טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,229 נושאים בפורום הזה
-
שלום לכלום, הזמנתי כמה צינורות גומי ואטמים לאובראול של מערכת הקירור ברכב, כמובן שעם המזל שלי המוכר החליט לשלוח את החבילה עם DHL למורות שסיכמנו עם EMS. DHL יצרו עמי קשר היום ורצו כ150 על שירות של עמליות מכס כדי לשחרר את החבילה(40$) מהמכס כי לטענתם יש דרישה לאישורים ממשרד התעבורה, החבילה עדיין בדרך ועוד לא הגיעה ארצה, אמרתי להם שאיני מעוניין לשלם ושיעבירו את החבילה למכס ואבצע את השחרור מהמכס באופן עצמאי, כי פעם אחרונה שהזמנתי רדיאטור וצינורות גמוי, זה עוקב במכס אך שוחרר ללא שום הצרכה ביאשורים מיוחדים, רק בתוספת מע"מ. עכשיו לשאלתי, האם יש צורך באישרוים מיוחדים והאם יש דרך למלא את הטפסים הנדרשים מראש כדי שהחבילה לא תועקב במכס ? תודה לכל העוזרים ולעצות מראש
הודעה אחרונה מאת yairw, -
תדלוק שגוי בי וי די 1 2
מאת Buki-
- אחראי פורום
- 12 עוקבים
- 21 תגובות
- 832 צפיות
אהלן חברים ערב טוב, צריך עזרה. לקחתי בהשאלה מאחי רכב בי וי די, רציתי להחזיר לו עם טנק דלק מלא ומתוך הרגל תדלקתי 47 ליטר סולר. הרכב עכשיו נוסע רגיל אבל יש ריח מסריח של סולר, כנראה נזילה. מישהו נתקל בזה? איך אפשר לסדר את זה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
-
- 6 עוקבים
- 8 תגובות
- 535 צפיות
היום בבוקר הנעתי את האוטו והתחלתי לנסוע לעבודה. אני שותה רדבול בכיף פתאום היה במפר ונשפך לי הרדבול על הידית הילוכים. בלוח מחוונים האוטו כתב שהוא בהילוך F ופתאום יצאו כנפיים והוא התחיל לעוף ממש מהר. במקרה אני מדריך צניחה והיה לי מצנח אז קפצתי ויותר מאוחר בערב האוטו פשוט חיכה לי בחנייה. מישהו מכיר איזה מוסך מומלץ או מאלף ציפורים?
הודעה אחרונה מאת Shab00, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 209 צפיות
היי מקווה שזה הפורום הנכון, מנסה למצוא חוו"ד לגבי תיקון טמבון אחורי ליונדאי i10 מצורפות תמונות של הנזק ותמונה של הצעת מחיר שקיבלנו בגדול השאלה היא האם ההצעת מחיר מוגזמת או לגיטימית? כמובן שלקחת את הרכב למוסך זה האופציה הכי בטוחה לקבלת שיערוך מחירים אבל הרכב לא שלי, אני מנסה להמנע מעירוב של חברת ביטוח למניעת עליות בפרמייה.. עזרה והמלצות ייתקבלו בברכה.. :)
הודעה אחרונה מאת Alberrto, -
-
- אחראי פורום
- 9 עוקבים
- 42 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קניתי רכב יד 2 עם צמיגים יחסית יקרים (כפי שיפורט בהמשך) ואחד נקרע ויצא מכלל שימוש כתוצאה מסכין יפני שחדר כהוגן. אני רוצה למכור את שלושת הצמיגים שנשארו ולקנות צמיגים רגילים. מדובר בצמיגים מהמותג היפני Yokohama 175/80R15 98H ייצור : 4121. מה המחיר הסביר שאוכל לדרוש עליהם? הם נראים במצב ממש תקין, עם חריצים עמוקים, 95% היו רק על אספלט. תודה.
