עליז מאוד שאוהב להזרק מדי פעם. כייף גדול.

 

לאוטו לא חסר כוח, אבל היא עדיין לא אימפרזה. הקליאו פחות אוהבת קו ישר אלא יותר עיקולים ונהיגה מאומצת בכבישים מפותלים ומעניינים. נהג טוב שידע לנצל את הכוח שיש לה, יהפוך את הרכב למהיר מאוד. הכל עניין של מיומנות שנרכשת עם הזמן. האיביזה, עם כל הכבוד, לא תגיע לרמת התנהגות של הקליאו אבל עם לא מעט שקלים חדשים היא תהיה חזקה הרבה יותר. תחליט אתה מה אתה אוהב יותר, תזכור שהקליאו לא רכב חלש בכלל. אישית - אני חושב שאין מקום להתלבטויות אבל יש חשש שאני משוחד טיפה ... :-D

 

מקווה שבסוף תקנה, כי חלומות נועדו להגשימם. בהצלחה, ותעדכן אותנו.

הימים הקשים חלפו :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...