Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתפלא, אבל הרבה מאד, אני למשל הייתי שמח לשמור את הווקטרה עוד כמה שנים..



 

 

תאמת יש לנו 307SW (תראה בסמלון שלי)

ואני ממש אוהב אותו....כי מצד אחד הוא גדול ומספיק לכל המשפחהה (כמעט במקרה שלנו)

ומצד שני, מבחוץ הוא לא משאית כמו קרניבל וכאלה....

הוא נראה אוטו סטנדרטי לגמרי, ולדעתי אפילו בין היפים.

אנחנו יכולים לקנות אותו....אבל להחזיק צרפתי באופן פרטי? לא חושב הוא מתקלקל יותר מידי (לא סטיגמה...תכלס מנסיון עם הנ"ל)

אז זה באסה שמחליפים אבל לא יזיק לי איזה אוטו חדש

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

בקצרה, וכדי לחסוך מכם חישובים מיותרים, אם מתחשבים בפחת של הרכב הפרטי, בעלויות ביטוח ותיקונים - ומשווים מול עלות אחזקה של רכב ליסינג, מקבלים חיסכון של כ10000 ש"ח בשנה. וזה לפני שעלות הדלק נכנסה למשוואה.

 

ממש לא נכון ככל אצבע! רלוונטי למקרה שלך אבל לא ניתן להסיק מכך למקרה אחר.בחישוב שלי יצא הפסד של סכום דומה עם אני עובר ללסינג. הכל תלוי באופן השימוש ברכב. ובאלטרנטיבה המוצעת

ככול שהרכב צפוי לסוע יותר או שעיבוד הערך\תיקונים\ביטוח שלו גבוהים הליסינג משתלם יותר.

עם הרכב צפוי לסוע מעט והאלטרנתיבה היא רכב זול שאינו מצריך ביטוח מקיף או שהביטוח עבורו זול, ועיבוד הערך שלא יהיה נמוך (במונחים של כסף לא אחוזים, 20% מ30000 הם פחות מ10% מ150,000) עדיף ,כלכלית לא לקחת ליסינג.

משיחות עם אנשים רבים עם ליסינג, הרוב מעדיפים את הליסינג ביגלל שהוא מונע כאב ראש למי שלא אוהב להתעסק עם הרכב. עם יש תקלה מרימים טלפון וזהו. לא צריך לרוץ למוסך להתנהל יום יומיים ללא רכב וכ"ו.

 

ד"א כשבאים לחשב עלות יש להחשיב את הפגיעה בתנאים הסוציאלים. הרבה פעמים ההשתתפות של המעסיק היא ע"ח הפנסיה ואז זו פגיעה קשה כי הפנסיה צוברת ריבית למשך עשרות שנים.

פורסם

אין שום קשר בין החיסכון לעובד ובין הליסינג.

 

החיסכון לעובד בשל השווי מס יהיה אותו הדבר גם עם החברה תקנה את הרכבים בעצמה וגם אם היא תקח בליסינג.

 

לליסינג ישנם שני יתרונות:

 

1. יתרון המימון - אומנם ניתן לקחת הלוואה מהבנק אבל עסק צריך לתת ערבויות על 120% מערך ההלואות שהוא לוקח ולפעמים זה בעייתי.

 

2. כאבי הראש - להחזיק רכבים של החברה זה בעייתי, לדאוג לשלוח לתיקונים, רכב חליפי אם יש קילקול, ביטוח ותאונות והכי גרוע מכירה בעייתית של הרכבים.

 

3, הובלת עלויות - הליסינג יכול לספק את אותה הסחורה לחברה בעלות זהה ולהרוויח וזאת עקב העובדה שהעלויות של חברות הליסינג נמוכות יותר. החל מהעובדה שהן מקבלות הנחה על הרכבים - עד 20%, ממשיך ביעילות הטיפולית שלהן - ייבוא חלפים עצמאי והסכמים עם מוסכים, קל יותר לטפל ברכבים שיש כמות גדולה וניתן להעסיק בדיוק את העובדים הנדרשים לאסוף ולהחזיר את הרכב. והמכירה מסודרת באופן יעיל ואפילו במחירים סבירים (רכב ליסינג שווה יותר מרכב "חברה")

פורסם

ממש לא נכון ככל אצבע! רלוונטי למקרה שלך אבל לא ניתן להסיק מכך למקרה אחר.בחישוב שלי יצא הפסד של סכום דומה עם אני עובר ללסינג. הכל תלוי באופן השימוש ברכב. ובאלטרנטיבה המוצעת

ככול שהרכב צפוי לסוע יותר או שעיבוד הערך\תיקונים\ביטוח שלו גבוהים הליסינג משתלם יותר.

עם הרכב צפוי לסוע מעט והאלטרנתיבה היא רכב זול שאינו מצריך ביטוח מקיף או שהביטוח עבורו זול, ועיבוד הערך שלא יהיה נמוך (במונחים של כסף לא אחוזים, 20% מ30000 הם פחות מ10% מ150,000) עדיף ,כלכלית לא לקחת ליסינג.

