Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מוכר פגו 307 שנת 2002 יד ראשונה עם 51 אלף ק"מ. כל מי שמתקשר שואל כמה אני גמיש.טסט עד ינואר אגב.הרכב במצב מצוין לטעמי, ללא תאונות. ( כל הפרטים הללו הם רק כדי לתת רקע כדי לענות על השאלות).

 

שאלות:

1. האם יש מה להיות גמיש בכלל? חוץ מעניין הטסט שעומג להגמר. מה מצב השוק היום? כמה כסף אני צריך להוריד, אם בכלל?

2. במידה ואני לוקח לבדיקה, על אלו ריג'קטים אני אמור להוריד משווי הרכב? צריך לזכור..זהו רכב בן 4 אני משער שיש גם בלאי טבעי, לא?

 

תודה,

שחר

פורסם

למה לך להוריד במחיר לפני שהקונה הגיע בכלל והסתכל על הרכב?

 

זה נשמע קצת תמים מצידי להגיד, אבל הרבה קשקשנים מתקשרים ומנסים לקנות רכבים משומשים טובים יותר בתקציב קטן יותר.

לדעתי, אל תוריד אפילו שקל בטלפון. תגיד שעל המחיר תדברו אחרי שיראה את הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתאוריה, המחירון של הרכב משקלל בתוכו את הבלאי שהרכב עבר, זה לא משהו שאתה ספציפית אמור לעשות חשבון מול ה"מחירון" ולהחליט כמה אתה מוריד על זה...

 

א-ב-ל... ל"שוק" יש חוקים משלו - והיום אנשים מנסים לקנות בכמה שיותר זול. קודם כל מדברים על מחיר, אח"כ באים לראות את האוטו. מטומטם ? כן. טיפשי ? מאוד. ישראלי ? בהחלט. במצב כזה הרבה אנשים עושים חשבון "למה לי להשקיע באוטו אם אחכ אני לא מקבל אפילו מחירון ?" - אז נוצר מצב שאנשים מזניחים את הרכב ברמות על (וחוסכים הרבה מאוד כסף), כשלאחר מכן הן נפתרים ממנו בכמה אלפי שקלים פחות מהמחירון ונגמר הסיפור...

 

אם אתה לא ממהר, חכה בסבלנות למישהו שיעריך את מצב הרכב ולא את המחירון שלו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לדעתי אין שום סיבה שתוריד אפילו שקל מהמחירון..

חבר שלי מכר יונדאי אקסנט שנת 99 ,

2000 שקל מעל המחירון, טוב הוא ממש פדנט בקשר למכונית שלו שומר עליה כמו הבת שלו..

 

בקיצור ,עד שהקונה לא יבוא לראות את האוטו אין שום סיבה להוריד, ואולי גם אחר כך אין סיבה,

אם אתה חושב שהאוטו במצב טוב, אין סיבה להוריד.

פורסם

קודם כל, תודה על התגובות חברה.

 

אני מוכר את האוטו כי אני מקבל רכב מהחברה שהתחלתי לעבוד בה.

שאלתי את השאלות, כי באמת הרכב שמור להפליא..ועדיין אנשים מחפשים להרגיש.."מורווחים" שדפקו את בעל הרכב ב 4000 שקל. ב 1/11 הרכב איבד 3000 שקל! ממחירו, לכן אני ממהר למכור ולא אוכל לחכות כ"כ הרבה.מקווה שלא אצטרך להתפשר יותר מדי, שוב תודה על התגובות.

 

שחר.

×
×
  • תוכן חדש...