Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני ו-10G,בנוסח המזרח התיכון.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רגע רגע..הזוכה מקבל STI חדשה, לא??

לא ממש חדשה אלא זאתי מהסידרה.

שהיא ממש לא "כחדשה" לפי מה שהבנתי .

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אליה, הם באמת ממש חארות.

 

כנראה יש פה משהו מסריח בדמות - הבן-של-אחות-של-דודה-של-

הבת-של-הסבתא-של-האמ-אמ-אמא-של-המפיק-הבן-ש-ר-מ-ו-ט-ה,

משתתף בתוכנית, והוא יזכה באסתי הנכספת

 

 

:mad:

 

אלי, משתתף בצערך, באמת חוסר צדק,

וראוי להגיש נגדם תביעה משפטית.

 

הגיוני אפילו שיש גוף יצוגי מיוחד לזה בדמות פיקוח על השידורים או משהו בסגנון...

 

בכל אופן, על תיקח קשה, ותכניס באמא שלהם!!!

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אולי שווה ללכת עם הסיפור לאחת מתוכניות התחקירים הרבות שיש בערוצים אחרים, אני לא מתמצא מי משדר מה אבל גדעון רייכר , רפי גינת אמנון לוי וכל העלוקות שחיים מסיפורים כאלה.

 

 

דר"א, לשמחתי לא ראיתי את התוכנית אאבל, אי אפשר לבדוק את כמות הקונוסים במסלול דרך הטלוויזה ?

פורסם

איך חיים צינוביץ וצופית גרנט הגיעו בכלל לתחרות ? זה היה ברור שידוענים משתתפים ?

זה היה חלק מהתחרות ?

 

או שהם ענו נכונה על השאלות כמו כולם..

 

מעניין ..

 

 

בושה וחרפה, גם כשמנסים לעשות דבר טוב, תמיד יהיה מעורב קמצוץ של שחיתות.

 

זה לא להאמין.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

דבר ראשון -

 

אי אפשר לפנות לבית משפט - בית המשפט לא דן בענייני משחקים והגרלות (וזה נכנס לגדר הסעיף).

 

דבר שני -

אי אפשר לתבוע את אלי על המכתב הזה.

עומדת לו הגנה של תום לב ועניין לציבור.

 

דבר שלישי -

ידעתי למה אני בכלל לא מנסה להתקשר לתכנית... הבטחות כל כך גרנדיוזיות הן מתכון בטוח לנפילות מרהיבות

 

דבר רביעי -

אני לא מקנא בזוכה.

עלויות תיקונים, ביטוח.... אחרי הזכיה ב- 10G הוא יצטרך לזכות ב"מליונר".

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

לדעתי התגובה לנאמר כאן בפורום ג'יפ טריפ זקוקה לתגובה !

 

http://www.jeeptrip.co.il/page.aspx?div=Forums&group=1&item=269945

 

תגובה מס 1.

 

מה שנקרא "עניים עצומות לרווחה"

 

אני מצטט : "מבלי להכנס לתוכן הכתבה ולדברים שנכתבו שם, כבר לפני שנים נאמר:"הנייר סובל הכל".

אבל בנקודה אחת כן אגיב-מערכת מדידת הזמנים והקונוסים.

מערכת מדידת הזמנים אשר פותחה ע"י חברתו ונתרמה לתכנית עובדת באופן אוטומטי לחלוטין. מרגע הפעלת המערכת נדלק הרמזור האדום. לאחר כ-10 שניות הרמזור מתחלף באופן אוטומטי לירוק ומפעיל את מד העצר. מד העצר נעצר רק לאחר שהרכב חוצה את קו הסיום בשיטת ה"פוטו-פיניש" שנהוגה בכל העולם.

לגבי הקונוסים:

הקונוסים הוצבו במרחק של 13.5 מטר אחד מהשני. המרחק נמדד ע"י מכשיר טוטאל סטיישן של LEICA שפשוט קשה לחשוד בהם שהם מזייפים.

לגבי המצאותו או חוסר המצאותו של קונוס נוסף. (הכוונה היתה לגיחוך)

באמת חבל שיש אנשים שלא יודעים להפסיד בכבוד.

קצת דוגמאות? בבקשה:

אני הייתי הנהג של הרמטכ"ל והוא שליח פיצה.

צופית גרנט לא יודעת לנהוג, האדון מערד פשוט זקן מידי.

