Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהשקת פורד A - מודל 1929 !!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6972 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב

 

הסברה היא כי נשתמרו כ 900,000 מודל A, וכפי שציינתי בגלל העובדה שזהו כלי רכב נפוץ לשימור במיוחד בגלל שקל לשפצו וזמינות חלפיו.

 

המספר הנ"ל נתקבל משני המועדונים המובילים בארה"ב

MAFCA -Model A Ford Club of America

MARC - Model A Restorer's Club

אני מצרפת מודעת פירסומת נחמדה משנת 1928, של מודל Coupe , אהבתי את הפירסומת "כי היא מוכיחה עד כמה חברת פורד הייתה עם גישה אוהדת לנשים במיוחד הבעלים " :wink:

ועוד פרט חמוד; הביטוי הבא "Ahooga" זהו הצליל שמופק מהזמבורה המפורסמת של מודל A, נסו להשמיע זאת ותראו שזהו הצליל המדוייק, זו מילה שנקשרת למודל A בכל הזדמנות ויש עשרות אתרים שנקראים בשם הזה, בתחילה חשבתי לכלול זאת בנאום אתמול בהשקה, ולהכריח את נחום להשמיע את הצליל לשם המחשה והשוואה מול האורגינל, אבל רגשות חמלה הציפוני ולכן....

שבת נפלאה אירית

1928mc.jpg

פורסם

ידוע אם יש בארץ פורדים ממודל T ו A בארץ הקודש, נוספים?

עבודה:טיוטה 4*4 תחביב:הובי איילנד אדוונצר הדבר האמיתי:ספיטפייר mkIII

פורסם

יש לפחות עוד שתי מודל A פתוחות (2 דלתות) - אחת במחסן של אוסף וורטהיימר (זו שנפגעה מקטיושה) והשניה אצל אספן פרטי.

 

לגבי מודל T - האוטובוס הראשון של דן, שמוצג במוזיאון הארץ, הוא מודל T. יש שמועה על עוד אחת, ללא רישוי.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

הרכב במוזיאון ארץ ישראל הוא TT (ר"ת של Ton Truck) שזו הסבה קצת יותר גדולה של ה"טי" לצרכים מסחריים וצבאיים.

 

קיימת T שלימה לחלוטין ובלי רישוי אצל דיפלומט ישראלי לשעבר שגר בצפון ת"א. יואכים לוין ואני (ונדמה לי שגם יורם סילבר ושמוליק סגל ז"ל) היינו נוכחים בזמן הוצאתו מהקונטיינר בתחילת שנות השבעים והתנעתו הראשונה. זו היתה הפעם היחידה שנהגתי ב T וגם האחרונה כי לנהוג בדבר הזה לא כל כך נעים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני

 

במודל T העברת המהלכים נעשית בעזרת פדלים, לחיצה אחת על הקלאץ' - הילוך ראשון, עזיבה - הילוך שני, חצי קלאץ' אתה בניוטראל, במצב הזה + פדל רברס אתה ברברס, אין מוט הילוכים בסדן, כלומר כל הניהוג הוא אך ורק באמצעות הרגלים אין לי מושג לגבי הדגם במוזיאון, אבל למי שלא מיומן כל שיטה שונה היא קשה .

אירית

פורסם

היי קובי

 

האם אלא המכוניות שהתכוונת?

 

גיל

 

 

 

ש לפחות עוד שתי מודל A פתוחות (2 דלתות) - אחת במחסן של אוסף וורטהיימר (זו שנפגעה מקטיושה) והשניה אצל אספן פרטי.

 

לגבי מודל T - האוטובוס הראשון של דן, שמוצג במוזיאון הארץ, הוא מודל T. יש שמועה על עוד אחת, ללא רישוי

scan0007.jpg

scan0008.jpg

פורסם

שלום

 

האם הA שבמחסן של וורטהיימר היא זו שבתמונה?

 

סבא שלי סיפר לי פעם, על T ששייכת לבחור מהרצליה, ועכשיו אני מבין את כל הסיפור.

 

יש כמה תמונות של הA ששייכת לאספן.

 

שבוע טוב לכולם.

20.jpg

21.jpg

51.jpg

60.jpg

16.jpg

Nothing beats a quality O-R-I-G-I-N-A-L

________________________________________

Morris 8 1936

פורסם

בתמונות האלו מצולמות שתי מכוניות שונות (כפי שניתן לראות לפי מספרי הרישוי, שאני מרשה להשאיר באופן חריג...).

 

אחת נמצאת היום בתפן, והשניה אצל אספן.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
יש הערכת מחיר על מכונית כזאת? ( טווח מחירים ? )

 

תודה,

אורי

 

היי

 

כל מספר שייזרק יהיה מדוייק באותה מידה.

 

יש הבדל עצום בין שיפוץ לשיפוץ, דבר שיכול לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה.

כמו כן, תלוי עד כמה הקונה רוצה לקנות (וגם אם יש לו מזומנים לכך),

ועד כמה חוזק רצונו של המוכר למכור.

 

 

יום נעים

 

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

באי ביי תמצא למשל את זאת שכרגע ההצעה עליה היא 8K.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Original-1929-Ford-Model-A-Sedan-Tu-Door-All-Original_W0QQitemZ110127788375QQihZ001QQcategoryZ6234QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

יש זולות יותר וכמובן יקרות יותר.

זה נותן אינדיקציה. (פלוס הוצאות ייבוא...)

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...