Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דיברתי על הפרימייר לא על הגיביאל

הפרימייר הוא זיוף אבל נישמע ממש טוב

קצת רקע על הפרימייר:

 

14.gif

 

חברת אס ג'י מייבאת תחת המותג Premier מוצרים איכותיים במגוון תחומים מעולם הטכנולוגיה הבידורית , תוך כדי שמירה על איכות המוצרים והקפדה יתרה על מתן שירות איכותי כפי שניתן לכל המותגים שאנו מייבאים.

- ניתן להתרשם ממוצרי החברה באולם התצוגה של אס ג'י אלקטרוניקה .

- מרכז השירות שהוא מהטובים והמתקדמים בישראל מצויד במלאי חלפים מקורי.

- מעבדות השירות האזוריות מספקות את התמיכה והשרות ללקוחות בכל חלקי הארץ.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

קצת בעיה לאמין לזה ברגע שמגבר 120 RMS כפול 4 עולה 700 שקל

ומה שעוד בחיפוש בפורום גילית ש99 אחוז אומרים שזהו זבל סיני , מגבר מדבקה לא משנה איך תגדיר את זה

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

מה אתה קורא חומר פרסומי ? תביא לי ביקורת ממגזין מכובד וכבר זה ישמע אחרת....אבל חומר פרסומי ?

 

מוצרי עזה אקסטרים מיוצרים תחת ביקורת איכות קפדנית,

תוך תקינה מחמירה והתאמה לעולם הSQ המודרני

כל מוצר ומוצר לפני עזיבתו את המפעל נבדק ע"י ריצ'ארד קלארק

וסוללת מהנדסים חמושה במיטב הציוד האלקטרוני (מברג טסטר מג'נין)

אנחנו אמונים על איכות המוצרים וטיבם ומתחייבים לעמוד בראש רשימת

הSQ העולמית לצד החברות המובילות - סידרת

Extra Bomb

שלנו הינה מהסדרות המפוצצות שלנו, חולק עלינו ?

התקן ברכב והתפוצץ, לא התפוצצת ?

צלצל למוחמד, או שלח מייל

[email protected]

 

-----------------------------------------------------

אתה מבין למה לא קוראים חומר פרסומי ?

פורסם

התחלתם לסטות מאוד מהנושא אבל בכל זאת תודה על התגובות.

לעתיד ברור ששמעתי אותו בכמה רכבים ובאחד ממש שמעתי אותו "מזייף" ובעוד אחד זה היה רק בעוצמות הממש גבוהות אבל אלו היו רק 2 מתוך 7 בערך שבשאר שמעו מצויין.

אני חושב שאני ילך על הג'י בי אל וזהו אלה אם כן אתה אומרים שעדיף את המאק אודיו או את המגנט שהציעו לי פה.

פורסם

על אחת כמה וכמה שאם שמעת ב7 רכבים ו2 נשמעו גרוע זה אומר דרשני

 

יש פה פאק ברור בכיוונים או בהתקנה ואין פה כשל במוצר שכן ב5 מ7 רכבים הוא נשמע נהדר

לך על הJBL ותרגיש שלם עם עצמך

פורסם

אוריון חורג מהתקציב - בסביבות 1500 ש"ח

אבל בהחלט שווה את התמורה 75 לערוץ כפול 4

 

הרוקפורד גם מגבר מהימן רק שהוא די חלש לעומת "יריביו" - 50 כפול 4

 

 

שיהיה בהצלחה בקנייה

רועי

 

נ.ב

בעלים של המגבר JBL - ושלא יבלבלו לך ב-:bad-word:

אחלה מגבר, עם כל הבעיות התחממות שהפיצו עליו - עוד לא קרה לי שהוא הפסיק לעבוד מחום

עם הכיוונים תהיה עדין, או שתתן לבעל מקצוע שמבין עניין ולא סתם מתקין מערכות.

 

בקיצור, ממליץ !

×
×
  • תוכן חדש...