 

חבל שזו התרבות הישראלית

 

רוני"

 

 

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/3012379.JPG

D

פורסם

איזה **י זונות **ס אמא שלהם :mad::mad::mad::mad:

אני במקומך הייתי שולח את המכתב הזה לכמה עיתונים, וכלבוטק או אמנון לוי ושות. זה פשוט לא יעלה על הדעת כזאת חאפריות רק במדינת ישראל.

ומישהו יכול להסביר לי איך צופית גרנט עשתה 14 שניות? היא בכלל יודעת איפה נמצאת תיבת ההילוכים ומה זה דוושת גז?.

מה שRS6 אמר זה נכון מאוד, לפי דעתי אחד המשתתפים הוא חבר\בן דוד \קרוב של המפיק ולכן זה פשוט תחרות מכורה.

 

 

FIAT מעוצבן מאוד. :mad:

פורסם
לדעתי התגובה לנאמר כאן בפורום ג'יפ טריפ זקוקה לתגובה !

 

http://www.jeeptrip.co.il/page.aspx?div=Forums&group=1&item=269945

 

תגובה מס 1.

 

מה שנקרא "עניים עצומות לרווחה"

 

אני מצטט : "מבלי להכנס לתוכן הכתבה ולדברים שנכתבו שם, כבר לפני שנים נאמר:"הנייר סובל הכל".

אבל בנקודה אחת כן אגיב-מערכת מדידת הזמנים והקונוסים.

מערכת מדידת הזמנים אשר פותחה ע"י חברתו ונתרמה לתכנית עובדת באופן אוטומטי לחלוטין. מרגע הפעלת המערכת נדלק הרמזור האדום. לאחר כ-10 שניות הרמזור מתחלף באופן אוטומטי לירוק ומפעיל את מד העצר. מד העצר נעצר רק לאחר שהרכב חוצה את קו הסיום בשיטת ה"פוטו-פיניש" שנהוגה בכל העולם.

לגבי הקונוסים:

הקונוסים הוצבו במרחק של 13.5 מטר אחד מהשני. המרחק נמדד ע"י מכשיר טוטאל סטיישן של LEICA שפשוט קשה לחשוד בהם שהם מזייפים.

לגבי המצאותו או חוסר המצאותו של קונוס נוסף. (הכוונה היתה לגיחוך)

באמת חבל שיש אנשים שלא יודעים להפסיד בכבוד.

קצת דוגמאות? בבקשה:

אני הייתי הנהג של הרמטכ"ל והוא שליח פיצה.

צופית גרנט לא יודעת לנהוג, האדון מערד פשוט זקן מידי.

 

חבל שזו התרבות הישראלית

 

רוני"

 

 

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/3012379.JPG

אותו אידיוט שכתב את זה יכול לזכות רק לרחמיי.הסיפורים והטענות על הגינות התוכנית רבות ומרובות עד משלב הטלמסר,שזה היה סיפור אחר לגמריי שעד מספר אנשים רבים (כולל רוני :wink: ) יכולים לספר לכם עליו.מוזר שבין שני הקונוסים הראשונים נדרשו לי 18 צעדים ובין השני לשלישי 15.אני לא מספר כדי להוכיח או להצדיק את ההפסד,להפך אני מספר את זה כדי שתדעו שלכל המתחרים שצולמו באותו יום (5 מתחרים בערך!),כולם השיגו תוצאות גרועות והתוצאה הכי טובה לאחר צילום 9!!!תוכניות היא של צופית גרנט ושל אותו אדם (שכנראה לפי נהיגתו,חסר ניסיון)מערד.לא טענתי לחוסר תקינות של המכשור המודד ואם הובן כך אז אני מצטער.אני בטוח שכל תא המטען עדיין מלא בטביעות אצבעות של הצוות מהדחיפות המרובות.מלבד זאת כל מי שמעונין יכול לפנות לאותו מנהל מסלול ולשאול אותו.השאר כמובן יכחישו.

פורסם

פאאאאאאאאאק!

 

תקשיב לי טוב טוב!

חאפריות זאת תכונה בטבע האדם! ומי שלוקה בתכונה זו כדוגמתם - לא יהיה קשה להפיל אותו על אי אילו תקלות שביצע בדרך לתכנית הזאת בבקשה ממך תנסה.

 

יואאוו, אני מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם על מנת להפיל אותם וחזק הכי למטה שיש.

La Bellezza Non Basta

×
×
  • תוכן חדש...