Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע האבארט לאוטוביאנקי.


yonix250
שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהרון אהלן.תודה על המידע המועיל!אני לא יכול להגיד ששימחת אותי:mm_shocke .בכל אופן למיטב ידעתי האבארט והג'וניור חולקות את אותם מכלולים למעט המנוע,הגיר,והקרבורטור.לגבי רשיון יבוא למנוע-אני מודה חידשת לי.איך באמת זה מתבצע?ישנה אפשרות לפנות ליבואן מנועים ישראלי שיש לו רישיון לכך,ולהיעזר בו ביבוא?

מדוע אתה רואה סיבה ששינוי המנוע,והגיר לא יאושרו?הרי מכלולי השילדה זהים,לרבות ציריות למיטב זכרוני.אם אנני טועה גם האוטובינקי של חברך משודרגת ל 5 הילוכים,ובטח שלא נדרש לאישור.לגבי אישור למנוע אנסה לברר,ותודה רבה שהארת את צומת לבי לעניין,ותודה על מנוע הפיורינו כרעיון,אנסה לברר גם את זה,ואשמח לכל תגובה מלומדת,אחרת בנושא...

להבדיל מהגיר,למנוע יש מספר דגם שמוטבע עליו. בטסט נבדקת ההתאמה בין המספר המוטבע ולבין הרשיון. ע"מ לשנות מספר דגם מנוע ברכב נדרש אישור של משרד התחבורה ואוי אוי איזו פרוצדורה היא זו...

לדגם האבארט יש מספר דגם שונה ולכן לא מספיק לבוא ולומר שהן דומות אלא צריך להציג למשרד התחבורה מסמכים המעידים על כך שניתן להחליף דגם מנוע ומה צריך לעשות או להתאים לשם כך. מי שבדרך כלל צריך לספק את המסמכים הוא היצרן/היבואן,במקרה של אוטוביאנקי יש לך בעיה....

המצב יהיה הרבה יותר פשוט אם מישהו כבר קיבל אישור שכזה והדבר מתועד במשרד התחבורה אך אני בספק אם נעשתה בישראל הסבה שכזו.

 

הרכב לא יהיה מקורי בכל מקרה שכן מספר דגם של ג'וניור שונה ממספר דגם של אבארט וגם אם (אם אם אם) יאשרו לך החלפת מנוע,לא ניתן לשנות מספר דגם הרכב שמוטבע על השילדה!

 

לענין מנוע הפיורינו,זרקתי רעיון,אתה עומד בפני אותן בעיות,ההבדל שקל הרבה יותר למצוא בישראל מנוע שכזה.

 

עוד טיפ,אם תמצא A112 מדגם עלית או LX יהיה לך גיר 5 הילוכים שמתאים גם לג'וניור (רק שצריך להחליף גם את הציריות).

בהצלחה!

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהרון תודה שוב!אכן סיפור לא פשוט..אומרים שאם יש רצון יש יכולת:wink: .אני אעשה כל שביכולתי,כי זהו התקבלה החלטה,ואחת מהן הולכת להיות משופרת,ונדאג לכך שזו תיהיה בצורה חוקית.השאלה היא אם נניח נרד מרעיון האבארט,האם מנועים דוגמת האונו 45 פייר,וה127 יכולים להתאים,כמו הפיורינו שניתן כדוגמא.אני פונה בעיקר לרפי לין,ולחבר'ה הוותיקים שיש להם ידע נרחב בנושא.האם ידוע למישהו על שינו שנעשה בA112 ג'וניור לטובת מנוע גדול יותר?אשמח לעוד תגובות והמלצות.תודה!

imflt1.jpg

112rb9.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...