Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר בשעה טובה אני הולך להתקין מגבר + סאב+קומפוננטים..

הרעיון הוא להתקין מגבר JBL 75.4

סאב של JBL 12 אינץ..

ומקדימה סט קומפוננטים של מוראל...5.25 אינץ.

השאלה היא האם הסאב של JBL חזק ומדויק??

אני אוהב גם דיוק לא רק פיצוצים.....

מאחורה כדאי להוסיף רמקולים או סט קומפוונט נוסף (שנמצא ברשותי בגודל של 6.5 אינץ שלא מתאים לדלת מקדימה) או כלום???

נ.ב המגבר + הסאב + הקומפוננטים בלי עבודה בערך 2500 ש"ח..

מחיר סביר??

ואשמח לשמוע הצעות נוספות בסדר גודל של המחיר הנ"ל..

אני רוצה שישמעו חזק. המון באס ..ומדויק לא סתם פיצוצים..

בתודה מראש דורון...

פורסם

המחיר לא זול כל כך (אם אתה מדבר על מורל פולס ..)

פולס 500 ש"ח + מגבר JBL עולה כבר 1400 ש"ח + 600 ש"ח הסאב של JBL ?! לא נישמע הגיוני ...

אם הסט הוא דוטק אז זה כבר סיפור שונה , בלי כל קשר הייתי ממליץ לך לחפש סאב אחר (הווגה אפשרות טובה \ קיקר קומפ ..)

פורסם

הפולס סביבות 500 ..המגבר בערך 1200 ..והסאב סביבות 800 .

 

הסאב של סרווין עולה בערך 1000 כולל תיבה...

הקיקר חזק ומדויק???

פורסם

לי היה קיקר קומפ וי אר... אחלה סאב אבל אתה צריך לקחת בחשבון שכדי לנצל אותו כמו שצריך או שתקנה לו מונובלוק או שהמגבר שלך יהיה חזק

אני לא נוסע מהר אני פשוט טס לאט :shock2::2gunfire:

פורסם

1200 ש"ח ל JBL אחלה מחיר !

 

500 ש"ח הפולס ..

 

ושווה לדעתי ב 1000 ש"ח את הסריון וגה בשביל עוד 200 ש"ח (יעבוד מעולה בגישור על ה מגבר הנ"ל..)

ואם לא, אמרת שאתה רוצה דיוק , תוכל להביא את הרוקפורד P1 \ P2 ...

פורסם

אחלה תודה....

ומה דעתכם צריך לשים משהו מאחור???

יש לי סט קומפוננט חדש באריזה שלא מתאים לקדימה..

כדאי להרכיב מאחור???

פורסם
אחלה תודה....

ומה דעתכם צריך לשים משהו מאחור???

יש לי סט קומפוננט חדש באריזה שלא מתאים לקדימה..

כדאי להרכיב מאחור???

איזה סט ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם
הפולס סביבות 500 ..המגבר בערך 1200 ..והסאב סביבות 800 .

 

הסאב של סרווין עולה בערך 1000 כולל תיבה...

הקיקר חזק ומדויק???

אפשר לדעת ממי קיבלת את ההצעת מחיר הזאת? אני גם מעוניין ליקנות מגבר כזה 1200 ש"ח זה אחלה מחיר. אתה יכול בבקשה לפרסם פרטים של החנות?

 

תודה מראש, שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

סט קומפוננט חדש באריזה שקניתי מזמן של חברת BLAUPUNKT

ובקשר למחיר של ההתקנה ..תלוי כמה דברים יורכבו בסוף..

סוגי חוטים...ועוד ועוד......

×
×
  • תוכן חדש...