Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסאב שייך לחברה בשם קליפורניה בום, לפי המוכר הוא בעל 1000W (תאמינו או לא, לא יצא לי עוד לבדוק).

 

 

איך החברה הזאת בגדול?

 

המגבר הוא כמו הקודם שהיה לי (BOSS BA-2900), עם 3 רמקולים מאחור 6X9, (כן, 3). 2 של קנווד ואחד של פיוניר באמצע.

 

 

מה אתם אומרים על השילוב הזה? (פעם ראשונה יוצא לי לראות 3 רמקולים בדש האחורי) ובגדול איך המגבר?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לחבר 3 רמקולים לשני ערוצים זה מטומטם

יש כמה אפשרויות

1. לחבר את כולם בטור בגישור - התנגדות גבוהה מדי ומטומטם באופן כללי

2. לחבר את כולם במקביל בגישור - התנגדות נמוכה מידי למגבר שלך

3. לחבר שני רמקולים לערוץ אחד ואת השלישי לערוץ השני - לא הגיוני ולא בריא למגבר

 

בכל מקרה זה לא הגיוני אתה רוצה סאונד סטריאו לא?

אז תנתק את הפיוניר

פורסם

3 רמקולים במגש האחורי זה פשוט טיפשי , כנראה שכוונת המשורר הייתה להוציא כמה שיותר ווליום מאחורה , אבל זה לא הדרך שעושים זאת

 

 

לגבי הסאב זה אכן מתוצרת סינית , אבל עם המגבר המתאים הוא מרעיד יופי את האוטו

 

 

סאב טוב לעומת זאת לא רק ירעיד את האוטו , אלא גם יתן את הבאס מדויק ובפאזה הנכונה

 

אם אתה אודיופיל אמיתי , מקסימום תמכור ותקנה סאב נורמלי

 

תגיד , מה קנית פולו ??!!!

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני לא מבין גדול במערכות, לא היה לי גם זמן לעבור על החיווט, אבל אתם אומרים שפשוט אני אנתק את הפיוניר וכאילו לא הוספתי אותו מעולם? לא צריך לגעת בחוטים אחרים? גם לי זה נשמע טיפשי...

 

הבן אדם אמר שעדיף להוציא את הפיוניר האמצעי בקיץ כי הוא יכול להשרף...לא יודע מה הוא רצה מהחיים שלי...

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אני לא מבין גדול במערכות, לא היה לי גם זמן לעבור על החיווט, אבל אתם אומרים שפשוט אני אנתק את הפיוניר וכאילו לא הוספתי אותו מעולם? לא צריך לגעת בחוטים אחרים? גם לי זה נשמע טיפשי...

 

הבן אדם אמר שעדיף להוציא את הפיוניר האמצעי בקיץ כי הוא יכול להשרף...לא יודע מה הוא רצה מהחיים שלי...

לפני שסתם מנתקים צריך לבדוק איך המשוגע הזה חיבר בכלל את הרמקולים

מה שצריך בסופו של דבר זה שכל אחד מהקנוודים יהיה מחובר לערוץ נפרד

×
×
  • תוכן חדש...