הודעה אחרונה מאת om2, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 143 צפיות
הי ברשותי טויוטה אוריס הייבריד 2011 ]מנוע של פריוס[ בנסיעה לירושלים בעליות התחמם המנוע, ונכבה המנוע בנזין. הופיע נורת צק אנגן, וכן צק הייבריד סיטסטם. בדקתי מים היה מלא. הדלקתי מזגן על חום וחום מנוע ירד. אחרי יום נסעתי ולא הופיעה צק הייבירד סיסטם לאחר כיבוי והנעה נוספת לא הופיעה גם צק אנגן והרכב נוסע חלק בלי להתחמם גם בלי מזגן על חום אפילו מזגן על קור נוסע חלק בבדיקה במוסך לא הצליח לעלות על הבעיה אולי מישהו יכול להמליץ מה יכול להיות הבעיה? כרגע הרכב נוסע חלק אבל אני פוחד שיקרה עוד פעם יום קודם מילאתי יותר מידי שמן אולי קשור? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Coro, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 124 צפיות
שלום לכל החברים! יש לי ביואיק לה קרוס 2007 ואין אפשרות להזיז את הכסא אחורה קדימה, במוסך אמרו שהמנוע עובד אבל החילזון של הכסא הלך והוא לא יודע איך לתקן את זה... הלכתי ל-5 מוסכים ואף אחד לא רוצה לטפל בבעיה, אמרו לי שצריך להזמין כסא חדש ועד היום אני מחכה שימצאו לי... השאלה שלי האם ניתן להזמין את החלק הזה באינטרנט, או איזה מוסך יודע להחליף את זה מבלי לגנוב אותי?
הודעה אחרונה מאת לה קרוס 2007, -
- 6 עוקבים
- 23 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, שבוע שעבר קניתי רכב בדקתי אותו, אם עשה תאונה (שאסי), בולמים קדמיים ואחוריים, גומיות צירייה, מוטות קישור, תפוחי הגה. נזילות שמן (היה יבש). המזגן לא עבד החליפו מדחס במקום אצל חשמלאי. שאלתי אותו אם עשה טיפול הוא אמר שהרכב עשה, ובגלל זה שכחתי לבדוק את הדבר הכי חשוב - שמן מנוע. היום בדקתי והמדיד יבש העברתי עליו נייר והכנסתי שוב והוא יבש לגמרי. מילאתי שמן. לאחר בדיקה הרכב עשה 15,000 ק"מ ללא טיפול. רציתי לדעת אם יש חשש לאכילת שמן, או שזה טבעי שנסע הרבה ק"מ בלי להוסיף שמן. תודה
הודעה אחרונה מאת Deutz912, -
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 292 צפיות
הי, לפי מה שקראתי החלפת פילטר אויר ברכב מתבצעת כל 60,000. זה לא מוגזם? ברכבים ישנים היו מחליפים כל 10,000. אני חושב שהמקורי לא זול, סדר גודל של 370 ש"ח (מקט mr968274) מה דעתכם בנושא?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 106 צפיות
הרכב נסע כרגיל ללא שום התרעה או אזהרה. בדיוק כשאספתי את הילדה מהגן, הוא סירב להתניע ועל המסכים מופיעה ההודעה "Economy Mode Active". הרכב נפתח וננעל בחופשיות עם השלט. המצבר בן חצי שנה, והחלונות נפתחים ונסגרים ללא בעייה עם השלט גם כן. ראיתי בסרטונים שלדגם הבכיר יותר יש כפתור לביטול ה-economy mode אבל לדגם שלי אין את כפתור הקסם הזה. רעיונות לגבי איך להתניע?
הודעה אחרונה מאת Yairvi, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 183 צפיות
שלום לכולם, יש ברשותי מאזדה 6 2010, 2,000 סמ"ק. (192,000 ק"מ) שלוש בעיות: 1. הבלמים חורקים מאוד, החלפתי צלחות קדימה ואת הרפידות. עזר לתקופה אך התחיל להרעיש שוב. 2. בהעצות בין 40 קמ"ש ל-50 קמ"ש בערך יש מן רעידות ואז נעלם. 3. וכשהאוטו מתחמם טמפ' עבודה, הוא נהיה מן עצל כזה (מגיב להאצה בקושי) אך כשקר הוא מטוס. עזרה בבקשה.
