Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני ו-10G,בנוסח המזרח התיכון.


ELI172
שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קטע מתוך מכתב נוקב ששלחתי למנהלי ערוץ 10 ב-22.6.03,לאחר שהצלחתי להתברג ולהשתתף בתוכנית 10G,התוכנית שבה אני משתתף,תשודר מחר (24.6.03) בערוץ 10 בשעה 21:00.

ביום רביעי (18.6.03) הוזמנתי לאתר הצילומים ביקום לשם השתתפות בתחרות שהפרס בה הוא רכב מדגם סובארו אימפרזה STI שמספרו 23-300-32.

בהגעתי למקום הצוות היה בהפסקת צהרים ומייד לאחריה החל בהתארגנות לצילומים.ניסיון להתניע את הרכב ע"י צוות התוכנית כשל ומספר מאנשי ההפקה והצלמים החלו לדחוף אותו ללא שום ניסיון להבין היכן התקלה(לא נפתח מכסה המנוע אפילו פעם אחת) עד להתנעתו,תהליך זה חזר על עצמו ארבע פעמים בשעתיים מבלי שאף אחד יתהה על המצב המכאני של הרכב.לפניי היה בחור שהתכונן לצילום התוכנית עם חיים צינוביץ' שלפתע קפץ מנהל מגרש ההחלקה ביקום

וצעק :"יש פה קונוס אחד יותר מידיי",המפיקה ענת ששמעה אותו מיהרה לגשת אליו ולטעון לטעות מצדו,אני התרחקתי מעט מהשניים הנ"ל כדי לתת להם לנהל שיחה,כך שאוכל לשאול את מנהל המגרש לאחר שיסיימו,מה פשר העניין.

ענת לחשה לו מספר דברים ולאחר מכן הלכה.אני ניגשתי למנהל המגרש

ושאלתי :"באמת יש קונוס אחד יותר מידיי?",ומנהל המגרש ענה :"לא, לא,זה אני התבלבלתי,הרכב הסתיר לי קונוס". אני :"אז אם ראית אחד יותר מידיי ועד אחד שהוסתר אז יש בעצם שניים יותר מידיי",מנהל המגרש המבולבל :"עזוב,לא משנה,טעיתי וזהו".אני כבר הבנתי שהמפיקה ענת השביעה אותו על מעיין קשר שתיקה להרגעת הרוחות.לא וויתרתי והתחלתי לשאול אנשים מצוות ההפקה,כמובן שאף אחד לא ידע או לא רצה לומר כמה קונוסים אמורים להיות,אך המפיקות שראו שאני מנסה לברר הורידו את הקונוס העודף,לכאורה מבלי שהראה.חיים צינוביץ' עולה ומצליח לסיים בזמן של יותר מ-18 שנ',אחריו עולה המתחרה שלו לתוכנית(שגם שלח בזמנו מכתב זועם לרם לנדס) ומצליח לסיים את סיבוב הניסיון ב-14 שנ' עגולות.אני שעומד ליד מנהל המגרש הנבוך עדיין מן התקרית שומע את מכשיר הקשר שלו מצפצף וקריאה מגיעה מאחת המפיקות: "לפתוח ת'מים ,עוד ,עוד, עוד...",ואני המום.הרי גם כך המסלול היה רטוב,מה גורם לה לשנות את רמת החיכוך של המסלול לאחר שהמתחרה כבר עשה סיבוב ניסיון?,הוא כבר למד את התנהגות הרכב במגרש!,האם זהו ניסיון להכשילו לאחר הזמן המצוין שעשה?

