Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול במהלך נסיעה שגרתית כאשר העברתי להילוך שני ההילוך לא נכנס והשמיע רעש לכן לא ניסיתי בכוח והכנסתי לשלישי הילוך שלישי נכנס חלק וכאשר העברתי לרביעי הרגשתי שהוא לא נכנס עד הסוף אך הוא היה משתלב וממשיך להאיץ אך במהלך הנסיעה כאשר היתי מעביר לרביעי ומשלב קלאץ ההילוך היה קופץ החוצה הילוך חמישי גם נכנס חלק וכמו כן גם רוורס

 

לסיכום הילוכים ראשון שלישי חמישי ורוורס עובדים בסדר גמור

אך הילוכים שני ורביעי אינם מתפקדים

הרכב המדובר הוא פיגו 306 1.4 מודל 96 עם 101 אלף קילומטר

 

אם מישהו יודע מה הבעיה ויש לו מקום מומלץ באזור המרכז אודה על כך

turbo forever

פורסם

ע"פ תיאורך זה מצטייר לי כמו שטנגה תקולה. (שטנגה=המוט המקשר בין ידית ההילוכים לבין הגיר)

 

יתכן שצריכה כיוונון, החלפה...

 

ובמחשבה שנייה, יתכן שכל מנגנון של הידית הילוכים עצמה צריכה איזה חיזוק/שיפוץ.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

ביקרתי אצלו היום בבוקר והוא שיחק שם עם השטנגות ושימן אותם לבסוף לקח 100 ש"ח על הזמן (הוא השקיע קצת יוצר מחצי שעה שהוא לקח את הרכב לסיבוב ופירק את הפילטר אויר כדי להגיע לשטנגות)

בקיצור שרות אדיב ואמין ולא מרח אותי בסיפורים וישירות לאחר הסיבוב ידע לומר שהתיבה תקינה והבעיה שטנגות

באמת אדם נחמד ואמין ואני חושב שזהו בהחלת מקום שאשמח לחזור אליו לטיפול ברכב

רפי האם מוסך זה מוכר בתחום וידוע כבעל מקצוע טוב גם בשאר מכלולי הרכב?

turbo forever

פורסם

יש לי המלצה (כמובן אם זה לא עלה לפניי כבר), תכין רשימה של בעלי מוסכים וחשמלאים בקיצור הכל לרכב ותפרסם בפורום - ושיהיה דביק. כל מי שאי פעם יחפש יהיה הכי קל וטוב...

 

שוב תודה יצאת גדול פעמיים כבר (לפי מה שראיתי, למרות שאני בטוח שיותר)...

כבר אין קליאו - אין 206 GTI - ואין R750 - יש איביזה ורוצה חזרה את הסוזוקי!!!! :twisted:

פורסם

גם לי היית בעיה כזאת ובגרסה של 1.4 זה קצת שונה זה לא השטאנגות הרגילות אלא מוט ארוך אחד מידית ההילוכים ושתיים קצרים מאוד כדי לקבל זוית נכונה לגיר ומתחברות למין מנוף בורר הילוכים

 

הבעיה היית שבגלל שהוא משומן הוא מתמלא במלא לכלוך שנדבק שמפריע לבורר לתפקד ולזוז בחופשיות

בכל מקרה פירקתי ניקיתי רק עם מברשת וההבדל היה שמיים וארץ.

×
×
  • תוכן חדש...