הודעה אחרונה מאת @monia2581, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 197 צפיות
שלום לכולם, יש לי סוזוקי סוויפט 2008 וכבר מעל חצי שנה לרכב יש בעיה שלא מצליחים לפתור. בנסיעות מעל 10 ק"מ או במהירות גבוהה הרכב פתאום נתפס/משתנק (הטורים נתפסים), והרכב לא מצליח להאיץ במשך שניות ארוכות. לאחר שזה משתחרר, הרכב ממשיך בנסיעה אבל בהגעה לעצירה הטורים קופצים והרכב נכבה. התקלה מתחרשת לפעמים גם בצורה הפוכה, לפתע בעצירה הטורים מתחילים לקפוץ ואז בנסיעה הרכב משתנק ולא מאיץ. מציין שכבר הכנסתי את הרכב לשתי מוסכים ולא הצליחו לאתר את התקלה. הוחלף חיישן חמצן וחיישן זרימת אוויר, בוצע ניקוי מצערת ועדיין התקלה לא נפתרת. לפני שאני מכניס את הרכב למוסך מרכזי כמוצא אחרון, אשמח לדעת האם מישהו נתקל בתקלה או יודע ממה זה נובע? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת kfir683, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 40 צפיות
שלום רב, מבקש המלצה על צבעי מומחה באיזור השפלה לצביעת מכסה מנוע סוזוקי קרוסאובר. נגרם נזק ע"י צואת יונים לשכבת הלכה. תודה
הודעה אחרונה מאת BEN66, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 172 צפיות
חיישן אחד כנראה נגמרה הסוללה. וסביר שאחרים ילכו בעקבותיו. בפנצ'ריות מבקשים כ 400 -300 ש"ח לחיישן לא מקורי בעלי אקספרס רביעיה עולה 100 ש"ח אמזון ארה"ב זה תדר אחר יש מקום טוב לקנות יצרך שכדאי? חנות או יצרך מאיביי ? החיישנים מעלי סבירים או שהסוללה נגמרת מהר?
הודעה אחרונה מאת Camaro 92, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 110 צפיות
שלום רב, אני מתעתד לבצע החלפה של שמן גיר ברכבי. להבנתי, השמן הוא בתקן PSA B71 2310, ולכן האופציות הן או מקורי או השמן הזה של מוטול שעומד בתקן במידה ואצליח להשיג בארץ: https://www.autostore.co.il/product/שמן-גיר-motul-gear-power-fe-75w/ בקשר לנפח השמן למילוי, באוטו דאטה כתוב שיש למלא 1.9 ליטר עבור מילוי חוזר וכך גם בתיבה הרובוטית: ואילו בהיינס כתוב שצריך למלא בין 2.35 ל-2.65 ליטר בגיר הידני, ואילו בתיבה הרובוטית 1.9 ליטר: למלא לפי הכמות שיצאה זאת אופציה, אך ייתכן שהייתה נזילת שמן עם השנים לכן זאת אופציה שניה.
הודעה אחרונה מאת THELAD, -
-
מד טמפרטורה
מאת אביה11- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אשמח לעזרה קניתי מד טמפרטורה עם חוט רגש לבדיקת הקירור במזגן ברכב איך אופן השימוש? לבדיקה מדויקת .. אני צריך להכניס את החוט לעומק פתח האוורור או שאפשר רק בכניסה לפתח האוורור. אשמח לייעוץ תודה
הודעה אחרונה מאת chrono, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 13.7 אלף צפיות
שלום לכולם, למכר שלי רכב מסוג פג'ו 208 2013 והוא מתגורר בחיפה. בעת שניקה את השמשה, להב הגומי של אחד המגבים, אשר לא היה מחובר טוב לזרוע (כנראה), התנתק ונשאר לו ביד בעוד הזרוע נחבטה בעוצמה על השמשה. אי לכך, במקום הפגיעה (תחתית השמשה הקדמית בצד שליד הנהג) נוצר פיצוץ שממנו יצא סדק עד למרכז השמשה. אציין כי במגע בשמשה, הן מבפנים והן מבחוץ, הסדק לא מורגש אך נראה לעין. שאלותיי, הנוגעות למה נכון לעשות (לי לא קרה פשוט) הינן: 1. האם לתקן פרטית או להפעיל ביטוח שמשות? אם לתקן פרטית, היכן ואם להפעיל ביטוח שמשות על מה נכון להקפיד (האם ניתן לבחור מקום התיקון למשל)? 2. איך עובדת הפרוצדורה ומה יש לסגור עם בעל המקצוע טרם תחילת עבודה? 3. האם יש כאן עניין של בחירת ש…
הודעה אחרונה מאת adipinhasi, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 141 צפיות
בתי קנתה היום רכב יד שניה 2016. לדבריה יש "ריח מסריח חנוק". הצעות איך לנטרל את הריח?
הודעה אחרונה מאת dog, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי ברשותי פורש פוקוס 2009 וi20 2020 מחפש המלצה אישית על סורק תקלות במקום לסמוך על המוסך שאני לא יכול לדעת מה באמת כתוב שם אחד שיודע לזהות תקלות/בעיות מדויקות ברכבים הנל כמובן בעדיפות שיעבוד עם כמה שיותר סוגי רכבים התקציב הוא עד 500 יש כזה דבר ? חדש בתחום ולא מבין בזה בכלל כמו כן יש חנות שמוכרת אותם בארץ ואפשר לקנות אותם פיזית?