בנסיונות השני והשלישי הוא מצליח להגיע לתוצאה של מעל 15 שנ' ונכשל בלהיות אחד מהשניים שיעלו לגמר.אותו מתחרה לאחר שיחה קצרה איתו מתברר לי כחובב מוטוריקה אמיתי וכמוני בעל ניסיון עשיר של נהיגה ברכבי ספורט ומכר של כל בורג בכל רכב.אני מנסה להבין איך צופית גרנט שמאבדת שליטה לכל אורך המסלול ובעלת ניסיון מוטורי אפסי הצליחה לסיים את המסלול ב-14 שנ' ,ואיתה כמעט באותו זמן אדם מבוגר מערד שהשתתף באותה תוכנית (מבלי לזלזל כמובן) ונראה נוהג בחוסר מקצועיות ובצורה מבולבלת.מגיעה תורי,אני בתוכנית עם הדוגמן\שחקן ליאון רוזנברג,ראשית הוא,מסיים את המסלול בזמן של מעל 18 שנ'.אני עולה לרכב ומגלה נורה של ABS דולקת,נורה המראה על תקלה במערכת הבלמים,ספק עם במכוון ספק עם תקלה (בסך הכל יש להוציא פיוז והמערכת מתנתקת),אני מרגיש שתיבת ההילוכים הרוסה לגמרי והמעבר מ-N להילוך ראשון גורר אחריו חריקה מזוויעה,מחכה לירוק ויוצא לדרך.הרכב מרגיש כאילו גוסס והמנוע מתקשה להגיב לדוושת התאוצה,כבר אני מבין שיש צורך בהרבה ברוטליות שכן הרכב עבר התעללות ואינו מטופל,עד כדי מצב של הזנחה פושעת (יעידו גם הדחיפות כדי להתניעו).עולה למקצה השני,הפעם עם מדידת זמנים.עומד ברמזור האדום,הפעם הרגל על הדוושה עד שמד הסל"ד מראה 3,500 סל"ד ורגל שמאל על הקלאץ'.ירוק,משחרר את הקלאץ' במהירות ושוב,המנוע נחנק והרכב כמעט נכבה (להזכירך,זהו רכב יחסית קל עם מנוע טורבו 265 כ"ס,כאשר פעולה כמו שלי היתה אמורה להעיף אותו קדימה כאילו היה טיל מונחה!).אני ממשיך ומגביר מהירות ,מגיע ליישורת ולוחץ על דוושת התאוצה,ממולי החליט הצלם לסכן את חייו ולהרוס לי את המקצה כאשר הוא מתיישב על ברכו בין מכשירי המדידה,במסלול החלקה כאשר אני 30 מ' ממנו ומתקרב במהירות!.לא משנה לאן הוא היה בורח,אם הייתי מאבד שליטה הוא היה משלם בחייו ! אני בולם מעט ותוך כדי שהוא זז,אני עובר את קו הסיום(במקום היה חובש יחיד שכבר רצה ללכת הביתה ולא נכח במקום שום רכב חילוץ למקריי חירום,שזה לבדו חמור מאוד).אני מעיר לאחד מאנשי הצוות שנהרס לי מקצה ולא יתכן שצלם יעמוד באמצע מסלול שהחיכוך בו הוא בערך 0.2 (אפילו פחות מאשר על קרח).אני מקבל תשובה של :"לא נורא יש לך עד ניסיון" ובקשה מהצלם המפריע במכשיר הקשר :"תזוז מהמסלול,הוא פוחד עליך"(בגיחוך).אני מרגיש באותו רגע שממש חבל שתוכנית עם פוטנציאל כה גדול לכבוש את מצעדי הרייטינג נראית כמו פרוייקט מגמת קולנוע של כתה ט' ואני מתחיל להצטער שאני משתתף בתוכנית מתוך ידיעה שלאף אחד לא איכפת שם בכל הקשור להגינות ולבטיחות,שכן חיי אדם יקרים יותר מכל דבר אחר ורק יובל מלמד נראה המום אך כאילו השביעו אותו להגיש תוכנית ולשתוק,אני רואה במבט שלו אליי שמשהו מאוד לא בסדר אבל הוא לא מדבר.המקצה האחרון,אני עם רגל על הקלאץ' ורגל על דוושת התאוצה עד ל-4,000 סל"ד !!! (מתוך מגאזין "אוטו":צריך להיזהר שלא להגיע לאותה מדרגת כוח מעל 4,000 סל"ד,או אז מושלחים 35 קג"מים בבת אחת לאספלט והפגוש של המכונית שלפניכם יתקרב הרבה יותר מהר מאשר תצפו")הפעם,אני אומר לעצמי,אין סיכוי שגם סוסיתא תרצה להיכבות.