Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום אני בן 19 ומגיל 0, מלידה, יש לי פגם בלב שנקרא AORTIC STENOSEC.

הסר דאגה מליבכם!

הרופאים ממליצים לי להימנע מפעילויות ספורט מתישות.

כרגיל, אנשים שאין להם את האפשרות לעסוק בספורט מבינים ומעריכים יותר את התרומה לגוף ולנפש...

 

עם הזמן התחלתי לשים לב שיכולת הריכוז והערנות שלי ירדה.

האם ישנם תרגילים להעלאת ריכוז, ערנות, תגובה וחוזק שרירים מבלי להעמיס יותר מדי את הלב?

פורסם

האם ישנם תרגילים להעלאת ריכוז, ערנות, תגובה וחוזק שרירים מבלי להעמיס יותר מדי את הלב?

 

אני מאמין שרק קרדיאולוג מוסמך יודע מה יעמיס לך את הלב יותר מידי ומה לא.

ואני לא חושב שכדאי להתיעץ עם רופאים על גבי הרשת ובטח ובטח כשמדובר בבעיות לבביות

 

שמור על עצמך!

פורסם

בקשר לעירנות וריכוז, למדתי חינוך גופני עיוני פעם...

 

אז שם אמרו שצריך לעשות פעילות גופנית במאמץ בינוני (לא גבוה, גם כי זה לא טוב, תהיה עייף

מידי, וגם כי אסור לך).

עכשיו ההמלצות:

תעשה שכיבות שמיכה משהו כמו 5-10, כדי לעורר את הגוף קצת, אבל שלא תתאמץ!

תעשה מתיחות כמו לפני ריצה, תנסה לגעת בקצות האצבעות של הרגליים שלך כשאתה יושב,

מתיחות ידיים, כפיפות בטן.

תאמין לי זה עוזר מנסיון!

וכמו שאמרו גם תקרא ספר, זה עוזר לריכוז.

פורסם

יש פעילויות גופניות שאינן מאמצות את הגוף. יש יוגה, טאי-צ'י, פילאטיס ובטח עוד נוספות.

נסה באמת להתייעץ ברופא או בפיזיולוג, או לפחות לשאול באיזה פורום רפואי או בריאותי.

פורסם
כרגע אני בצבא לכן אני מוגבל בחלק מן האפשרויות.

...

שאלה נוספת:

*כמה שעות שינה מומלץ לישון ביום? (אני חושב שגם לזה יש השפעה על הנ"ל)

ישנים מעט מדי או שישנים יותר מדי...

תישן 8-9 שעות יותר מזה אתה תתעורר (אם הלכת לישון בשעה נורמלית ואם לא הצטברו לך שעות שינה)

ואתה צריך לשאול את הרופא עד איזה דופק מותר לך להגיע, ואז לשים את השעון של הדופק ולהיזהר לא להעלות את הדופק יותר מדי.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

דרך אגב עם בעיה כמו שיש לך הייתי משנה את האייקון שלי מ

road runner ל bad sleeper

תרגיש טוב

 

דרך אגב איך נותנים לך לשרת בצבא עם כזאת בעיה ?

ים long time no

פורסם
כמה שעות שינה מומלץ לישון ביום? (אני חושב שגם לזה יש השפעה על הנ"ל)

ישנים מעט מדי או שישנים יותר מדי...

בדיוק היתה כתבה על זה במגזין "מנטה" החודש בעקבות מחקר שנערך בחו"ל.

נמצא שאם ישנים פחות מ-6 שעות או יותר מ-8 שעות, העירנות נפגעת ואיתה מגיעים תופעות לוואי שונות (רעב, כעס, עצבנות, חוסר ריכוז, תחלואה ואפילו תמותה מוקדמת.... :puppydoge ).

כתבה מעניינת מאוד ואם הנושא הזה מעניין אותך אז קנה את העיתון וקרא.

פורסם

זה לא עד כדי כך גרוע כמו שזה נשמע... (אני עושה טירונות 02)

בצבא הביאו לי פטור מריצות, קפיצות ומסעות... לשליש מהמחלקה שלנו יש פטור כזה ( כל אחד והבעיות שלו: אחד עם בעיה ברגל, שני בגב, שלישי... ממש מחלקת "נכים" :wink: )

אני חי בדיוק כמו כולם...

 

"בכיף" הייתי עובר ניתוח אם הוא היה מחזיר אותי למצב ה"נורמלי".

פורסם
...), גם שעון כמות האוויר בריאות וכו'...

 

לא מכיר שעון כזה אבל מכיר מכשיר אחר שאולי התכוונת אליו.

 

מד רווי החמצן בדם

Pulse Oximeter

המכשיר בודק את אחוז החמצן בדם

 

לא נראה לי שניתן למדוד כמות אויר בריאות כי נפח הריאות משתנה מאדם לאדם

פורסם

המלצה אישית להעלאת הריכוז, היא מוזיקה, פשוט תתחיל לנגן ו/או לכתוב, קח גיטרה פשוטה תתחיל למוד, או עם יש לך פסנתר או קלידים בבית, יותר מומלץ.

 

כמו כן מה שאני גם אוהב לעשות כדי להעלות ריכוז ורוגע זה לצלם, זה מאוד כייף ושאתה לאט לאט לומד אתה תתאהב בתמונות שלך עצמך.

 

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...