Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אלטרנטור של כ 190 אמפר.

הרכב הוא גולף שנת 00-עד 02. בחיפושים אחריו ברגע זה ממש.

 

אני מבקש עזרה. ממ י שיודע על מקומות שמוכרים אלטרנטורים כאלו.

 

תודה אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אלטרנטור של 190A צריך להיות תחנת כוח ואיני מאמין שקיים כזה. 120A יותר סביר שתמצא.

בברכה - רפי לין :-)

שלום,

אלטרנטורים בהספק כזה בדרך כלל משמשים את תחום הספנות לכן צריך לאתר עסק המתמחה בתחום ואין כל בעייה (מבחינת יכולת טעינה), עלויות זה סיפור אחר...

 

מריוס

פורסם

בוקר,

 

התשובות שקיבלת מרפי ומאלי נכונות מאוד.

בקובץ המצורף קיימת רשימה של אלטרנטורים שמתאימים לגולף.

120 אמפר זה המכסימום.

חיבור אלטרנטור שונה לרכב זו לא רק בעיה פיזית,יש להתחשב בעוד המון פרמטרים שהיצרן קבע.

אלטרנטורים שונים של יצרנים שונים מספקים בסל"ד X אמפר Y.

tmp.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

אלטרנטור גדול מדי, חשמלית, מהווה עומס מכני גדול על המנוע ועל רצועת הנעת האלטרנטור ולכן לא יתכן אלטרנטור של 190A במכונית נוסעים רגילה. בדרך כלל קצה גבול יכולת רצועות הנעת אלטרנטור הרכב נוסעים, טנדרים ורכבי שטח הנו 120A וגם בהם הרבה פעמים שומעים חריקות ושריקות מרצועות המתבלות מהר. אני מאמין שפותח השרשור מפעיל מגברי מע' שמע בעלי צריכת זרם גבוהה, אך יש למדוד את צריכות הזרם ולפי זה להתקין אלטרנטור מתאים וחשוב גם שתהיה תפוקת זרם התחלתית גבוהה יותר בסל"ד סרק וסל"ד נמוך.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני יודע שקיים אלטרנטור כזה. של בוש לרכב.

והוא מותקן אצל משהוא מהפורום. בפולו. ! והוא 192 אמפר.

 

ונכון אני צריך את זה למערכת.

החלוקה שאני מעריך שתהיה.

30-40A צריכה של הרכב.

70A מונו בלוק

30A מגבר נוסף.

ובעתיד עוד 70A למונו נוסף.

ובלי קשר. אני רוצה להוסיף קיט קסנון. (כמה הוא לוקח חשמל??)

ושלא יהיה לי עומס על המערכת הקיימת.

 

ואני ירושלים.

ואין לי בעיה להגיע לצפון בשביל אלטרנטור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

רפי, אני רק אתקן אותך על משהו אחד.

אין בעיה להתקין אלטרנטורים חזקים זה לא סיפור מסובך מידי , לפעמים ניתן למצוא כאלו שישבו בצורה תואמת למקום המקורי ולפעמים ניתן להתאים אלטרנטור אחר גדול יותר ללא יותר מידי בעיות.

 

אצלי ברכב היה מותקן אלטרנטור של כ125A במקור הוא היה שייך מGMC סאוונה.

לפני כשבוע ימים החלפתי לו את הברגים לארוכים יותר, וכך היה ניתן לחזקו עוד קצת וכיום הוא עומד על כ140-145 אמפר.

מיותר לציין שהאלטרנטור המקורי שלי היה 55A.

פרט לכך, הוא מתחיל להטעין כבר על סרק (800 סל"ד) ולכן אין בעיה מיוחדת.

אצלי בוצעה התאמה של אוזן אחת קבועה,ואוזן נוספת למתיחה, בפועל יש 2 אוזניים קבועות ו1 למתיחה אך אני משתמש כיום רק באוזן קבועה אחת, שוב ללא תקלות...

כמוכן בוצעה אצלי התאמת פולי של האלטרנטור המחוזק לאותו גודל כמו המקורי, רק עם רצועה יותר מסיבית.

 

בפועל ישנם אלטרנטורים של בוש שמגיעים לכ190-195A, שמתאימים לגולף, ניתן למצוא אותם אצל "ד.ש שיווק חשמל" בשפלה 4 פ"ת .

אלי כבר ננתי לך קישור.

הם רוצים עד כמה שזכור לי, על אלטרנטור משופץ כזה של בוש, 1400 ש"ח.

או שניתן לקחת אלטרנטור של גולף(או כל VAG אחר שמתאים) רק של דיזל, הם בד"כ מגיעים כ120 אמפר, ולחזק את המקורי, יש מקום לעוד טיפה, אני בספק אם ל180-190 אמפר, אבל בהחלט בעוד כ15-20 אמפר יותר עם סליל חזק יותר(יגיע לכ140 אמפר)

וכמוכן,יש את האלטרנטורים של VALEO, מגיעים עם דיודות כפולות ואותם מאוד קל לחזק מסטנדרטי של בערך 90 אמפר, לאחד שיפיק כ140 אמפר ללא שינוי מבני.

הבעיה היחידה שהחלקים מאוד יקרים(לדוגמא מיישר של VALEO עולה כ800-900 ש"ח).

ולא משתמשים בחלקים לא מקוריים,הם לא עומדים בעומסים.

לצורך ההשוואה, אלטרנטור של סיטרואן קסנטיה חדש עולה 3000 ש"ח רק בגלל שזה של ואליאו, מקבילו של בוש יעלה כמחצית...

under construction..

פורסם

איזה אלטרנטור לטויוטה RAN X. אפשר להכניס.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...