אור ירוק ואני משחרר את הקלאץ' במהירות,כאשר לתדהמתי הגוברת ממקצה למקצה הרכב פשוט רוצה להיכבות ואני נלחם כאילו עד לא המציאו את ההצתה האלקטרונית וצריך תפעול עם צ'וק,לוחץ על הדוושה כאילו אין מחר והרכב מתחיל לשתף פעולה,מהמקצה הקודם אני יודע שאם בתחילת הישורת שבסוף הסללום אני העביר להילוך שני אני אשפר את הזמן לפחות בשנייה וחצי,מנסה להעביר לשני ושוב ! אם לא הספיקו התקלות,הרכב פשוט לא מוכן לעבור להילוך שני,מסיים את המסלול ובדרך חזרה לנק' הפתיחה חושב שאולי לא לחצתי נכון על הקלאץ',מנסה להעביר הילוך בנסיעה איטית,ללא הצלחה,ההילוך עובר רק לאחר מאבק של כמה שניות ואז מסרב לחזור לראשון,הזמן שלי 15:12 שנ' מאכזבות (ובלי לזלזל,לא הגיוניות) לאחר הזמן שאותו קבעה צופית גרנט שספק אם יודעת מה הוא המושג סל"ד.אני מתבקש מצוות ההפקה לבצע עד אקט של השפלה כאשר מבקשים ממני ביחד עם שותפי הנחמד לתוכנית לבצע קרב איגרוף קצר שבסופו אני מנצח בנוק אאוט,אני באותו רגע מיואש (אבל מחייך כל התוכנית מהתרגשות וחוש ההומור של ליאון רוזנברג )ויובל מלמד מסתכל עליי במבט שאומר הכל.משהו כאן מסריח ומישהו דאג לעשות הכל כדי שאני וקודמי נכשל לאחר ששנינו פנינו לערוץ 10 עם תלונות דומות,לא במקרה צולמנו תוכנית אחר תוכנית ודחו את השתתפותי פעמיים לפניי כן בגלל "בעיות טכניות" (למרות שכן היו צילומים באותם הימים),תיאום מושלם (ואולי בגלל סיבה אחרת שלא נראית לעין,רייטינג אולי...).אני רוצה להבהיר לך שידוע לי שאיני מיכאל שומאכר ויש נהגים שנוהגים טוב ממני,אבל לידיעתך,בעברי הייתי נהגו של הרמטכ"ל בשירותי הסדיר,השתתפתי במספר קורסים של נהיגה מתקדמת\מירוצים וכמו כן באותו מסלול בדיוק השתתפתי בקורס נהיגה של השב"כ,מספר פעמים התבקשתי מהנהגים טובים ומנוסים לחלוק קבוצה בליגת הקרטינג והניסיון שלי בנהיגה על מכוניות מוקצנות מהירות וידניות מאוד גדול שכן אני בעלים לאחת ורב חברי גם כן,אז כאשר אני אומר שנראה לי תמוה עד כדי מצחיק ששליח פיצה על קטנוע,מבוגר מערד וצופית גרנט עקפו אותי ואת המתחרה השני בהפרש של שנייה וחצי אני מקווה שגם לך זה נראה מוזר.כמו כן בקשר למצבו המכאני המחפיר של הרכב אוכל רק לומר שבמגאזין הרכב "אוטו" לאחר מבחן שערכו לאותו רכב ספציפי (23-300-32) נאמר:"...אותו שיוט רגוע חשף את ההתעללות שעברה המכונית לפני שהגיעה לידי "אוטו" :חופשים בתיבת ההילוכים,קרקושים מהדיפונים,שריקת גלגלי שיניים לא אופיינית...",ניתן לומר שמאז (עבר חודש)לא רק שהתקלות לא תוקנו אלא הן החמירו והפכו את הרכב לבלתי ניתן לנהיגה (אלא אם כן המהירות באותו כביש היא עד 50 קמ"ש ויש לך צוות שיהיה מוכן לדחוף את הרכב כל 5 דק').פשוט לא יתכן שיהיה קונוס אחד (אולי יותר מאחד) יותר מידיי!,לא יתכן שינסו להעלים את זה!לא יתכן שפרס של 250,000 ¤ יחמוק ממתחרה בגלל טמטום של צלם שהפריע!ולא יתכן שרכב הפרס בגלל מצבו המכאני הרעוע יקשה על מתמודדים!

