Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בדיוק. כמו כן - מתחת לפקקי הפליז (לא האדומים מהפלסטיק) יש לך שני ברגי אלן שמהווים ברזים למעבר הגז - אחרי החיבור יש לפתוח אותם.

להקפיד על אטימה מלאה אחרי הFLAIR , אחרת הגז יברח. לבדוק עם מים וסבון כלים (שלא יוצאות בועות)...

אצלנו בבית ספר לימדו שצריך להוציא אוויר מהצינור

וחוץ מזה את הברז צריך לפתוח עד הסוף ולסגור סיבוב אחד [מה שניקרא מצב "מרחף"]

פורסם

עדכונים:

ביקשתי ממה בעלי מקצוע הצעת מחיר לחיבורם של צינורות הגז בלבד(כל שאר עבודות הקידוח וכו' עלי), ולא הצלחתי לרדת מ700 ש"ח.

אני בהחלט מבין את בעלי המקצוע שלא מוכנים" שיבאו למסעדה שלהם עם סנדביץ' ויבקשו לחמם" אבל מה לעשות שאני לא בעל אמצעים רבים כל כך, ולכן אני אבקש מאיזה שהוא מכר שיעשה לי את הFLAIR ואני בכל זאת יתקין את הגז בעצמי.

נקווה שיהיה בסדר ואני יעדכן בהמשך.

 

אגב מישהו יודע מה זה אומר לגבי אחריות(לא שזה מה שישנה את דעתי אבל בכל זאת)

:agrue:
פורסם

תודה רבה חיים, הסתדרתי מצויין בסוף.

מכר של המשפחה שעבד עם התקנות פעם השאיל לי אתה הסט, הסביר לי בפרוטרוט איך לעבוד איתו, ומה עוד צריך לעשות. אם מישהו רוצה או מכיר אתר שעוסק בדברים כאלו אני אשמח לפרט בדיוק איך אני עושה את זה כפרויקט מצולם, כדי שאנשים לא יתקעו כמו שאני נתקעתי

:agrue:
פורסם

טוב, עידכונים.

 

חיברתי את כל החיבורים כמו שצריך, היתה לי בעיה שברז גז אחד לא נפתח מכיוון שההברגה שלו נדפקה, אבל התגברתי גם על הבעיה הזו, ובשעה טובה הכל דופק כמו שצריך, המזגן מקפיא וחסכתי אלף ש"ח ביום עבודה.

 

אם מישהו ירצה עזרה אני אשמח לתת עצות.

:agrue:
פורסם

גם אם אין לך תיעוד מצולם, אשמח אם תפרט את השלבים בביצוע העבודה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

טוב, אני זכאי לאחריות, כי גיליתי שאח של חבר שלי הוא מתקין מורשה, ולא אכפת לו לחתום לי.

 

אין לי צילומים מפורטים, אבל זה לא כזה מסובך, מה שצריך זה לחבר את כבל החיבור ליחידה הפנימית(הDATA בין שני היחידות) לתלות את היחידה הפנימית. במקום להוציא את הצינורות(ניקוז חשמל וגז) החוצה. ולחבר את צינורות הגז ליחידה הפנימית(אין בה גז, אולי רק אוויר יבש).

החיבור נעשה כך: מלבישים את האום על הצינור, מפשילים את הצינור לצורת קונוס(עם המכשיר המיוחד) וסוגרים את האום על ההברגה בעזרת כח היד + כרבע - חצי סיבוב בעזרת כלים.

 

 

לאחר מכן עושים את אותם חיבורים ליחידה החיצונית, כאשר בצינור העבה לא ליסגור את האום עד הסוף, לפתוח את הברזים של הגז ביחידה החיצונית לחצי דקה (האוויר מהצינורות יוצא) ולהדק את האום של הצינור העבה.

 

אני מצטער שאני לא מספיק מפורט, מקווה שאני מובן, בכל מקרה אשמח לענות לשאלות מנסיוני

:agrue:
×
×
  • תוכן חדש...