הודעה אחרונה מאת chrono, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 28 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברכב הותקן צופר אפטרמרקט ע"י חשמלאי לפני כמה שנים. יש גם קודן. היום אחרי שהתחלתי בנסיעה שמתי לב שהצופר לא עובד. עצרתי בצד וראיתי שהחיבור שלו להדק החיובי של המצבר התנתק - חיבור מזלג לבורג שעל ההדק ואחריו יש בית פיוז. ניתקתי מינוס מהמצבר, חיברתי את חיבור המזלג בחזרה לבורג, החזרתי את המינוס. בדקתי את הצופר והוא היה תקין. אך כשבאתי להתניע קרתה התקלה שכתבתי. הקודן משמיע צפצופים כאשר מקישים. אני לא זוכר אם היו בעבר צפצופים אחרי זה שאומרים שהקוד תקין. עכשיו אין אחרי הקשה שום צפצופים. התקתוקים מלוח השעונים שגם מהבהב באותו הקצב. בדקתי את בית הפיוז של הצופר ואני רואה שהוא התחמם, אולי עם הזמן, אולי מקצר. נעלתי את הרכב עם …
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 69 צפיות
אהלן חברים, היום בהצצה רנדומלית שמתי לב לנזילת שמן(ככל הנראה) שלא היתה שם קודם, ובנוסף חור לא ברור. תמונות מצורפות. אציין שאין נזילה אקטיבית נראית לעין וגם אין סימנים מתחת לרכב על הרצפה מישהו מכיר האם החור אמור להיות שם? מה פשר הנזילה? מודה מראש
הודעה אחרונה מאת D_C, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש שמן 5W30 בתקן PSA B71 2297 וראיתי את השמן הזה הוא בתקן הנ"ל, עלות 90 ש"ח. האם כדאי להחמיר ולקחת של Total או Mobil1, או שהשמן הנ"ל בסדר ? תודה
הודעה אחרונה מאת netanel1014, -
-
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 318 צפיות
שלום חברים, פורד אקספלורר 2018, מנוע 3.5. נדלקת נורית check engine בסריקה עם Forscan מופיע קוד p0420. באיפוס הנורית נעלמת וחוזרת לאחר 3-4 שבועות. קרה בנתיים 4 פעמים. אין הרגשה של חוסר כוח או צריכת דלק מוגברת. אציין כי קיימת מערכת גז אך הנורית הופיעה לראשונה לפני התקנת המערכת. הדעות ברשת מתחלקות בין חיישן חמצן מזייף, לממיר קטליטי תקול. למישהו היה ניסיון רלוונטי עם אקספלורר? מה פתר? האם יש הגיון להתקדם עם החלפות חיישני חמצן או לא? תודה מצרף צילום של מסך התקלה מהתוכנה - אולי יעזור במשהו.
הודעה אחרונה מאת D_C, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 102 צפיות
אז קניתי פלואנס דיזל לפני כחודש רוב הנסיעות שלי פרט לאחת או שתיים היו בעיר ורוב הזמן הרכב לא היה מגיע לאמצע של המד חום אולי אחרי איזה 20+ דקות. הייתה לי נסיעה לא ממזמן של כ200 קמ, שאני מאמין התרחש בא תהליך רגנרציה של הDPF והיום כשנסעתי בעיר האוטו הגיע לאמצע יחסית מהר, כ10 פחות או יותר בנסיעה מאוד רגוע. מעניין אותי אם האוטו היה בתהליך רגרנציה אין סופי בעיר ובגלל זה האוטו לא היה מגיעה לטמפ עבודה, או פשוט כי עכשיו יותר חם בחוץ אז לאוטו יותר קל להגיעה לטמפ עבודה. ניסיתי למצוא בגוגל אך לא ממש הצלחתי למצוא תשובה לזה.
הודעה אחרונה מאת xdmanxd99, -
- 5 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני צריך להחליף את כל ארבעת הצמיגים ברכב. צמיגים 185/60R15 84H. אשמח לקבל המלצה על סוג / דגם מסויים. תודה!