משיחות עם אנשים רבים עם ליסינג, הרוב מעדיפים את הליסינג ביגלל שהוא מונע כאב ראש למי שלא אוהב להתעסק עם הרכב. עם יש תקלה מרימים טלפון וזהו. לא צריך לרוץ למוסך להתנהל יום יומיים ללא רכב וכ"ו.

א. דיברתי על המקרה הפרטי שלי. אני בהחלט חושב שכל אדם שעומד בפני החלטה כזאת צריך לשקול היטב את השיקולים הכלכליים שלו, ולא להסתמך על מה שהתאים פעם לאבא של איזה צביקה-פיק אחד (שמבין בכלכליות אחזקת רכב כמו שהוא מבין במוצרי הגיינה נשית, אם הוא מחזיק 205 מזדקנת).

 

ב. גם החיסכון בכאב ראש שווה הרבה כסף. הפסד של יום עבודה שווה לחלק מהאנשים הרבה כסף, התחושה שמקבלים שיוצאים ממוסך ישראלי טיפוסי לא חיובית במיוחד ועוד לא דיברנו על הכאב ראש במכירת הרכב - הפסד של עוד כמה ימי עבודה על בדיקות לרכב ועשרות טלפונים מילדים שרוצים לקנות רכב ממודל 2003 במחיר של אונו 89.

אז נכון, לי ולך לא אכפת להתעסק עם זה - אבל רוב האנשים ישלמו עוד כמה שקלים בחודש ויחסכו את הבלאגן.

 

ג. אף אחד לא קונה רכב זול. רכב קונים בשביל להוציא לשכן את העיניים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כפי שמתם לב אני מדבר על ליסיניג פרטי לא קשור לעבודה או לחברה,

ראיתי שהרבה אמרו פה שברגע שאתה נוסע הרבה אז זה משתלם,

אבל לא הבנתי למה?

נגיד שבדקתי אז ברגע שאתה נוסע הרבה אז מחירים ממש שערוריתיים!

הם לוקחים על טיפולים ועל ביטוחים כפול 3 ממש שאני משללם בשוק?

 

הרכב אמור לעבור 45K +- בשנה,הביטוחים שהם רוצים זה כפול שלוש ממה שאני מקבל!

וזה עוד בכלל בלי שניסיתי לקבל הצעת מחיר על טיפולים אני יענו רק בררתי על מימון..

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

ליסינג פרטי או מימוני הוא למעשה הלוואה. הרכב הנרכש משמש כביטחונות להלוואה (ניתן למכור אותו במידה ולא עומדים בתשלומים)

מכיוון שמדובר בהלוואה לכל דבר יש לבדוק אותה כלכלית. פנה לבנק ובקש הלוואה לאותה מטרה (גם הבנק יכול לשעבד את הרכב לצורך ערבון). בדוק היתב מה הם התנאים הנלווים להלוואה, האם אתה חייב לבטח את הרכב אצל סוכן ספציפי היקר יותר מהשוק וכ"ו.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ. יש לי שאלה לגבי הליסינג.

מחישוב שנעשה יוצא שיש אצל מישהו במשפחה שלי שיוצא שהוא משלם על הרכב הפרטי שלו כ700 שקל כל חודש(כולל ביטוחים ותיקונים, לא כולל דלק).

הוא מעוניין לדוגמא לקחת סובארו אימפרזה/קורולה בליסינג פרטי. האם הליסינג הפרטי כולל במחיר החודשי הכל? ז"א תיקונים וביטוח או לא?

ועוד דבר, לאותו מישהו מהמשפחה יש עסק פרטי(הרכב לא משמש לעבודה לצורך העניין) האם יש אפשרות להוציא הנחה על הליסינג בכך שלרשום את הרכב כרכב של חברה או משהו כזה?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ב 700 שקל בחודש הוא יכול לקבל כינים.

 

החברה שלי שלוקחת מאות מכוניות מניו קופל מקבל פורד פוקוס בערך ב 2200 ש"ח לחודש כולל הכל חוץ מדלק.

 

לכל חברת ליסינג יש את הביזנס שלה, חלק כוללות ביטוחים ותיקונים במחיר החודשי וחלק לא (נהוג שכן). לליסינג לא אכפת אם הלקוח הסופי הוא פרטי או חברה. חברה פשוט לפעמים לוקחת יותר מכוניות ואז יכולה לדרוש הנחות, מה שפרטי לא יכול לרוב לעשות.

 

היתרון יהיה שאם חברה היא לקוח הליסינג, היא תוכל להתקזז על המע"מ.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מחישוב שנעשה יוצא שיש אצל מישהו במשפחה שלי שיוצא שהוא משלם על הרכב הפרטי שלו כ700 שקל כל חודש(כולל ביטוחים ותיקונים, לא כולל דלק).

?

לדעתי הוא משלם קצת יותר.

מה לגבי ירידת ערך של הרכב (אם הוא חדש) והזמן האבוד במוסכים?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...