Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני נתקל פה בהרבה על ליסיניג

עדיין לא הצלחתי להבין את כל הסוגים שיש בליסיניג,

ולמה זה משתלם?

 

נגיד נתקלתי במודעה הזאת

http://www.ynetcenter.co.il/c/dorent/dorent.asp

 

הרכב עולה חדש מהחברה 251,490 ש"ח

אחרי אגרת והכל מהחברה פלוס מבע מטאלי וקודן 260,000 ש"ח

ברגע שאני אקנה אותו מחברת הליסיניג!

אני אשלם עליו 309,107 ש"ח

 

מה נותן לי הלסיניג שאני משלם עוד 50K?

איזה סוגים של ליסיניג יש?

וחפשתי לפני מידע הכל די מבולגן..

אשמח לקבל תשובה שתענה על השאלות

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

ישנו ליסינג תפעולי. זהו הליסינג הכי נפוץ, ורוב המכוניות עם המדבקות חברה שאתה רואה על הכביש, הן בליסינג תפעולי.

זה אומר שחברה שוכרת כמות מסויימת של מכוניות בשביל העובדים ומשלמות עליהן מידי חודש, כאשר האחריות על הרכב מתחלקות בין הנהג,החברה וחברת הליסינג עצמה.

 

הליסיג שאתה ראית,ליסינג פרטי, אתה יכול להתייחס לזה בתור אשראי.

התוספת של ה 50000, נותנת לך את האפשרות לשלם על הרכב 3 שנים ויותר וככה להוריד מעצמך עומס.

כאשר בזמן ה3 שנים הרכב הוא בליסינג, מה שאומר שאתה לא הבעלים שלו, כל עוד לא שילמת לשלם עליו, אבל אתה האחראי היחיד על הרכב.

פורסם

כל עניין הליסינג נועד ע"מ לא לפגוע בהון העצמי של החברה או העסק.

תחשוב על זה כך שיש לך הון עצמי של מיליון שקל ואתה צריך לקנות רכבים ל 5-6 עובדים,אתה נשאר במצב שאין לך כסף בחשבון כי הוצאת הכל על אמצעי שינוע לעובדים.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

נסה פעם לקחת משכנתא כדי לקנות בית...

 

למעשה הליסינג הוא מעין הלוואה שאתה לוקח מחב' הליסינג. הם מעמיסים על זה את העלויות שלהם.

 

היתרון - אתה לא נאלץ להפריש סכום כסף גדול לטובת הרכישה. החסרון - עולה לך.

פורסם

תנסה לקחת הלוואה מהבנק של 250K ריבית שתשלם לשלוש שנים די גבוה ומתקרבת להפרש בלסיניג,

יש לי שאלה כזאת נגיד שאני קונה את הרכב בליסיניג פרטי,

ואחרי שלוש שנים קונה אותו מהחברה ומעוניין למכור אותו!

מה יקרה? אני יהיה יד שניה?

זה נקרה שהוא היה בבעלות חברה?

כי אז זה באמת לא משתלם זה ממש ירידה של עשרות אלפי שקלים במחירון...

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

איגור: בליסינג תפעולי החברה אינה שוכרת מכוניות. חברת ליסינג שנבחרת על ידי החברה (בדרך כלל במכרז) "משכירה" את המכוניות ישירות לעובדים כאשר התשלום יורד (מה"ברוטו") ישירות מהמשכורת.

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

פיניסטר, זה לא לגמרי נכון.

ברוב המקרים התשלום על הרכב מתחלק בין העובד לחברה.

סכום ההשתתפות של החברה משתנה מחברה לחברה, אבל ברוב המקרים החברה משלמת חלק.

פורסם

איגור:

מנסיון: אצלנו (והיה לי רכב ליסינג) העובד משלם את מלוא הסכום לחברת הליסינג. החברה (במקרה שלנו) משלמת את הדלק (ויש מגבלות).

איני יודע איך זה בחברות אחרות.

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

בדיוק היום דיברתי על זה עם אבא שלי, שהחליט למכור את הפונטו הפרטית שלו ולהעדיף רכב מעסקת ליסינג דרך המעביד.

 

בקצרה, וכדי לחסוך מכם חישובים מיותרים, אם מתחשבים בפחת של הרכב הפרטי, בעלויות ביטוח ותיקונים - ומשווים מול עלות אחזקה של רכב ליסינג, מקבלים חיסכון של כ10000 ש"ח בשנה. וזה לפני שעלות הדלק נכנסה למשוואה.

 

זה פשוט משתלם לרוב האנשים, שמוכנים להתפשר על קצת נוחות ופינוקים תמורת רכב "חדש מהניילון".

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גם לנו יש רכב ליסינג מחברה

לפי מה שהבנתי אנחנו משלמים סכום כל שהוא על הרכב כל חודש לפי שווי הרכב וקבוצת הרישוי שלו

וזהו...

הדלק חופשי (עד איזה 40K אני חושב)

אבל המוסכניקים של הליסינג של אלבר (איזה קטע....גם לי קוראים אלבר) לא מטפלים יפה באוטו

וכל פעם ששולחים את האוטו למוסך מתקנים בעיה אחת ויוצרים בעיה אחרת. (כמובן שמקבלים רכב חלופי ליום יומיים, ויוצא לי לנהוג על שלל רכבי הליסינג, פוקוס, מגאן, מזדה וכו).

ועוד מעט צריך להחליף אוטו (כמעט שלוש שנים כבר, כמה אפשר.....)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

יש הרבה סוגים.

בכל מקרה היחס עלות לחברה ולעובד משתנה.

יש מקומות שהחברה משתתפת יותר, יש מקומות שבכלל לא.

 

וזה ליסינג תפעולי - רלוונטי רק לחברות.

אם אתה (פותח השרשור) הולך לעבוד בחברה שיש לה הסדר ליסינג כזה, רק אז זה צריך לעניין אותך. אחרת לא.

 

לגבי ליסינג פרטי, כמו שציינו פה קודם, זה קצת כמו אשראי. משלמים לאורך תקופה סכום חודשי, ויש אוטו. מה שכן, בדרך כלל בתום התקופה אתה נשאר בלי כלום - זאת לא רכישה אלא שכירות. יש מקרים שבהם ניתן לרכוש בסוף את הרכב בתנאים מוסכמים מראש.

 

ככלל - אם יש לך אלטרנטיבות, יצא לך יותר זול. הליסינג הפרטי טוב למי שאין לו את הסכום הראשוני הגדול. בסך הכל על "פריסת התשלומים" משלמים ביוקר.

אבל יש מי שזאת האופציה הכמעט יחידה שלו להחזיק רכב (אחרת, כמו בכל שוק הגיוני, הליסינג הפרטי היה גוסס ונעלם מן העולם).

 

ניר

פורסם

ועוד מעט צריך להחליף אוטו (כמעט שלוש שנים כבר, כמה אפשר.....)

תתפלא, אבל הרבה מאד, אני למשל הייתי שמח לשמור את הווקטרה עוד כמה שנים..



מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
כל עניין הליסינג נועד ע"מ לא לפגוע בהון העצמי של החברה או העסק.

לא רק. הטבת המס על השווי האמיתי (העלות ) של הליסינג לעומת השווי אותו משלם העובד לצרכי מס מאפשר למעביד לתת הטבה שחלקה פטורה ממס לעובד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...