הודעה אחרונה מאת Olegis, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 519 צפיות
אהלן , לפני כ9 חודשים קניתי הונדה סיוויק הצאבק 2012 עם כ140 אלף קילומטראז , ישר הוכנסה לטיפול ,הוחלפו פלאגים, שמן , פילטרים. לא מילאתי עוד שמן מנוע עד לפני כחודש וחצי שבבדיקה היה חצי במדיד ומילאתי בערך ל3/4 מהמדיד. היום בבדיקת שמן המדיד שוב היה על חצי ושמתי לב לכתמי שמן על הרכיב שצילמתי . אשמח לעזרה לגבי מה הוא הרכיב הזה וממה יכולה להיגרם הנזילה? לפני שאכניס אותה למוסך. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת p4vel, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 10 תגובות
- 232 צפיות
בדור 2014, 2015, 2016 (אולי גם 2013?), הסיד עברה לתיבה רובוטית. איך התיבה מבחינת אמינות, ומה עלויות האחזקה השוטפות (והלא שוטפות)? האם יש תועלת משמעותית בתיבה, מבחינת צריכת דלק, לעומת האוטומטית הרגילה שב-i30?
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
-
הי. רכשתי רכב יד שנייה i35. הרכב עבר בדיקה במכון לפני קנייה ויצא יפה. לקחתי אותו למוסכניק שלי שביצע לו יישור קו של טיפול שוטף, פלאגים, ניקוי מנוע , תושבות ועוד. הרכב נסע מהמוסכניק יפה מאוד כשעה הביתה, ואז עוד נסיעות קצרות. לאחר יום, נסעתי עם הרכב נסיעה של כרבע שעה, המתנה שעה. ואז בנסיעה חוזרת, אחרי כמה דקות הרכב התחיל ממש לגמגם בנסיעה, הטורים עלו בלי השפעה על הגז, לאט לאט ה3כב לגמקי איבד מהכוח שלו ועצרתי בצד. המתנות קצרות נתנו לי כל פעם יכולת לנסוע קצת יותר- קצת פחות עם גמגומים ברמות שונות , עד שהגעתי הביתה.. בקיצר, על הפנים. רק קניתי אותו 😞 המוסכניק אמר שאולי ממיר קטלטי סתום. התחלתי לחושב אולי יום קודם תידלקתי בדלק לא מתאים מש…
הודעה אחרונה מאת GOMO2, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 95 צפיות
שלום לכולם, אני פותח את השרשור הנ'ל לטובת שכן מבוגר, מדובר בסיויק 2005, 1.6 אוטומט (דגם D16V1). לאחר שנסע נסיעה שיגרתית ברחבי העיר הוא שם לב כי החום מנוע החל לטפס, הוא עשה את דרכו מיד הבית והוא טוען בוודאות כי החום מנוע לא הגיע לקו האדום. מיד בהדממת הרכב בחניה השכונתית, הוא שמע כי ישנו רעש של פריקת קיטור מאיזור תא המנוע ברכבו, מתברר כי כל המיים התאדו כליל, וממיכל העיבוי החל להשתחרר לחץ בצורת אדים. בנוסף לכך, הוא מציין כי עשה טיפול 10K ממש לאחרונה, והמצתים ניראים מפויחים לחלוטין בעוד שעברו רק ק'מ ספורים. נשמח למעט הכוונה והבהרת המצב/נזק ואם יש לבצע מס' בדיקות נוספות. תודה מראש, עדי
הודעה אחרונה מאת Moshe c, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 97 צפיות
שבוע טוב, מה יכולה להיות סיבה/סיבות לצינור אינטרקולר-טורבו שדולף ממנו שמן בהנחה ששסתום ה- PCV ישנו ועובד כראוי? לקחתי הבוקר את המקט של האינג'קטורים ועל הדרך עשיתי סריקה עם העיניים על מכלול המנוע (צנרת אינטר/קירור וכו') וזה תפס לי את העין - שלא נדבר על הצינור עצמו מבחוץ שמלוכלך כולו בשמן יבש אלא גם שמתי לב לכתם שמן הזה בין החיבורים. עד כמה שאני מבין אוויר דחוס מקורר עובר שם בלבד ולא שמן וגם אם כן ויש זריקת שמן אז לא בכמות כזו שהוא יוצא החוצה .. האם מישהו מכיר/נתקל בבעיה הזו? ישנה בעיה קיימת של misfires נוראיים (אחרי החלפת פלאגים וסלילי הצתה) אבל אני בספק שיש קשר לזה (?!) תודה למבינים ולעוזרים, תבורכו.
הודעה אחרונה מאת Mr 44, -
-
מי מחובר 3 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 81 אורחים (הצג רשימה מלאה)