אני לא יודע מה עד נעשה שם כדי לגרום לתוצאות המוזרות (וכנראה שקריות!)אבל לי אישית נמאס מההתנהגות הברברית הזו ומההפקה העלובה הזו שלא טורחת אפילו לשים את הקונוסים במיקום מדויק ובהפרש שווה ביניהם!(לאחר שצינוביץ' ומלמד הפילו אותם)

אין בהערותיי לפגוע בך אישית,אני מודע לכך שאם אתה או דמות אחראית אחרת בערוץ הייתם נוכחים בצילומים הכל היה נראה אחרת,מספיק לראות את התוכנית ואת חוסר התיאום בין הדיבור לתנועות השפתיים או את איכות הצילום כדי לדעת שגם אני ללא כל ידע קודם יכול לעשות תוכנית יותר מקצועית ושרבים מן הצילומים נראים כצילומים של צלם חתונות (את ההערות האלה ועד הערות קשות בהרבה אפשר למצוא בכל מגאזין שסיקר את התוכנית ובכל פורום רכב באינטרט שבו הגיבו צופים על ההפקה).אני כבר הבנתי שרמאות היא שם המשחק בתוכנית הזו וקונוסים לא נוספים במקרה בתוכנית שמשקל הפרס שלה הוא כה גדול,אולי כדאי להכין למפיקות פתק עם כמות הקונוסים הנדרשת!(מנהל המגרש ,מסתבר,כבר יודע כמה יש...).

 

התשובה שקיבלתי בינתיים עד לרגע הכתיבה מדמות מרכזית בערוץ (שמו שמור במערכת):"אני המום ומצטער מאוד,אני אלמד לקחים על פעולת צוות ההפקה לפרויקטים באים בהמשך"ולמרות שיחת טלפון נוקבת נצידי,עדיין אין כל כוונה לערוץ לתת לי הזדמנות נוספת וכנראה שלאחר 10 מצולמים כאשר אני ה-9 ורק שנייים שודרו זו לא מקריות שרוצים שאני ישודר מחר כדי שהערוץ יוריד אותי מגבו שהרי את ההודעה על השידור קיבלתי רק היום!(צירוף מיקרים?לא נראה לי!).מחר ערוץ 10 ב-21:00

 

אזהרה!השימוש בכתוב הוא לשימוש פרטי בלבד ואין להעביר אותו לגורמים פירסומיים שכן אז אני אצטרך למכור את הקליאו לצרכי הגנה במשפט להוצאת דיבה,הרצון שלי לפרסם את הדבר נובע מאמון שאני נותן בכל חבר פורום שכן כולנו שותפים למאבק בחוסר המוטוריקה הישראלית ולסודות כאלו או אחרים,תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תדאג, ממה שהבנתי - המכונית כל כך גמורה, שהשווי היחיד שלה שמגיע ל250 אלף שקל - זה שווי התיקונים שידרש הזוכה להשקיע.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם רוצים להגיד לי שהאוטו שמתחרה הוא האוטו שהמנצח יקבל?!

חחח...זו בדיחה מאוד גרועה...ועצובה.

האוטו במצב יותר גרוע מאוטו ליסינג שעיוור נהג עליו. :shock:

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם איכפת לך מכך שזה לא יעבור הלאה לגורמים לא רצויים אולי כדאי להעביר לאוף-טופיק כך שרק חברי הפורום יוכלו לקרוא ולא כל אחד .

 

וגורם לא רצוי לא יכול להיכנס לאופ-טופיק...כולה צריך להירשם.

בכל אופן הדבר מקומם ומעצבן..הצורך ברייטינג גרם לשתן של המפיקים לעלות לראש, שמים קצוץ על כל העולם העיקר שהם יקבלו את שלהם.

צופית גרנט צריכה קצת לנקז להם את השתן... :D

החיים הם סחיטה של המצערת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב (למרות שאני לא עורך דין)

אבל אפשר לתת על זה תביעה יצוגית שלך ושל השאר המתחרים.

כי הרי כמו לפי הפירוט שלך לא כל המתחרים מתחילים מאותה "נקודת זינוק" שווה (כלומר לשליח פיצה היה את הרכב פחות הרוס לעומת שבטח לאחרון עוד הרכב יכבה באמצע)

 

וכמו שציינת הSTI הזאת היא רכב מבחן של סובארו וכל מי שרצה היה ליכול "לקרוע לה את הצורה"

 

ואחרי "שתזכה" בו תצטרך כנראה מכספך לחזק אותו כי הרי כמו שהם טוענים תקבל "STI חדשה" "מפלצת הטורבו" 2 אלופות העולם בראלי (מתי בדיוק?)

ועוד שלל שיבוחים של מערכת כיתה 10G :roll:

 

תודה מראש

אלי

 

נ.ב לפעם הבאה אלי, תכתוב פחות אם אפשר :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת חוצפה לשמה, חבל שזאת עוד דוגמא לתרבות "ישראלית" חאפרית

חבל לי שתוכנית עם פוטנציאל מאד גדול באמת יצפה מאכזבת בכל קנה מידה אפשרי שקיים.

 

אפשר לסכם את הנ"ל במילה אחת, ביזיון

 

ובנוסך אני חושב שלא רק כדאי, אלא גם חובה לשלוח תגובה זו או דומה על התכנית

לעיתונים, ובעיקר לעיתוני הרכב.

 

לא שאני חושב שזה ישנה משהו, אבל צריך איפשהו להעביר לאנשים כאלה שזאת לא הדרך

למשוך אנשים לראות תוכנית טלויזיה.

שששששששששירוקו אדומה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניסיון להתניע את הרכב ע"י צוות התוכנית כשל ומספר מאנשי ההפקה והצלמים החלו לדחוף אותו

 

איזה בושות!!!

אם הם באמת מזניחים את ה"מכונת הנהיגה" הזאת זה ממש פשע (צער בעלי מכוניות).

 

אני בטח ובטח שהייתי יורד להם לנשמה בכל דרך שאני מכיר. :mad:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,

 

יש לפי דעתי מסקנה אחת מאוד חשובה מכל הסיפור הזה (חוץ מזה שישראלים בכלליות וצוות ההפקה של 10G בפרט הם חאפרים בטירוף),

 

והמסקנה המתבקשת היא:

 

יפניות לא אמינות!!!

 

 

 

 

 

 

:lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מושחטים נמאסתם

 

אלי תשקול ברצינות לתבוע את ערוץ 10 תתיעץ עם עורך דין בקשר לכל הרמאות וחוסר ההגינות

בתוכנית

 

 

נ.ב מה שלום האוטו אני מקווה שסידרו לך את הרעש שהיה לך לפני כמה חודשים

אם אתה לא זוכר ראיתי אותך במוסך אני עם הקליאו ספורט MK2

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע אלי לפי מה שאמרת פה ללא ספק זה קומבינה אחד גדולה לא הגיוני בכלל שנהג

מנוסה כמוך מאשר איזה צופית גראנט תעשה תוצאה כזאת.

אני רק יכול להגיד כמו כל דבר במדינה הזאת גם זה משתייך לקומבינות למינהם :x

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...